Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vágyak hálójában

Ez a dolog még 2005 februárjában kezdődött, mikor is egy héttel a születésnapom előtt, a chaten rámkattant egy imádnivaló, helyes pasi. Három hétig csak online beszélgettünk, ami elég is volt ahhoz, hogy megismerjem, és megszeressem. Ezt követően találkoztunk is, amit... enyhén szólva merész első randinak éreztem, és visszagondolva bevallom őszintén, még most is. Persze nem rossz értelemben. A lényeg, hogy barátok lettünk, ami nekem nagyon jó, hisz semmiképp sem akarnám elveszíteni őt. A baj viszont az, hogy én akkor menthetetlenül beleszerettem. Teltek a hónapok, és azóta is nagyon jól éreztük egymást. Tartott ez fél évig. Mígnem augusztusban valahogy megszakadt köztünk a kapcsolat. Sem e-mailt nem irt, sem üzenetet, és a chatre sem jött fel. Én kerestem néhányszor, de aztán belelt a pohár.

Eltelt 4 év, titkárnőként dolgoztam egy ügyvédi irodában, de sajnálatos módon fény derült titkos viszonyomra a főnökkel, és beadtam a felmondásom, mielőtt még kirúghatott volna. Így hát munkát kellett találnom. Sorra vettem az újságokat, és beletemetkeztem a hirdetések tömegébe, mikor belém csapott az "isteni szikra".Megláttam egy álláshirdetést, ami pont nekem való volt. Titkárnőt kerestek természetesen. Kapva-kaptam az alkalmon, felhívtam a feltüntetett telefonszámot, és szerencsémre az állás még betöltetlen volt. Így időpontot kértem, másnapra meg is kaptam. Előkerestem a hegyekben álló papírokból az önéletrajzomat, és már teljesen beleéltem magam, hogy milyen jó munkám lesz, ráadásul egy hatalmas számítógépes cégnél dolgozhatok. De nem is gondolnátok milyen meglepetés ért, mikor az a hölgy , az osztályvezető, akivel beszéltem, miután felvett, bemutatott a főnökömnek. Mit gondoltok ki volt az? Hát az én jóbarátom, akivel 4 éve nem tudunk egymásról semmit sem. Mikor megláttam, földbe gyökerezett a lábam, meg sem tudtam szólalni percekig...mi lesz most?Talán szerencsém lesz, és nem emlékszik már rám. Belenéztem egyenesen, gyönyörű zöld szemébe, és ismét arcul csapott az az érzés, ami akkor is mikor először találkoztam vele. Az osztályvezető bemutatott minket egymásnak.
- Tom, a hölgy Evelyne Rain, az új titkárnőd.
- Evy, az úr pedig a leendő főnököd, Thomas Daniel.

Igyekeztem hideg lenni vele szemben, kezet nyújtottam neki, amit ő elfogadott, majd miközben még mindig a kezem fogta, -igy szolt-
- Reméljük jól fogod érezni magad nálunk - mosolya olyan édes volt, mint régen, s egy kacsintást is láttam, már biztos, hogy felismert. Kissé durvábban elhúztam a kezem, ne érezze úgy , hogy minden rendben van köztünk.
- Akkor Eve megmutatom az asztalod- szólalt meg Rose, az osztályvezető. Ekkor Tom közbevágott.
- Ne hagyd csak, majd én, addig is jobban megismerem a hölgyet. Kérlek gyere utánam.
Azzal követtem őt, s egy hatalmas sarokasztalra mutatott néhány méterre az irodájától.
- Ez lenne az. Hogy tetszik?
- Tökéletes.

Tom a hátam mögött állt, éreztem, hogy gyorsabban veszi a levegőt... Megérintett.. a derekam fogta meg.
- Munka után szeretnék beszélni veled négyszemközt.
- Mért akar velem beszélni?Amit akkor mondana most is megoszthatja velem - mondtam, majd kezét lelöktem a derekamról. Szándékosan probáltam közömbös lenni,és a megbánás szikráit láttam, ahogy a szemébe néztem….
- Ha adsz esélyt, megmagyarázom.....kérlek..
-A magyarázkodás nem tesz jóvá múltbeli dolgokat...
- Tudom, tudom jól hogy nagyot hibáztam...kérlek, beszéljük ezt meg később.
- Mért??Volt rá 4 éved, mért nem azalatt beszéltünk?Tudod mit?Rendben van...munka után, ha végeztem. Most már csak azért is…..kíváncsi vagyok, mit találsz ki kifogásnak….
- Gyere be az irodámba, és megbeszéljük. Szeretném helyrehozni ezt...
- Rendben van...- s azzal leültem, és nekiláttam a korrektúrával ellátott szöveg gépelésének. Rengeteg volt belőle, vagy 40 oldalnyi, mire a végére értem, majdnem keresztben álltak a szemeim. Hulla fáradt voltam, nem akartam semmi mást, csak hazamenni és aludni. Próbáltam csendben kiosonni nehogy Tommy észrevegyen....nem akartam beszélni vele, valahogy tudtam… éreztem, hogy menekülnöm kell ettől a pasitól. Ekkor Tom kidugta az orrát irodájából, és szólt, hogy menjek be.
- Tommy nem lehetne holnap?Ma már halott vagyok.
- Kérlek, csak hallgass meg jó? Aztán gyűlölhetsz.

Bementünk mindketten az irodába, s ami nagyon feltűnt, hogy bezárta az ajtót.
- Ülj le - mondta, nagyon bátortalan, és bizonytalan volt, még sosem láttam ilyennek.
- Jó lesz állva is, úgysem maradok sokáig. Na légyszives kezdj bele...mond el mit akartál, mert szeretnék túllenni ezen. Ha kérhetném akkor kezd el.
- Először is, tudom hogy haragszol rám, és azt is hogy minden okod megvan rá...de én nagyon nagyon szeretlek, és szeretném ha barátok maradnánk, mint eddig is. Megértem ha soha többet nem állsz szóba velem, de szerintem nem az a megoldás, hanem az hogy megbeszéljük a dolgot és megint ugyanaz legyen mint rég.
- Tommy, nekem egyetlen kérdésem lenne. Még pedig az hogy miért?Miért nem beszélünk 4 éve?Összevesztünk csak én nem tudok róla? Hmm?
- Nem dehogy, nem vesztünk össze, és nem is lenne mért. Itt az a gond, hogy elszúrtam. Tudom, hogy nagyot hibáztam, keresnem kellett volna.
- De Tommy ez nem válasz. Azt kérdeztem, hogy miért nem beszéltünk, mért nem szóltál hozzám??
- Nem tudom. Igen ez a legrosszabb válasz ilyenkor és tudom hogy gyűlölöd, de tényleg... nem tudom. Először csak időhiány… és aztán már nem tudtam, hogy hogyan magyarázkodjak. Annyira sajnálom... ezt az egészet, ne haragudj rám.
- És inkább annyiban hagytad. Remélem tisztában vagy vele, hogy egy sajnálommal nem tekintem elintézettnek ezt, mert ha azt mondanám hogy megbocsátok, akkor hazudnék. Nekem ez nem megy varázsütésre érted? Az ilyesmihez idő kell, mint ahhoz is hogy újra képes legyek bízni benned.
- Megértem, hogy haragszol, de nekem ez nagyon fáj, és remélem így, hogy több időt töltünk együtt, majd megint szeretni fogsz, és a bizalmad is visszatér. - Láttam rajta, hogy tényleg bánta a dolgot, és egyszerűen nem tudtam ellenállni...Magamhoz húztam, és megöleltem. Annyira jó volt érezni a közelségét, az illatát…. Percekig álltunk így, közben a hátamat és a derekamat simogatta aztán..

Rám nézett. Szeme, leírhatatlan... gyönyörű, elmerültem benne, egyre mélyebbre és mélyebbre, és a sírás fojtogatott, annyira kívántam őt. Kissé félénken közeledett ajkaim felé, úgy éreztem, még nem lehetek felkészülve arra a hihetetlen boldogságra, ami rám várt. Mikor ajka ajkamhoz ért, mint áramütés, úgy rohant át testemen a gyönyör, belebújt minden porcikámba, csontjaimban vibrált. Mézédes volt. Nyelveinkkel először óvatosan tapogatózva fedeztük fel egymást, s ahogy a vágy egyre jobban átjárta testünket, mindinkább követelődzőbbé, hevesebbé váltak csókjaink. Átöleltem, magamhoz szorítottam, szívünk hevesen dobogott, táncuk egymásba olvadt, eggyé vált. Hosszú perceken át csókoltuk, egymást egyre hevesebben és szenvedélyesebben, ujjai a hátamba mélyedtek (istenem, mily édes fájdalom) megsimogattam arcát , teste forrósága elborított, magával sodort, sosem akarom többé elereszteni, magamhoz szorítottam, belé temetkeztem. Ajkam elvált ajkától, szemébe néztem, s amit ott láttam, végtelen örömet okozott.
Ő is akarta. Egy pillanatig sem szakadtam el tekintetétől, miközben elkezdtük megfosztani egymást ruhadarabjainktól. Pajkos mosolyába beleremegett a testem, tudtam hogy útra indultam a mennyország felé. Ott álltunk egymással szemben teljesen meztelen, izzott köröttünk a levegő, a vágy szinte kézzel tapintható, a szenvedély forgószélként söpört át a szobán, és én csak néztem, nem tudtam betelni vele, a látvány megőrjített, sosem láttam még ilyen csodát, sosem kívántam még ennyire senkit, sosem akarok felébredni.

Hozzá léptem. Átöleltem. Teste tűz, mely éget, lángba borít, elemészt. Eszemet vesztve
csókoltam, arcát, nyakát, finoman harapdáltam fülét, s belesuttogtam, mennyire kivánom. Mellkasát simogattam. Ujjaim alatt a vágy szikrái pattogtak, bőre visszasimogatott. Az iroda sarkában álló hatalmas kanapéra löktem. Felfedezőútra indultam a testén, minden porcikáját végig akartam csókolni, ő megadóan tűrte, ahogy kezem és a szám elindult, hogy újra megismerje. Ajkaim rátaláltak a mellbimbójára, csókoltam, finoman nyalogattam, nyelvem körbe járt rajta, megtáncoltatta.
Hihetetlen az érzés, amikor a számban egyre keményebbé vált, hallottam halk sóhajait, éreztem szíve egyre gyorsabb dobogását. Elidőztem mellkasán, hiszen ez annyira jó volt nekem, nekünk, csak csókoltam, ízleltem.
Ujjaim közben fáradhatatlanul járják testét, simogatták. Lejjebb csúsztam,
megkóstoltam hasát, aztán egyre lentebb kalandoztam, combját simogattam ajkaimmal, s egyre nehezebben bírtam visszafogni magam.

Már láttam mennyire felhúztam,.. combja belső felét csókoltam már, s semmihez sem hasonlítható vágyát éreztem,agyamba hatolt. Nyelvem lassan, lágyan, szinte félve érintette meg ott, ő összerezzent, és egy sóhaj tört fel a mellkasából. Íze, mint az istenek nektárja, én egyre bátrabban és szenvedélyesebben táncoltattam rajta, a nyelvem. Kifürkésztem minden rejtett titkát, megízleltem testének ezt a gyönyört fakasztó részét, mindenemet átjárta csillapíthatatlan vágya. Teste ívbe feszült, apró nyögések törnek fel belőle, s nekem semmi nem fontos, csak az, hogy boldoggá tehessem.

Belemarkolt vállaimba, s rámgördült. Mélyen és szenvedélyesen csókolóztunk, amikor belémhatolt. Lassan, óvatosan, finoman. Egyre mélyebben, mindaddig, míg teljesen eggyé nem váltunk. Ez már maga mennyország. Testünk szinkronba került, minden mozdulatunk összehangolt, tökéletes volt. Érzékeink pattanásig feszültnek, szívünk egy ritmusra vert, egyre hevesebben, a szenvedély összeláncolta testünk, lelkünk, s mi átadtuk magunkat a gyönyörnek, minden pillanatát kiélveztük testünk összeolvadásának. Szemébe néztem, és láttam, hogy itt az idő. Egyre gyorsabbakká váltnak a mozdulataink. Le nem írható, mi történt. Hangos nyögések hagyták el ajkait, én is felsóhajtottam, ahogy a csúcspontra értünk. Testünk a gyönyör görcseibe rándult, gerincünk megfeszített íjként feszült egymásnak, a boldogság heves hullámokkal borította el eggyé vált testünket. Tökéletes pillanat volt. A hullámok lassan lecsillapodtak, ahogy zihálva rámborult könnycsepp gördült le az arcomon. Sírtam. A bűntudat volt az, hogy megcsaltam, akit szerettem... vele, pont vele, aki annyi szenvedést okozott. A tűz, mely bennünk égett, csak lassan szunnyadt álomba. Mellém feküdt, hozzám bújt, szorosan átölelt, és átadtuk magunkat a tökéletes szeretkezés utóhatásának. Kibontakoztam az öleléséből, és lassan felöltöztem. Végig háttal voltam neki, nehogy észrevegye a könnyeimet....
- Mi a baj Cica? Nézz rám kérlek!!!
- Nincs semmi baj, de mennem kell....- nem fordultam meg. Ő viszont kiugrott az ágyból és megragadta a karomat, majd maga felé fordított.
- Mért sírsz??Mondd el kérlek mi a baj.
- Már mondtam, hogy nincs semmi, de engedj el, mert fáj ahogy szorítasz!
- Ne haragudj....de látom, hogy valami baj van...talán....
- Talán micsoda??
- Megbántad, hogy szeretkeztünk?
Hallgattam.... nem tudtam mit mondani neki. A könnyeimmel küszködtem, amit ő is észrevett. Nem mondom azt, hogy megbántam, hisz csodálatos volt vele lenni, nem erről volt szó. Csak félelem fogott el.

- Na idefigyelj, azonnal megmondod, hogy mi a baj... különben...
- Jaj Tommy ne fenyegess, kérlek, annyira nem áll jól. Mielőtt elmegyek innen, szeretnélek kérni, hogy többet ne beszéljünk egymással vagyis, hogy ne keress. Bár ez neked nem fog gondot okozni.. Még ma megírom a felmondásomat. Holnap reggel az asztalodon lesz. Ég veled. És most ...hálás lennék, ha kinyitnád az ajtót, hogy elmehessek végre.
- Nem!!!! Nem mész innen sehova, míg nem beszéljük ezt meg!
- Nem tarthatsz fogva!!Engedj ki, de azonnal!!
- Nem! Milyen harcos kis macska lettél.... - magához húzott és megcsókolt....én ellöktem, és pofon vágtam. Teljesen megdöbbent, és láttam a szomorúságot a szemében.
- Engedj ki de azonnal!! Vagy feltétlenül ki akarod harcolni a következő pofont?
- Mért csinálod ezt? Ha nem szeretsz, akkor mért nem mondod meg? Ne légy ilyen kérlek, eddig mindig mindent elmondtál nekem, ha valami bántott... kérlek... tedd meg ezt most is. Mondd el mért viselkedsz így velem.

- Te ezt nem értheted meg. Egyrészt, nekem már barátom van… és megcsaltam őt. Tudom téged nem érdekel a bűntudat, de engem igen. Másrészt, ha kitudódik mi történt kettőnk között, akkor engem kirúgnak... nem érted??Az előző munkahelyemen is azért mondtam fel, mert kiderült, hogy viszonyom volt a főnökkel. És mielőtt ő rúgott volna ki, eljöttem én. És nem akarom, hogy te rúgj ki, elmegyek magamtól. - Tommy mosolygott....
- Jaj te bolond kislány, mért rúgnálak én ki téged??Sose tennék ilyet. Nyugodj meg. Senki nem fog tudni semmit. Kettőnk között marad. - mondta, majd megcsókolt.
- Most már tényleg mennem kell. A macskám éhes otthon.
- Hazaviszlek kocsival, addig legalább elmesélheted mi történt veled mostanáig.
- Tommy, de remélem nem hiszed, hogy ezzel a szeretkezéssel jóvátettél bármit is abból a 4 hosszú évből amíg nem beszéltünk.
- Majd meglátjuk. –mondta, és végigsimított kezével az arcomon…


Látjátok srácok mi a tanulság ebből a történetből? Egy hatalmas nagy kérdés, amit szerintem minden nő feltett magának már legalább egyszer az életben, ahogy én is… mégpedig az hogy: Mért hiszi azt minden pasi, hogy a szexxel bármilyen hibát helyre lehet hozni?......
Remélem tanult ebből minden lány, aki olvasta, és nem hagyják, hogy elragadja őket a hév, mikor belenéznek egy pasi gyönyörű zöld szemeibe :)

(fc)
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Evelyne Rain, Thomas Daniel... ezek a nevek! Egyébként stílszerű történetecske lenne egy Margaret Moore, vagy Melissa Maretti gyűjteményben... csak a legvégét hagytad volna el!

Almalé ·
Szép volt a történe.Szép hosszú,és részletes.
Mondjuk az nem tetszik,hogy először kiváod,aztán pedig haragszol.Nem tudta helyrehozni a 4év elhanyagolást,de mégis magáévá tett.Szerintem ez ellentmondás.
De ezt leszámítva szép történet.Gratulálok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: