Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valahol csapjunk bele

A nevem legyen egy ideig még titok :) Ki tudja, ha tetszenek az írásaim, lehet kitaláltok nekem egy jó nick nevet :) Lényeg, hogy jelenleg 25 éves vagyok és az első történetemben kb. 14-15 éves lehettem. Visszagondolva mindig is tudtam, hogy nem a lányok érdekelnek, hanem jobban vonz a fasz :) Szóval, kb. 14-15 éves koromban már viszketett annyira a farkam, hogy a saját kezem nem volt elég, nem volt más választásom, keresnem kellett valakit, aki segít csitítani a tini kanosságom. Gondolhatjátok, addig még csak fantázia volt számomra, hogy más faszát érintem, illetve az enyémet is más fogja. Nem is nagyon tudtam, hogy hol lehetne összeszedni valakit, aki benne lenne egy kis ez-azban :D na valahogy a chat.hu-ra akadtam (nem reklámozni akarok) ahol sok emberrel beszélgettem, de végül egy 25 éves sráccal egyeztem meg abban, hogy találkozni fogok. Jóképű, vékony/szálkás srác volt és gyakorlatilag ahogy megláttam a farkam máris állni kezdett. Aig vártam, hogy ruha nélkül egymáséi legyünk. Úgy menetm el hozzá, hogy mindent akarok, de végül csak egy kis maszti lett. Nem is tartott sokáig, de nagyon élveztem minden percét. Nos ennyi az első, de már írok is nektek egy következőt, amiben több izgalom lesz....
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: