Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vágyak

Összeölelkezve ülünk. Mellem a mellkasodnak nyomódik. Farkad pedig a hasam alját cirógatja. Szememben újra kigyullad a tűz. A tűz, amelyről mind a ketten tudjuk, hogy csak örömet fog okozni nekünk. Lassan az ágyra döntesz. Kezed végighúzod az ajkamtól, le egészen a puncimig majd vissza. A vágyaim nem ismernek határokat. Fölém hajolsz és megcsókolsz. Nyelved a számban utat tör magának, és a rejtett zugokat kutatja. Majd a nyakamat csókolod. Lefelé haladsz.

Mikor a melleimhez érsz, felemelkedsz és megcsodálod őket. Kezedbe fogod, majd a bimbókat kezded el szopogatni. Ezzel azt éred el, hogy egész testem megremeg, és elmémet elborítja a kéj. Lejjebb haladsz. Nyelveddel egy kis kört teszel a köldökömnél. Aztán elértél ahhoz a ponthoz, amivel soha nem tudtál betelni. A puncimhoz. Egy apró puszi a szeméremdombomra. Kezed, a hüvelyemnél ténykedik, miközben a nyelveddel a piercingemet lökdösöd. Két újad egyre beljebb tolod a hüvelyembe. Nyelved egyre gyorsabban mozog. Nem bírom tovább. Sóhajtozok és nyögök. Mikor a hüvelyizmaim elkezdenek összezáródni az újaidon, kihúzod azokat, és kíméletlenül belém vágod a szerszámod. Ettől mind a ketten felnyögünk.

Elkezdesz bennem mozogni. Ki és be. A szűk punci a farkadra feszül. Szorosan átöleli. Annyira élvezem, hogy körmöm a hátadba mélyesztem. Testünk összefonódik. Egymást kergetjük az élvezetekbe. Te egyre gyorsabban mozogsz, és egyre mélyebbeket löksz. Újra elönt gyönyör. Lüktet a farkad bennem. Hangosan nyögünk. Te pedig rendületlenül mozogsz bennem. Ki és be. Ki és be. Megérzem, hogy neked sem sok kell már.
Még egy utolsót löksz. Egy mélyet. Felhördülsz. Egy rándulás, és még egy. Belém élvezel.

Pihegünk. Legördülsz rólam. Rám nézel. Megcsókolsz. Majd a karodba zársz, és így alszunk el.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

pamaci ·
Rövid, de tartalmas.

Egyetlen megjegyzés: az "új" az, ami nem régi; az ujj az, amit pl. a punciba lehet dugni.

És a Te orgazmusod?

Tetszett.
pamaci ·
Pardon!

Megtaláltam az orgazmusodat :) mindkettőt... :hushed:

Zina ·
Örülök, hogy tetszett:) Ígérem következőleg odafigyelek az ujj problémára

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: