Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vad éjszaka

Egy teljesen átlagos éjszaka történt. Bár a történet, nem teljesen átlagos. Sok emberrel történnek meg hasonlók, sőt talán érdekesebbek is. Nem bánom. Én azért elmesélem. Ha másért nem, akkor azért, hogy tanuljon belőle az, aki akar.

Egy jóbarátomhoz mentem át egyik este a koleszba. Én akkor már egy ideje éreztem valamit iránta. Nem tudtam, hogy pontosan mit, hisz részben ismeretlen érzés volt. Ahányszor csak megláttam, éreztem, ahogy a testem elönti a forróság. Tudtam, hogy tudja rólam, hisz mindig is ügyetlenül titkoltam, ha valaki tetszett nekem. Mégis, Ő más volt. Valami mást éreztem iránta. Nem egyszerűen annyit, hogy tetszik. A közelében úgy éreztem, hogy megveszek. Szinte forrt a vérem és szó szerint szét tudtam volna tépni.

Tudtam, hogy érez valamit Ő is, de hogy mit azt addig a percig nem tudtam biztosan. Többen voltak a szobában és jól elnevetgéltünk. Halkan szólt a zene. Ám nemsokára a többiek szép lassan elszállingóztak. Talán tudtak valamit, amit mi még nem, de minden esetre amint kimentek, a hangulat kicsit közvetlenebb és kevésbé nevetgélő lett. Még mindig beszélgettünk, de sokkal személyesebb témákról. Az igazat megvallva nem nagyon tudnám megmondani, hogy pontosan miről. Talán azért, mert nem is igazán figyeltem oda.
Ezt észre is vette és megkérdezte mire gondolok. Én szinte gondolkodás nélkül feleltem azt, hogy azon gondolkodom, milyen íze lehet az ajkainak. Csak mosolygott. Szó nélkül közelebbhajolt és megcsókolt. Végigfutott a hideg a hátamon. Minden apró és szinte láthatatlan szőrszál -ami mindenki testét borítja- felállt a hátamon. Pillanatok alatt, mintha lángolni kezdett volna az egész testem. Pár percig tartott, amíg ajkaink összeértek.
- Nos milyen? -kérdezte, de én válasz helyett felálltam a székemről és a szó szoros értelmében, szinte rávetettem magam. Épphogy csak meg tudta tartani a széket, hogy ne dőljünk vele hátra mindketten.

Éreztem hátamon az ujjai és tenyere simító, olykor szinte karmoló mozdulatait, miközben én csókoltam és haraptam, mintha már nem is ember lennék. Akkor valami megváltozott bennem. Vadállattá lettem és nemsokára követett ő is. Beleharaptam a nyakába, amitől neki megfeszültek az izmai és tíz körömmel kapaszkodott bele a hátamba. Az érzés végig hullámzott a testemen és fejemet hátravetve néma sikolyra nyílt a szám. Soha életemben nem
éreztem még ehhez fogható dolgot.
- Olyan vagy itt lent, mint egy vulkán. -suttogta a fülembe, miközben nadrágon keresztül érintette meg a lábam közti területet. Ekkor fogtam csak fel, hogy igaza van. Tényleg olyan forró volt, hogy szinte égette a combjaimat. Mosolyogva rántottam meg a vállamat.
- Azt mondod? -kérdeztem vissza gonoszkás mosollyal. Eddig is az ölében ültem, de most mégjobban odahúzódtam. Mosolygott. Arcán a bőr vörös volt, és ahogy hozzáértem, éreztem, hogy neki is forró a bőre. De nem csak ez volt az egyetlen jel, amiből tudtam, hogy Ő is többet akar. Annyira a csípőjénél ültem, hogy éreztem, ahogy az ágyéka lüktet. Minden egyes pici vértódulást éreztem, és ha lehet ez mégjobban feltüzelt.

Nem szóltam semmit, csak lehúztam róla a pólót és végigcsókoltam az egész mellkasát. Mindeközben ujjaimmal táncoltam a hátán, olykor-olykor belemartam, vigyázva arra, hogy ne látszódjon meg a bőrén. Hallottam, hogy egyre szaporább a légzése és a következő pillanatban felkapott és az ágyhoz vitt. Óvatosan tett le és lassan vetkőztetni kezdett. Nem segítettem, hagytam, hogy Ő fejtse le a ruháimat szépen lassan. Látszott az arcán a türelmetlenség, éppen ezért, hogy mégjobban feltüzeljem odanyúltam a lábaközé és a nadrágon keresztül masszírozni kezdtem a mostmár teljesen merev férfiasságát. Kezei egy pillanatra megtorpantak és rámnézett. Tudtam, hogy arra gondol milyen kegyetlen vagyok. Csak mosolyogtam és hirtelen kicsit erősebben szorítottam össze a kezem. Megrándult és szinte vicsorogva hátralökött. Már szinte teljesen levetkőztetett, csak a tanga maradt rajtam.

Két kezével masszírozni kezdte a melleimet, de olyan erővel, hogy felnyögtem. Nem fájt. Inkább egy újabb hullám söpört végig egész testemen. Gyönyört éreztem. Olyat, amilyet még soha senkivel sem. Fejem hátrafeszült, Ő pedig ezt kihasználva beleharapott a nyakamba. Majd haladt szépen lefelé, míg végül leért a melleimhez. Nyelvével lassan körözve indult el a széleitől, míg végül elérte a legérzékenyebb pontját. Ott lassított és szép nyugodt ráérős mozdulatokkal kényeztetett, miközben egyik keze szép lassan lecsúszott a hasamon keresztül a lábam közé. Szinte jéghidegnek éreztem a kezét, ahogy az apró szövet alá rejtett titkos kis helyet megérintette. Hihetetlen érzés volt. Egy kis ideig folytatta, majd levette rólam a tangát. Magáról pedig a nadrágot és az alsógatyát. Ágyékából mereven előreszegezve várt férfiassága. Közelebb hajolt és megcsókolt. Keze eltűnt az ágy mellett, majd nem sokkal később egy óvszer került elő. Kibontatta és felhelyezte magának. Tudta, hogy nem vagyok túl tapasztalt, ezért úgy döntöttünk, hogy inkább ő irányítson, én meg majd a vállába harapok, ha valamit nem jól csinál.:)

Térdeimet kicsit felhúztam, hogy könnyebben odaférjen. Ő is elhelyezkedett. Aztán megéreztem. Éreztem, ahogy valami hirtelen kitölti azt az ürességet bennem. Tökéletes volt. Óvatosan mozgott, hogy ne okozzon fájdalmat. Lángoltam, talán jobban mint eddig bármikor. Szemeimet lehunyva élveztem minden egyes mozdulatát. Halk szinte alig hallható nyöszörgések hagyták el ajkaimat. Mikor olykor-olykor kinyitottam a szemem láttam, ahogy szinte vicsorog az élvezettől. Ettől felbátorodtam és magamhoz rántottam. Csókoltam haraptam a száját és a nyakát. Ettől ő egyre gyorsabban mozgott bennem és egyre erősebb lökéseket éreztem. Aztán már csókolni sem tudtuk egymást. Ahogy egyre jobban fokozódott bennünk a gyönyör, már csak nyöszörögve kapkodtunk a levegő után. Éreztem, ahogy testem fel le mozog az ágyon és akkor megtörtént. Testem megfeszült és apró remegések közepette élveztem a gyönyör legmagasabb pontját, míg ő halkan, de annál hosszabban felnyögött és rámborult. Nem tudott mozdulni. Egy ideig mindketten csak levegő után kapkodtunk, aztán lágyan simogatni kezdtük egymást. Nem szóltunk, hisz felesleges volt. Tudtuk, hogy mindketten ugyanazt a gyönyört éltük át.

Ám a bágyadt, szeretkezés utáni fáradság hamar nevetgélős kapkodásba ment át, ahogy egy kopogást követősen a lehető leggyorsabban igyekeztünk felöltözni, hogy míg én alvást színlelek ő visszaengedje a szobatársait.

Csodálatos volt és még párszor megismétlődött, bár korántsem akkora hévvel. Hogy ebből mégis mit lehet tanulni? Amit még nem mondtam, hogy ennek a fiúnak menyasszonya volt és én balga módon elkövettem azt a hibát, hogy beleszerettem. Sosem gondoltam volna, hogy egyáltalán ilyenbe belekeveredhetek, s mégis. Csak azt tudom tanácsolni mindenkinek, aki csak úgy tud lefeküdni valakivel, hogy szereti is, ne tegye. Olyannal semmiképp, akiről tudja, hogy sosem lehet az övé. Talán pont ezért volt olyan vad és szenvedélyes, de pontosan ezért vált később pokollá, mely szinte felemésztett.
Hasonló történetek
29938
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
SZERINTEM EGY ÓCSKA RIBANC VAGY!!! :angry:


EZ SAJNOS EGYES!!! :grinning:

A PASI EGY SZEMÉT KÖCSÖG MER MEGCSALJA A MENNYASSZONYÁT, A SZOBÁBAN LÉVŐK KERÍTŐK, STRICIK, TE PEDIG EGY ROMLOTT RINGYÓ AKI EGY FAROKÉRT TÖNKRETENNE EGY LEENDŐ HÁZASSÁGOT!!!

:smiley: :rage: :rage: :smiley:
ne hogy mégegyszer MEGLÁSSAK ILYET!!! :angry:
Fumie ·
Na nehogymár te mond meg, hogy mit tegyek.

És íme egy újabb fogalomzavaros. Ribanc: mindenkivel lefekszik, teljesen mindegy ki az.

Nos csak hogy tájékoztassam azt a gyenge értelmű pasiagyadat. Ő volt a második akivel lefeküdtem. Ergó nem lehetek ribanc. Bocsi ezt elszúrtad.

Ja és fogalmazás 1-es.:)

Piros Pille ·
Akad benne néhány szóismétlés, de egyébként egész jó.

Anime ·
Sz.tem ez nagyon aranyos sztori. Kár, hogy szomorúan végződött, de akkor meg túl rózsaszín lenne. Úgyhogy jó így is. De azt a menyasszonyos dolgot ki lehetett volna tényleg hagyni. :flushed: Azért ARIGATOU (szép teljesítmény :wink: )!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: