Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vak randi, egy kicsit másképp (1. rész)

Bemutatkozás

A történet elején rögtön be is mutatkoznék. Petinek hívnak, és 28 éves vagyok. A történet alatt, amit most elmesélek, pont szingli voltam és élveztem eme állapot előnyeit. Tudni kell rólam még azt is, hogy a szexuális étvágyam igen csak nagy és szeretek vadászgatni, főleg így, hogy nem kell félnem attól, hogy, rajtakapnak a hűtlenségen. Általában sikerül is becserkésznem a kiszemelt áldozatot, és ehez sokat hozzásegít az átlagosnál kicsit izmosabb magas testalkatom, és a dumagépem is. No de rólam ennyi elég is volna, inkább rátérek a lényegre, vagyis arra a bizarr szexuális élményemre, ami egy szép nyári kedden történt velem.


Előzmények

Az egész úgy kezdődött, hogy az egyik legjobb haverommal kimentem sörözni. Jó pár sör után elárult nekem valami olyasmit, amit eddig soha nem gondoltam volna róla. A lényeg az, hogy bevallotta, hogy a barátnőjével swinger klubokat látogatnak. Egy kicsit meg voltam lepődve, de végül is miért ne, én is kipróbálnám. Először azt hittem, hogy hármasba akar hívni a barátnőjével. Őszintén bevallom nem bántam volna, mivel egy kis szőke cicamicáról van szó és régebben minden vágyam az volt, hogy megdugjam. Mindjárt az elején tisztázta, hogy nem erről van szó, de hozzátette ez sincs kizárva.
Elkezdte magyarázni, hogy miről is lenne szó. Az egyik swinger klub új programmal ált elő. A programnak a neve az, hogy „Vak randi”. Most biztos felteszitek magatokban a kérdést, hogy vajon mit is jelent ez egy swinger klub esetében. Természeten nekem is mindjárt ez volt az első kérdésem, amire valamilyen szintem meg is kaptam a választ. Drága barátom beavatott a dologba, de nem túl részletesen. Annyit mondott, hogy ez egy négy napos akció, amiből két napon én is részt vehetek. Arról volna szó, hogy háromszor öt párt összeengednek pontos szabályok szerint, és a párosítás teljesen véletlenszerű. Az első három nap alatt a párok év szerint vannak csoportosítva, méghozzá 18-25-ig, 25-30-ig és 30-35-ig. Negyedik nap össze van eresztve mindenki, és csak akkor lehet látni a másik arcát, teljes testét, vagyis egyszerűen mondva a mivoltját. Nagyon felizgatott a dolog és természetesen igent mondtam a dologra. A haverom még beavatott abba is, hogy mielőtt belemegyek, el kell mennem egy orvosi kivizsgálásra, hogy nincs-e valami nemi betegségem, mivel hogy ez a buli óvszer nélkül zajlik, és ez az egyik alapfeltétele. Ennél egy kicsit meghökkentem, de aztán mégis csak rábólintottam. Aztán elárulta az anyagi vonzatát is, majd a végén közölte, hogy ő és a barátnője is ott lesznek. Akkor hirtelen nem esett le, de aztán később rájöttem, hogy a barátnője az én csoportomba kerül mivel 26, és lehet, hogy meg is baszhatom. A haverom idősebb, úgy hogy ő a másik csoportba kerül. Ez a tudat még izgalmasabbá tette ezt az egészet, és már száz százalékban biztos voltam abban, hogy bele megyek a dologba. Másnap rögtön elintéztem az orvost, és miután megjöttek az eredmények hívtam a havert, hogy pontosíthatja az időpontot és a helyszínt. Megnyugtatott, hogy csak a jövő héten lesz a buli, és hogy kedden olyan öt körül várhatom a hívást.


Kedd (az első nap, vagyis a vak randi)

Egész héten másra sem tudtam gondolni csak arra, hogy minél hamarabb eljöjjön már az a keddi nap. Amikor végre elérkezett, már komolyan nem tudtam mit kezdjek magammal, mindenről a sex jutott eszembe, és a munkában sem tudtam odafigyelni a feladataimra. Nagy nehezen átvészeltem a munkaidőt, és haza ballagtam. Az volt az első, hogy frissen és alaposan leborotváltam a herezacskómat és letusoltam. A zuhany után nem kellet sokat várnom, jött is a telefon. Egy kellemes hangú hölgy szólított a nevemen, és megkérdezte, hogy áll e még a dolog. Természetesen igent mondtam, majd közölte, hogy küld értem egy sofőrt, és megemlítette, hogy hozzam magammal az orvosi igazolást és a pénzt is. Fél óra múlva meg is érkezett az autó. Beszálltam és elindultunk a klubba. A kocsi ablakai úgy be voltak sötétítve, hogy alig láttam merre megyünk. 15-20 perc után megérkeztünk, majd a sofőr bekísért a házba. A portán két csinos alsóneműs fiatal hölgyemén várt. Bemutatkoztak egy-két puszi kíséretében, és egyből a lényegre tértek. Kifizettem a pénzt megmutattam az igazolást, és aztán aláriadtak velem egy nyilatkozatot, hogy mindennel egyetértek, és saját kockázatra veszek részt a rendezvényen és teljes mértékben elfogadom a játékszabályokat. Az egyik alapszabály az volt, hogy semmi féle verbális kommunikáció nincs megengedve a résztvevők közt, maximum a nyögés és élvezés.  Miután ezzel megvoltunk, elkísértek az öltözőbe, ahol teljesen meztelenre vetkőztem. Természetesen a két sexi hölgyemény végignézte ezt az egészet és egy kis kacaj kíséretében megkommentálták, hogy jöhetnék máskor is, majd alaposan bekötötték a szemem. A két eszméletlenül csinos csajszi társasága, és a kiszolgáltatottság érzése rögtön azt eredményezte, hogy a farkam keményen megmerevedett. Nem bántam volna azt sem, ha a hoszteszek valamelyike, esetleg, mint a kettő leszopott volna. Természetesen nem így történt, és átkísértek egy másig terembe. Itt már hallottam más kan hangokat is, ahogy egymással suttogtak. Rájöttem, hogy egy fal előtt állunk és mindenkinek be van kötve a szeme. Amikor meghozták az utolsó pasit is, húznunk kellet egy számot. Sajnos nem kötötték az orromra hányas számot húztam, de az kiderült a hoszteszek magyarázatból, hogy az a csaj, aki ezt a számot fogja húzni, az fog engem kényeztetni. Kis idő múlva az egyik hoszteszt finoman megfogta a heréimet és a farkamat, hozzátenném, hogy a tojásaimat egy kicsit meg is paskolta, majd áthúzta valami gumis anyagszerű gyűrűn és átdugta a falon lévő lyukon. Így, közelebb kerültem a falhoz, majd egy vastag övvel a fenekemen keresztül a falhoz szorítottak és az egyikük az éles hosszú körmével végig karmolta a hátamat és a combom belső részét. Eszméletlen, hogy ennek hatására mennyi szexuális energia gyülemlett fel bennem. Utána kezdett tudatosulni bennem, hogy ezzel a húzással a farkam és a heréim teljesen ki voltak szolgáltatva egy ismeretlen nőnek a fal túlsó oldalán. A véreres farkam úgy ágaskodott, hogy majd szétdurrant a vágytól és a vértől, ami felgyülemlett benne. Ehhez hozzátett az a gumis valami is, ami farkam és a herém körül volt húzva, mivelhogy gondolom elsősorban arra szolgált, hogy teljesen eltakarja az identitásunkat, de péniszgyűrűként is megállta a helyét. Talán egy perc sem telt el és megtörtént az első érintés, elkezdődött a kényeztetésem a szopatólyukon keresztül.


Az első menet

Az a valaki a fal túlsó oldalán először csak gyengéden elkezdte simogatni az ujjbegyeivel a farkamat. Szép lassan haladt a tövétől a makkomig. Nagyon érdekes, és izgató érzés volt az a tudat, hogy lényegében bárki lehet a fal mögött. Lehet egy gyönyörűséges hamvas, formás kis punci, vagy akár egy kevésbé attraktív, kövér, ragyás nőszemély is. Nyugodtan lehetett a haverom bombázó, szexi, basznivaló barátnője, de akár valami homokos srác is. Egyfolytában azon járt az eszem, hogy ugyan ki lehet az a valaki a fal túlsó oldalán. Egy kis idő múlva a hancúr rudam gyengéd és lassú simogatása után, rátért a herezacskómra is. Éreztem, hogy lassú, de annál biztosabb mozdulatokkal elkezdi gyúrni a spermával csordultig telt heréimet. Próbálta szétválasztani őket, és mind két kezével egyenként masszírozta a kéjtől duzzadt szaporítószervemet. Először nagyon nagy gyengédséggel tette ezt, de aztán egy kicsit bedurvult. Nem is kellet hozzá sok, és kéjesen felhörögtem, majd ösztönösen próbáltam elhúzni a farkamat, de mivel a derekam, és fenekem a falhoz volt kötve, ez a próbálkozás hasztalanak bizonyult. Szerencsémre a kis szajha a fal túlsóoldalán vette a lapot, és gyengébbre vette a mogyoróm morzsolását. Eközben hallottam, hogy a mellettem lévő srác már igen csak benne van a jóban, és nincs messze a tüzeléstől. Gondolom ott a csaj egy kicsit gyorsabbra vette a tempót, de én nem bántam, hogy az enyém szép lassan, nyugodtan ment a dolgokra. Miután a kis szajhám elengedte a mogyoróimat, elkezdte szép óvatosan és ritmikusan verni a faszom. Nem igazán tudtam belőni, hogy hogy is csinálja, de azt tudtam, hogy nem fogta marokra. Ha tippelnem kéne, akkor azt hiszem a csak két ujjal fogta meg, méghozzá a hüvelyk és a mutató ujja közé. A másig kezével elkezdte érzékien vakargatni herezacskómat. A vakargatásból számomra egyértelmű volt, hogy a hölgyeménynek szép hosszú körmei lehetnek.  Ez a kombináció igen csak kellemes volt és e mellet majd meg haltam a kíváncsiságtól, hogy ugyan ki lehet. Ahogyan folytatta, egyre jobban kezdett gyorsítani. Nekem ez nagyon bejött, de azért reméltem, hogy még meg is fogja egy kicsit szopogatni. Miközben keményen dolgozott, egyre több gyorsuló lihegést lehetett hallani. Nem csak férfi, hanem női kéjhörgésre is figyelmes lettem, majdhogynem biztos voltam benne, hogy a hölgyek is maszturbálnak. A mellettem lévő srác nem bírta tovább és hangos nyögés közepette durrant el, majd éreztem, hogy még maga a fal is berezgett az orgazmusától. Ezek a hangok hallatán és a profi kényeztetés eredményeként én is kezdtem érezni, hogy hamar végem lesz. Elkezdtem hangosabban zihálni, és mivel az egész procedúra állva történt, a lábaim is elkezdtek rezegni. A tudatomban, próbáltam elnyomni azt a tényt, hogy közeledik az orgazmusom, de tudtam, hogy ha nem hagyja abba, akkor egy-kettőre eldurranok. Szerencsére a partnerem profinak bizonyult, és láthatta, hogy közeledik a vég. Egyszer csak belassított, miközben minden porcikám megfeszült, éreztem, hogy akaratom ellenére valami útnak indult, csurog ki makkomból. Lényegében egy jó kis adag elő váladékot produkálhattam, amit még eddig soha nem érzett gyönyör követett. Olyan érzés volt, mint ha bepisáltam volna, vagyis nem volt semmi féle orgazmus érzetem, egyszerűen, csak egy kicsit meg könnyebbültem, de az izgalmi állapotom ennek ellenére csak nőt tovább. Szerencsére a csajszi nem sokat tétovázott és elkezdtem érezni valami puhát és nedveset a makkom alján. Egyértelmű volt, hogy elkezdi lenyalni az elő huszárokat a falloszomról. Úgy is történt, éreztem, hogy a nyelvével szép körkörös mozdulatokkal nyalta a makkom peremét és közben úgy hümmögött, mint akinek ízlik a nedű. Ez az érzés elképesztően őrjítő volt, minden porcikám azt kívánta, hogy teleengedjem az ismeretlen női ajkat a meleg, sőt inkább forró spermámmal. Nagyon izgatott az ismeretlen eme formája, addig a pillanatig el nem tudtam képzelni, hogy ez ennyire jó lehet, merthogy én mindennél jobban imádom nézni a női pity csúszkálását a véreres farkamon. Mikor szépen lenyaldosta az utolsó cseppet is, éreztem, hogy lassan a szájába fogadja a férfi büszkeségem. Imádom ezt a nedves és meleg érzést, és ezt akkor megkaptam. Óvatosan és lassan elkezdte szopni a farkam, miközben az egyik kezével a heréimet nyomorgatta. Miközben lágyan szopogatott, újabb hangokra lettem figyelmes, valamelyik fickó egy erőteljeset élvezett. Nagyon nagy élmény volt számomra ez a fajta perverz kis orgia, mert az érzékszervek megvonásával, teljesen más szintre jutott maga az élvezet. Teljesen megszűnt az idő fogalma és nem maradt más csak a kényeztető érzés az ágyékomnál és a körülöttem élvezők hangos sikolya. Miközben szoptak egyre jobban eltávolodtam a válóságtól és csak az élvezett maradt. Az ismeretlen kis csajszi egyre jobban kezdett bedurvulni, úgy elkezdte szívni a már amúgy is óriási méretre duzzadt péniszem, hogy olyan érzésem volt, mint ha egy fejőgépre kapcsoltak volna rá. Miközben egyre erősebben és gyorsabban furulyázott, hallottam, hogy ő is nyögdécsel, és hozzám hasonlóan zihál, már amennyire lehetséges teli szájjal. Biztos voltam benne, hogy maszturbál, miközben szopik, méghozzá azért is, mert szerintem csak az egyik kezével masszírozta a heréimet. Eme hangeffektusok hallatán és egyre gyorsuló, mélyebb és egyben erőteljesebb orális kényeztetés hatására, lassan, de biztosan elérkeztem ahhoz a ponthoz, ahonnan nincs vissza út. Vettem egy nagy levegőt, összeszorítottam az öklömet, sőt még a lábujjaimat is, az egész testem egy nagy görcsberánduló izomtömeg lett és a csípőmet is tiszta erőmből nekifeszítettem a lyukas falnak. Azelőtt még soha nem ordítottam ekkorát az orgazmustól, de ott és akkor ez megtörtént. Visítottam, mint akinek a bőrét nyúzzak, minden egyes porcikám rázkódott a mindenen átható orgazmus következtében. Nem tudom, mivel nem láttam, hogy a csaj szájában, vagy máshol élveztem e el, de azt igen, hogy az akkor belőlem kitörő spermasugár volt a legerőteljesebb és a legtöbb, ami valaha kijött belőlem. Minden egyes lövellésnél olyan hosszan jött belőlem a spermasugár, mint ha pisálnék. Egyszerű hasonlattal élve, olyan voltam, mint egy szupervulkán, ami több millió éves szunnyadás után lövelli ki magából a forró magmáját. Mire befejeztem a véget nem érő spriccelésem sorozatát, majdhogynem félájult állapotba kerültem. Levegőért kapkodtam, azt hittem elájulok, ziháltam, mint egy mocskos kurva egy ganbang parti után, még a fal is tiszta nyál volt utánam. Szavakba nem önthető ez az élmény, olyan volt, mint ha menyben jártam volna, és meg azt sem tudtam kinek köszönhetem meg ezt az elsöprő teljesítményt. Ahogyan kezdtem magamhoz térni, éreztem, hogy a kis szopó hercegnőm újból akcióba lendült, és elkezdte körbenyalogatni a félig lankadt kifacsart makkomat. Nagyon jól eset ez az orgazmus utáni játszadozás, kényeztetés. Segített teljesen ellazulni, de akkora már nem bántam volna, ha eloldoznak és összerogyhatnék. Mielőtt ez megtörtént volna még egyszer marokra fogta a félig merev kifacsart farkamat és olyan érzésem volt, hogy mint ha a pinájához dörzsölgette volna, mivel éreztem a puha, meleg és nedves lyukat, de nyelvet és fogakat nem regisztráltam. Mire lassacskán kezdtem volna újból bekeményedni, hallottam, hogy az utolsó pasi is eldurrant és utána a kis hosztesz csajok szép lassan kezdtek eloldozni. Valószínűleg velem kezdték, először kikapcsolták az övet, majd szép lassan segítettek kihúzni a farkam és a kifacsart heréimet a lyukból. Mivel be volt kötve a szemem, nem tudom melyikük, de az egyik csajszi végig karmolta a mellkasomat, majd határozott mozdulattal megmarkolta heréimet és fülembe suttogta, mennyire kíván, és hogy szeretné, hogy szétbasszam a kis lyukát. Miután mintanyiunkat eloldoztak a faltól, egy kis pihenőt fújtak addig, még a csajok elkészülnek a következő körre, ahol már ők lesznek a középpontban.
Folytatás következik… :)
Hozzászólások
wincento ·
tetszett, várom a folytatást mihamarabb :)

Pavlov ·
Nem futotta bekezdésekre? Így olvashatatlan lett az egész. És párbeszédekre sem?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: