Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vad vágyak 1.

Ez a történet nem velem történt, de viszont rokonaimmal esett meg, drága unokaöcsémmel, aki 19 éves és még drágább unokanővéremmel, aki 25 éves.

Egy forró nyári napon történt, (unokaöcsém) Zsolti lement (unokanővérem) Ritához, ki egy szép bérelt házban lakik. Tulajdonképpen semmi indoka nem volt annak, hogy hozzá elmenjen de társaságra vágyott.

Üdvözölték szépen egymást majd beszélgetni, kezdtek, s közben egy-egy pohár ásványvizet töltöttek. Iszogattak beszélgetés közben, majd Zsoltinak egy kósza ötlet járta be az agyát. Rita arca gyönyörű, mellei meg hatalmasak, szó szerint. Hosszú fekete haja mindenkit megbűvöl. Nem beszélve csodás szeméről is izgató testéről, ki őt látta, annak tuti áll rá a farka.

Zsolti (természetesen direkt ) nekiment a pohárral Ritának, de nem ám, akárhogy! A pohár víz a szépruhácskáján kötött ki. Szépen átitatva ruháját a melleinél. Majd behúzódott a fürdőszobába, addig Zsolti meg az ajtajánál öltözött. Közben folytatták beszélgetésüket.

Rita mikor kijött, Zsolti szemei egyenesen rátapadtak testére, mivel csak egy melltartó védte gyönyörű melleit. Zsolti farka égbe meredt. Visszamentek beszélgetni. Leültek, de már nem tudtak témánál maradni, mindig áttértek valami erotikusabb gondolatra. Egyszer mikor áttértek egy ilyen eszmére Zsolti így szólt:

- Szépségedet meg kéne örökíteni! - picit elmosolyodtak ezen az állításon majd Rita ráválaszolta:
- Én benne vagyok! - és csak mosolygott.

Bár meglepő mégis lefényképezték drága unokanővéremet, és én is láttam azt a képet.
Valóban izgató kép sikeredett, bár valakinek izgatóbb volt a helyzete!

- Figyu - mondta egyszer Zsolt-, szeretnék tőled kérni valamit.
- Hát kérj!
- Jó, de ne, itt.
- Hát hol? - kérdezte értetlenkedve.
- Gyere és megmutatom!

Azzal bevezette őt ismét a fürdőszobába, ahol minden sötét volt, mikor beléptek még be is csukták az ajtót. Valódi sötétség volt, de azért látták egymást.

Ekkor hirtelen Zsolt rálökte Ritát a WC-re, és szétnyitotta Rita lábait. Ő meg ráült, szépen közelebb simulva hozzá.
- Mit szólnál hozzá? - kérdezte miközben kezei már a melleit, fogdosták.
- Mihez? - kérdezte kíváncsian, mintha nem tudná mi lesz.

De már nem válaszolt, letépte melltartóját Zsolti Ritának, és nyaldosni kezdte a cicijét. Eközben Rita átkarolva Zsoltot hátulról, benyúlt a gatyájába. Vadul fogdosták egymást. Rita érezte Zsolt egyre nagyobb farkát, amint közeledik hozzá. Zsolt nyalta Rita mellbimbóit, Rita meg markolászta Zsolt seggét. Zsolt miközben nyalogatta Ritust, addig kezeivel szépen lassan a nadrágját kezdte Ritáról legombolni.

Vadul élvezkedtek. Pár perccel később egyikükön se volt semmi, Zsolt vadul smárolta Ritát miközben kezeivel átölelte, Rita meg Zsolt seggét markolászta. És még mindig a WC-n ültek!
Smárolták egymást, sőt még harapdálták is. Gyönyörűek voltak. Nem tudtak ellenállni egymásnak. Eleinte Zsolt farka lebzselt ott lent, de végül csak megtalálta a neki való helyet. Zsolt Rita hátán egyre lejjebb húzta a kezét, míg meg nem markolta jó erősen Rita fenekét. Picit dugta őt majd a fenekénél fogva felemelte gyönyörű testét, és földhöz nyomta.

Kezeivel megragadta Ritáét és földhöz tapasztotta. Ismét elkezdte őt ott dugni, de közben harapdosta szájával Rita csodás mellbimbóit. Vadul dugtak, közben Rita hatalmasakat ordított: Ahhh... Ahhh... Aahhhhh...
Így szórakoztak pár pillanatig majd Rita felállt és megfordult, Zsolt jól megnyálazta a kezét és rácsapott Ritus fenekére.

- Ohh, ez jó volt, majd még esetleg máskor...
- Rituska, álmodozol, ez még koránt sincs vége...

Zsolt megragadta ismét Ritát és a földhöz visszanyomta, csak most hason. Nem ellenkezett, na de azért...

- Ahhhh... Nagyon jó.... Ahhhh....Aaaahhhhh... Gyerünk...
- Ne félj... Úgy lesz...

Rita formás fenekébe köpködött egy darabig, majd vadul dugni kezdte ott is. Most még hangosabban hallatszik Rita fájdalmas kiáltása: AAAAaaahhhhhh.... AAAAAaaaaaahhhhhhhhh...
De Zsoltot nem zavarta közben még ott a fenekét markolászta, szorongatta, de azok a kiáltások nem csak a fájdalomtól jöttek, hanem azért be kell vallani, nem is kicsit élvezte.

Eljutottak az élvezet tetőfokáig, de még utoljára volt egy költözködés, bemásztak a kádba, Rita háton feküdt felemelte a lábait, és a feje felé húzta. Zsolt meg térdén állt és úgy dugta Rituskát. Hát vége itt ennek a történetnek, de lesz folytatás... Remélem sok olvasó lesz!

Aki ezek után azt mondja: Lányokhoz szólva: Hogy Rita nem egy mázlista...
Fiúkhoz szólva: Hogy Zsolt nem egy mázlista...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Engem megrémít a cím...Vad vágyak2 is lesz? Jaj inkább ne!:)

Halluy ·
Hát hú, nem tudom.
Tényleg olyan, mint egy kisgyerek meséje valamiről, ami nem tudja mi, csak amit valahol látott.
Nem igazán tetszett, kicsit kusza.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: