Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vajon lesz-e folytatás?

Történetünk még előző év novemberében kezdődött. Megismertem egy srácot, sokat beszéltünk telefonon, és sok estét töltöttünk együtt. Sétálgattunk a Duna parton, majdnem minden este. Egy éjjel, amikor ismét lementünk a partra nagyon hideg volt. Ő átölelt, és csak néztük a vizet némán, szótlanul. Hirtelen tűzijátékot láttunk a túlparton. Mint a mesében... és megtörtént az első csók! Hihetetlenül szerelmesek voltunk egymásba, bár sokan akartak nekünk ártani, mi mégis csak egymásért éltünk, és minden gondot meg tudtunk oldani. A szerelmünket nem tudnám másként jellemezni, mint nem volt más, csak egy csodálatos mese, ahol a királylány megtalálja a királyfit, szerelmesek lesznek, és minden csodaszép. Bár voltak veszekedések, de nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet.
Mígnem egy este iszonyatosan összevesztünk. Szakítottunk. Azóta nem találom a helyem a világban. Hiányzik, és őrülten szeretem. A legrosszabb csak az, hogy tudom ő is szeret. Mindig azt mondta, ő velem akar élni, és soha nem fog elhagyni. ÖRÖKKÉ EGYÜTT sokszor hallottam tőle, de rá kellett jönnöm, mégsem egészen így van. Fogalmam sincs mit tegyek, hogy éljem túl ezt az egészet...!??! Vajon sikerül?
Én szeretném folytatni a vele való kapcsolatomat, vagy újrakezdeni, mert érzem nem tudok nélküle élni. És ami a legrosszabb, hogy egyszer feltett nekem egy kérdést. Így hangzik:
HA KÉT EMBER HALÁLOSAN SZERELMES EGYMÁSBA, MÉGIS EGYMÁS IDEGEIRE MENNEK, MIKOR MONDHATJÁK KI, HOGY VÉGE??? A válasz: SOHA.
Ezt mindenki figyelmébe ajánlom!!!
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bucckorelly ·
Kedves Forever&never!

Kezdem úgy érezni, hogy télleg nem értek semmit a novellákhoz (meg persze semmi máshoz sem :blush: ) de a szöveget én ismételten keveslem! Na ezekszerint ennek ilyennnek kell lennie? Mind1 a véleményemre vagy kíváncsi nem? Akkor ezt így kezdem:

Az érzéseidet hűen ábrázoltad, az olvasó áttudja érezni a szerelmet és a szenvedést, de maga a történet tényleg nem felfedezhető ahogyan azt a kollega is elemezgette! :smirk:
Bár lehet, hogy nem azért írta le az érzéseit mert bármire is figyelmeztetni akart, sokkal inkább elképzelhető (szerintem) , hogy tökre magaalatt volt és ki akarta írni magábol amit érez! Márpedig vagy én vagyok túl érzelgős vagy ezek tényleg őszinte érzések voltak! (Én pedig ezt mindenképp értékelem!!)
Láccik sőőt lerí az elkeseredettség!! Tehát az érzésekről ennyit! Mert ez nagyon megy neked, a történetbe foglalást gyakorold még, és ne ilyen tömören írd le, hogy mit érzel összezsúfolva! Használd ki a helyet! Most pedig a végére ha megengecc 1 kis bölcseskedést akkor idéznék Shakespearetől:
A Periclesben a következőket írta:

...így vagyunk bánatunkkal is,
Ha balsorsnak nézzük, szenvedtető,
De ha nyessük, faként nagyobbra nő.

Majd az elmaradhatatlan Rómeó és Júlia:

A szerelem csak füst és könnyű pára.
Ha boldogul: a szem parányi lángja.
Ha nincs remény: a könnyek tengere.

(Biztosan nincs esély arra, hogy megoldjátok a gondotokat a barátoddal? Ha szereted őt, és ő is téged...vagy az akadály ennyire áthidalhatatlan lenne???....szerelmesek számára nem hinném..)

[(\\\"egy kis bátorság mindíg diadalra viszi a szerelmet; szerelemben csak a szégyenlősök veszítenek...\\\")] :wink:

Sok sikert kívánok a továbbiakban nektek illetve a szerelmeteknek, és azért hogy minden rendbejöjjön! Ha mégsem így történne akkor kívánom, hogy megtaláld azt a valakit akit ugyanennyire tudsz majd szeretni, vagy akár még ennél is jobban!

Bucckorelly

Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: