Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vágyódás

Kár, hogy ma már dolgozol... sokkal inkább itt kellene lenned velem... a karjaimban...
Beszélgetnénk, simogatnánk egymást gyengéden, érzékien, végig csókolóznánk közben egymás nyelvét szopva lágyan, egymás nyálát kóstolva... és végül élveznénk egy hatalmasat...
Legszívesebben elmennék hozzád és kinyalnálak hosszan... te csak hagynád... csukott szemmel... aztán ha már nagyon felizgultál és megkívántál te is engem, hozzám is érnél... Dédelgetve vennéd kézbe a mereven álló kemény faszomat ... éreznéd a selymes bőrét... a kidagadó ereket... ahogy egyre csak még keményebb lesz a simogatásodtól... ahogy megrándul a fokozódó izgalomtól... Még csak markolod élvezettel, rásimulnak az ujjaid, aztán oda is hajolsz kívánósan... Megérzed a bódító illatát... - hiszen imádod a tiszta, ápolt fasz szagát -, gyönyörködsz benne és többször végig is nyalod... teljes hosszában, a heréimtől a fejéig... összenyálazva azt és az izgalmi váladékomat szétkenve a reszkető faszon... A középső és mutatóujjaidat mélyen a fenekem bejáratának szirmai közé dugod és lágyan baszni kezded a seggemet, közben pedig mohón leszopsz... Én a hajadat simogatom és az öledben gyönyörködve izgulok... aztán megfordulsz és a számra ülsz... Megőrülök a látványodtól, ahogy lassan elhelyezkedsz rajtam és ereszkedik lefelé a gömbölyű segged és a lucskodtól csillogó pinád... Faszommal a szádban nyalom ki felváltva, újra és újra mindkettőt, hosszan nyalok fel mélyen a ragacsos végbeledbe és a lucskos hüvelyedbe... csorogsz a számba és közben lihegve, egyre vadabbul szopod le a faszomat... Most már én is mozgok alattad - nem csak a hátsód táncol meg-megrándulva az egyre erősebb ingerektől az arcomon - és lágyan szájba baszlak... Cuppog a szádban ahogy mélyen beengeded, rászorít az ajkad, egyre erősebben szopod és egyszerre csorog a nyálad és a váladékom a hasamra, amit néha felnyalsz izgalmadban... Aztán alád nyúlok, markolom a melledet, a duzzadt bimbóidat simogatom és az arcomon ilyenkor minden mozdulatra megrándul a segged és egyre erőseben nyomod rám... Iszom ki belőled a pinád lucskát, a nyelvem tövig benned, az orrom pedig a feneked lyukának selymes szirmait simogatja... A segglyukad izma felváltva szorít és lazul el, pont mint a hüvelyedé... elbódít a feneked erős illata...aztán elengedem a melledet, kihúzom a kezem alólad és a fenekedet markolom meg, a csodás, ennivaló húsodat... és közben a nyelvem is kicsusszan az öledből... Oda most két ujjamat nyomom be és a segglyukadat kezdem kinyalni... és amikor a kis szirmok hívogatóan szétnyílnak és megnyílik a hátsó barlangod titokzatos, vágyat keltő mélye, felnyalok beléd nagyon mélyen... Őrjítő érzés mindkettőnknek ebben a felajzott, kéjéhes állapotban... hatalmasat nyögsz, alig uralod az izmaidat... nekem pedig minden érzékem egyszerre kap újabb izgatást... hiszen gyönyörű a látvány, bódító az illat ami a fenekedből árad ahogy hosszan kirobban a fenekedből a forró levegő az arcomba... Még sosem csináltál ilyet, mindig diszkrét voltál és most az arcomba  nyomod... Szédítő hallani és nyelni is... az orrommal a számmal a forró fingodat... és mivel érzed, hogy a faszom hirtelen még keményebb lesz, hát nem szégyelled, inkább nyomsz még egyet, hogy mind kijöjjön, ne feszítsen... Hosszú, hangos forró, ahogy ömlik a végbeledből és csodás szaga van és miközben megkönnyebbülve, kéjesen fingasz, abban reménykedek, hogy a hatalmas fingod végén valami más is kirobban a segged mélyéről... A gyönyörű seggedből jöhetne bármi... csak finom lenne... és ha nem is jön, de azért egy kis előérzetet kapok belőle, hiszen a nyelvem mélyen benned van és te olyan mélyen nem tudod megtörölni a popsidat... Aztán az érzékeim összeolvadnak... és csak azt érzem-hallom, hogy megváltozik a mozgásod, a hangok... Az arcomra szorul a kéjtől remegő combod és hangosan a levegőt kapkodva lihegsz és nyögsz... de most nem úgy mint a wc-n ha erőlködsz, hanem őrülten élvezel... Hosszan, rángó izmokkal, fasszal a szádban és közben vadul markolod és vered, hogy én is veled tartsak... Ráköpsz a farkamra, a szemed mereven tapad rá aztán felsikoltasz a gyönyörtől, ahogy a gecim az arcodra fröccsen... Azonnal újra szopni kezdesz, nyeled minden cseppjét, ami kijön belőlem és amikor elnyugszunk sem engedsz el... fekszel rajtam fordítva, fasszal a szádban az ujjaimmal a hüvelyedben... Lassan húzom ki belőled, megrándulsz az érintéstől... A faszom nem lankad és ahogy nyalod tisztára, csak simogatjuk egymást... hosszan, gyengéden, kielégülve, de újabb izgalomra és gyönyörre várva, vágyva...
- Nyomd a nyelved a fenekembe! Légyszves! - kérlelsz, de már mozdulok is.
Belenyalok a segglyukadba, aztán a nyelvem szétfeszíti a kis szirmocskákat... ekkor jön a meglepetésed. Egy újabb hatalmas adag levegő tör ki belőled. Megőrjít a fingod, majdnem elélvezek ahogy telenyomod a számat... Mélyen beszívom a szagát és csak nyelem mélyen... aztán a heréimről elindul az ujjad picit lejjebb és a fenekem nyílását kezded simogatni... Pontosan akkor nyúlsz ismét belém, amikor a nyelvem a segglyukadba csúszik...
Most már tudom, hogy a finom fingod csak valami egészen új csodának az előszele...

De az a csoda már másik történet, ill. ennek a következő része...

Csók a mosatlan segged lyukára...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kennycica ·
Ez egyfajta irónia akar lenni? Vagy ezt konkrétan üzened valakinek?
perverted ·
Veled szeretném, Cica!
perverted ·
Lenne kedved beszélgetni velem, Cica?
Kennycica ·
Persze! Telefonszámot, bugyiméretet is adjak?

perverted ·
Rodri!

Vagy Bodri... mindegy... Te az az igazi, tenyeres-talpas gyökér vagy, akiből jó soha nem jönne ki... de a rosszat mindig mindenkit megelőzve kell kihánynia magából... Rombolva-pusztítva és a többit is befolyásolva... Nincs ízlésed, csak előítéleteid, megszólalnod viszont mindig az elsők közt kell akkor is, ha csak a fekália bugyog a torkodból... Piros mancs, igaz? Te idióta...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: