Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vacsora

Már nem mehettem sehová, mert pihennem kellett. Nem volt sok idő a kórházba vonulásig.
Senki más nem volt otthon én meg éhes lettem. Nem szeretek egyedül enni, abban nincs semmi jó. Akkor már inkább kihagyom a kajálást teljesen. Elkészíteni is utálom. Másnak örömmel.
Mégis úgy döntöttem, most az egyszer megoldom magam, ki tudja, talán többé nem tehetem.
Már sötét volt, de nem kapcsoltam fel a villanyt, amennyi fényre szükségem volt, annyi bejött az utcáról is, ahol már égett pont a házunk előtt a lámpa. Tetszett ez a homály. Egész héten jó idő volt, sütött a nap és én már nagyon untam. Először örültem neki, de aztán semmi jót nem találtam már benne.

Így aztán felvágtam egy kiflit, tettem rá ömlesztett sajtot, szétkentem rajta a késsel. Rá vékonyan egy kis sonkát, aztán megint sajt és beraktam a sütőbe. A legjobb a ropogós kifli olvadt sajttal. Aztán persze eszembe jutott a majonéz. Épp vettem elő, amikor csöngettél.
Úgy megrémültem, hogy majdnem kiesett a kezemből a tubus. Leraktam az asztalra és kinéztem az ablakon. Te ott álltál és néztél én meg vissza rád. Nehezen elfordítottam a fejem és megkerestem a kulcsokat, h beengedjelek. Nem szóltunk egymáshoz. Levetted a cipőd, én addig visszamentem a konyhába. Mikor odaértél, leültél, és csak nézted, ahogy kiveszem a kifliket és rányomom a majonézt. Szó nélkül letettem eléd és elkezdtem csinálni egy másikat. Olyan egyszerű volt így. Mint régen. S most megint, pár nappal a műtét előtt. Tudtam, hogy azért jöttél, csak nem tudtam, hogy ki fogod-e mondani. Picit rádmosolyogtam, te bátortalanul vissza és lesütötted a szemeid. Olyan nagyok voltak akkor. Furcsán nagyok, mint talán soha máskor. Elkezdtem teát is csinálni. Elővettem a bögréket és közben azon gondolkodtam, hogy teljesen elrontottál mindent.

Elterveztem az egészet és te, mint akit nem érdekel, csak úgy idejöttél. Egyedül akartam enni, most először. De most a te kezedben a kifli. Félhomályban akartam falba ölni a perceket, gondolkodni a csendről és arról, h mennyi időt elvesztegettem, s hogy ez estéim egyik utolsója, meg hogy mennyire szép ez az egész. Most meg veled töltöm. Veled!
Elrontottál mindent!
Csak az járt a fejemben, hogy akkor most mikor robban. Mert fog. És hogy megint rólad szól minden, amikor ez az én estém volt!
Eredetileg.
Az én estém. Meg az én életem. Mint arra a vizsgálatok során jöttem csak rá igazán.
Leraktam hűlni a teát és elkezdtem enni én is. Te már befejezted és felálltál cukorért.
Néztem, ahogy jöttél felém és mikor odaértél hozzám kinyúltál és levetted a fejem fölül a cukortartót.
Közben én is befejeztem az evést és fújni kezdtem a teát.
Így közelről láttam csak meg hirtelen, hogy mennyire elgyötört az arcod. Fájt így látni téged, és nem értettem miért érdekel ez az egész meg azt sem, h minek kellett idejönnöd.
Elrontottál mindent....
Visszaültél és ezt mondtad a teádnak: - Hogy vagy?
Csak néztelek és néztelek. Annyira vidám voltam egész héten, h megkönnyítsem a családom dolgát, most, h már világos, műteni kell, s ki tudja mi lesz a vége. De neked egyszerűen nem tudtam játszani. Nem ment.
A legszívesebben sírva üvöltöttem volna el, h mennyire félek, h annyi kérdésem lenne és senki nem tud válaszolni. Hogy fáj és tudom, hogy még jobban fog, bármi is lesz ennek az egésznek a vége.
Te meg ennyit bírsz csak mondani nekem! Hogy hogy vagyok! Istenem, de szánalmas ez az egész! Miért nem ölelsz meg és suttogod a fülembe, hogy te is félsz!?
Hogy azért vagy itt!
Így nem tudtam, mit mondhatnék...
És még ezt az örökkévaló pillanatot is megtörted. A csendet.
Elrontottál mindent!
Rádnéztem és nem beszéltünk többet.
Kikísértelek és akkor megfordultál, elkaptad a kezem, magadhoz rántottál és megcsókoltál.
Én meg nem csináltam semmit, csak hagytam.
Lazítottál az ölelésen, a szemembe néztél és én a tiédbe. Hallottam a szíved.
Elengedtél nagy nehezen, és szó nélkül távoztál.
Elrontottam mindent...
Hasonló történetek
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
3707
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
medea ·
Nagggyyoooonn széééééép!!!!!! :heart_eyes:

Tűzmadár ·
Szerintem a „h” betűk nem ide valók. Sms-ben elmegy, de novellában nem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: