Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vadaspark

Nem tudom, ki hogyan van vele, de rám a természet lágy ölén, kellemes hölgytársaságban mindig igencsak rám tör a szeretkezhetnék. Ha csinos, izgató nő ül mellettem autókázva (lehet feleség is!), legszívesebben behajtanék a fák közé, lehajtanék a hullámzó gabonatáblába, hogy ott tegyem magamévá vágyaim tárgyát. Nos az alábbiakban elmesélni kívánt esetben mindkét kívánalom teljesült, ugyanis egy igen kívánatos kolléganőmmel autóztunk egy gyönyörű, napos délutánon a Balaton felvidéken. Magas, vékony lány volt, elképesztő, vörösesbarna haja lágy hullámokban hullott széles vállaira, enyhén szeplős bőre világított az olívazöld nyári ruha mellett. Nagyon szép formájú, büszkén meredező mellei közé bizony igen gyakran tévedt tekintetem, nem másként a hosszú combokra, melyek találkozási pontját is látni véltem lelki szemeimmel. Viccelődve, jóízűen nevetgélve utaztunk, évődtünk egymással. Pár hónapja voltunk kollégák, és intelligenciánk alapján azonnal összebarátkoztunk, egymásban nem keresve a nőt/férfit, mindig jópofán elhülyültünk egymással. Most azonban lassan, de biztosan haladtunk kissé merészebb vizekre.

Egyre évődtünk egymással, szexuális kalandjainkat, poénjainkat megosztva egymással, s észrevettem, bizony egyre gyakrabban húzza végig két tenyerét a combjai belső felén, valamint mellbimbói is igen szépen ágaskodtak már jó ideje, épp hogy csak át nem döfve a kis nyári ruci anyagát. Én a farkam duzzanatát már alig tudtam rejtegetni, mikor egyik jópofa kalandját meghallgatva azt mondtam neki, hogy ez legyen az utolsó, mert különben börtönbe fogok kerülni nemi erőszak elkövetése miatt, aminek bizony Ő lesz a szenvedő alanya. Mire Ő: talán nem is szenvedne annyira, sőt valószínűleg nem is lenne az erőszak.....Hajaj, éreztem, elvesztem. Pár száz méter megtételére volt már csak erőm, s sürgős vizelési ingerre hivatkozva lehajtottam egy földútra, melyet egy kis fasor, s bokrok szegélyeztek. Kolléganőm - Edit - megszólalt: - Menjünk beljebb, én is kiugornék!
Szóval megtettem vagy 300 métert, ahol körülnézve örömmel nyugtáztam, hogy amíg a szem ellát, rajtunk kívül nincs más emberi lény. Talán sejtettem, mi lesz. Könnyítve magamon (farkamat alig tudtam a farmeromból előbányászni), visszaindultam az autóhoz, ami mellet vagy 10 méterre Editet láttam épp felállni a guggolásból, háttal nekem. Egy pillanatra láttam csak meg popóját, de az igazi döbbenet akkor ért, amikor megláttam, hogy nincs rajta bugyi.

Meghallhatta lépteim zaját - talán túl mélyen sóhajtottam? -, mert vállai felett visszanézett rám, s talán a zavart észrevéve a szemeimben, bátorítólag így szólt: Mi baj, nem láttál még ilyet? De igen - mondtam, csak így még egyik alkalom sem izgatott fel! - válaszoltam, talán nem irányítottság nélkül. Kacéran végig szemeimbe nézve lépkedett felém, olyan közel állt meg előttem, hogy mellei szinte hozzáértek mellkasomhoz, arcaink centikre voltak csak egymástól. Akarlak! - mondtam. Én is, az első perctől kezdve, mióta az irodába léptem! - válaszolta, iszonyúan meglepve válaszával. Két kezemmel megsimítottam arcát, majd lassan, de szenvedélyesen megcsókoltam. Viszonozta, miközben testét szépen az enyémhez támasztotta, ágyékát finoman a csípőmhöz, meredező vesszőmhöz nyomva. Majd elborult az agyam, annyira kívántam, kezeimmel fantasztikusan feszes popsiját simogatva. Kis ruháját szépen felhúzva meztelen fenekét fogtam, egyre erősebben magamhoz húzva Őt.
Gyere, csináljuk már, nem bírok magammal! - lihegte fülembe, s kifordulva ölelésemből, kézen fogva húzott oda az autóhoz. Vigyázz - mondtam -, forró a gépháztető! Levéve pólómat, a motorháztetőre terítettem, arra ült fel, ruhácskáját egy szempillantás alatt feje felett áthúzva dobta a földre. Elé álltam, két kezével már zipzáramat húzta lefelé, kigombolt nadrágomat tolta bokáim irányába.

Vadul csókolóztunk, két térdét hónaljamba fogva, lassan ráhajolva beléhatoltam. Puncija csodálatosan forró és nedves volt, és valami fantasztikusan szoros. Hüvelyének fala úgy ölelte körül hímtagomat, hogy tudtam, itt nem lesz hosszú fűrészelés. Hála Istennek, Ő is kellően fel volt izgulva ahhoz, hogy abban a pillanatban amikor péniszemen kipumpáltam adagomat, Ő is, őrült hüvely-összehúzódások kíséretében elélvezett. Benne maradtam, mert valami őrjítően finoman mozgatva hüvelyizmait kényeztetett, ami pár perc alatt utójátékból átment egy újabb menet előkészítésébe. Farkam egy pillanatra sem csúszott ki csodálatos barlangjából, feneke alá nyúlva megemeltem, körbefordulva én ültem le az autóra, Ő lábait a lökhárítóra téve lassan elkezdett mozogni le-föl rajtam. Vállaimba kapaszkodott, így lehetővé téve, hogy csodás cickóit simogassam, markolásszam, mellbimbóit számba véve finoman szopogassam, nyelvemmel cirógassam. Egyre határozottabb mozgást végezve, egyre erősebben csapódva ágyékomhoz csúszkált farkamon, és légzése felgyorsulva, kéjes kis sikolyokat hallatva élvezett el megint. Én még messzebb voltam a végcéltól, ezért csak simogatva hátát, fenekét, finoman csókolgatva nyakát, arcát és ajkait hagytam, hogy lecsillapodjon.

Szépen mellkasomhoz simult, és éreztem ahogy - szerintem akaratlanul – össze-összehúzza hüvelyizmait. Hátradőlve szemembe nézett, és azt mondta: Nagyon klassz volt, ugye Neked is? Tudod, hogy igen - válaszoltam. De még mindig kőkemény vagy! - mondta, kaján mosollyal arcán. Miattad van, ez a játék, amit Te ott lenn csinálsz, így tartana még órákig! - súgtam fülébe. Adj egy percet - mondta -, aztán csináljuk hátulról is! Ebben a pillanatban eszembe vágott, hogy sehogy sem védekeztünk, s ez ellentmond minden normális elvárásnak, szinte eszementen estünk egymásnak. Csak baj ne legyen! - gondoltam. Megérezhette feszültségemet, mert megszólalt: Tablettát szedek, nem feküdtem le senkivel hónapok óta, s tudom, Te is facér vagy hosszú ideje. Ránéztem, csak mosolygott huncutul, s éreztem, halálosan beleszerettem. Ezért is.
Vesszőm picit lankadt, puhult a hüvelyében, de lassan újra elkezdett mozogni, körkörös mozdulatokkal ringatta csípőjét az ölemben ülve, nedves puncijával simogatva ágyékomat. Ez neki is örömet hozott, mert duzzadt csiklója stimulálódott közben. Gyere hátulról kérlek! - szólalt meg hirtelen. Leszállva rólam megfordult, két alkarján megtámaszkodott a lemezen, én pedig mögé állva pár másodpercig csak gyönyörködtem a szétnyíló, a gyönyör nedveitől csillogó punci látványában, majd falloszomat lassan, érzékien betoltam hüvelyébe. Mennyei érzés volt!!

Hátát homorította, hogy még mélyebbre hatoljak belé, én kicsit előredőlve megfogtam mesés halmait, s elkezdődött a tánc! Nem tudom mennyi ideig tartott, de csak mozogtam ki-be benne, Ő oldalirányban is mozgolódott, még erősítve a kéjt, ahogy hüvelye falán feszült a dákóm. Lassan éreztem, közeledek a végéhez, farkam még inkább megduzzadt, szinte fájt, annyira feszült. Nem lehetne, hogy a számban végzel? - kérdezte hirtelen. Mivel nem tiltakoztam, lassan hátratolt, megfordulva elém guggolt, s hihetetlenül kéjes tekintettel nézve farkamat, két tenyerét ráfonva, erősen szorítva elkezdte a makkom végét nyelvével cirógatni. Majd egyik kezével heréim alá nyúlva gyúrta azokat, a kéjlécemet pedig szinte tövig eltüntette szájában. Csípőm önkéntelen, dugó mozdulatokkal válaszolt, majd mikor megérezte, hogy spriccelni készülök, megint két marokra fogva botomat, száját megnyitva fogadta gyönyör-zuhatagomat. És én csak spricceltem, spricceltem annyit, hogy magam sem értettem, hogyan. Nagyokat nyelt, de spermám jó része így is szája szegletében folydogált lefelé hattyúnyakán, mellei közé. Mikor pulzálásom leállt, s testem finom remegései is abbamaradtak felállt, megcsókolt hosszan, s ennyit mondott csak: - Remélem, ez csak a gyönyörű kezdete kapcsolatunknak! Ezt mindig, mindenkor hajlandó vagyok megismételni, sőt el is várom, hogy Te is folyton azon forgasd az agyad, hogy minél több alkalmunk legyen rá! Mondjam, hogy amíg együtt voltunk, igen sok vidéki utamra kísértettem el magam vele? Ha hasonló tájon járok, még most, évekkel kapcsolatunk vége után is merevedésem van még az emlékeimtől is.
Hasonló történetek
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
22535
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
fagyhamu ·
Szerintem túrhetö, csakhát lehetne kicsit erotikusabb is. Mindig csak állandóan kúrásról szól minden. Folyton csak baszás, baszás, baszás. Egy lánnyal való megismerkedés és egy szenvedélyes csókkal véget érö kapcsolatot miért nem lehet leírni? Szerintem az lehet, legalább ennyire erotikus. Mindig csak beledugtam, beleélveztem, leszopott, anál. Mint egy forgatókönyv csak más szereplökkel.

baltazaar ·
Köszi a dícséretet, és hála a kritikáért is..:)

Mivel tudomásul veszem, hogy minden ember a különbözö stílusú írásokat szereti, nem szokásom rossz néven venni a kritikát, söt!

Kedves gecó, azt azért mégis megjegyezném, hogy az olyan emberek szoktak egy történet egyetlen mondatán, momentumán fennakadva, alpári stílusban véleményt mondani, akik ezeket az írásokat kizárólag magányos önkielégítésük elösegítése céljából olvassák. Ugye Te, nem ilyen csigabiga vagy? Ez itt, nem ennek a fóruma, ha jól sejtem az eredeti szándékot...

Engem szórakoztat, ha kevéske szabad idömben megírhatok egy-egy ilyen történetet, csak velem esett dolgokat fogok ezután is írni.



A cím valóban nem a legszerencsésebb választás lett. Tudniillik, kihagytam a leíráskor - meggondolva magam, mert úgy éreztem leüti a sztori ívét (már ha van...) -, hogy mikor végeztünk, és szedelödzködtünk, a bokrok között álló két özet vettünk észre, akik talán végigszemlélték játszadozásunkat..:))



Hajrá!

tibacs56 ·
Huh, a perverz perszónája bugyi nélkül pisilt! Ezt kicsit ügyetlenül írtad meg, sokat nevettem rajta. Amúgy az imént olvastam a legfrisseb beküldött írást, a Bocsikát. Ez pont olyan mint az. Csak azt mindenki leócsárolta, erre meg kaptál hét pont fölött. Szexuális felindulásból, hosszú vágyakozás után elkövetett szeretkezésröl van szó mindkettöben. Félre ne érts, szórakoztatott a történeted, csak, hát nem értem az embereket. Vagy netán az számít, hogy ki írta?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: