Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Úton hazafelé

Megjegyzés: Az ihletet akkor kaptam, amikor osztálytársnőm szülinapját mentem ünnepelni. A novella egy kis Martini, és egy pohár bor elfogyasztása után született, ezt tessék figyelembe venni^^
Megjegyzés2: a Hazárdjátékosnak a sajt, a gyertya, és a rajz mellé! ;)
Úton hazafelé
Amikor felszálltam a buszra, még csak lemenőben volt a Nap. Szeretek utazni, de úgy, hogy tudtam: hazafelé megyek ünnepelni, még a megállóban való várakozást is kellemesebbé tette. Már éreztem a fenyőillatot, a friss kalács ízét.
Még a levegő nem hűlt le nagyon, csak a tócsákon képződő vékony jéghártya jelezte, hogy a hőmérő higanyszála nulla foknál kevesebbet mutathat.
Elmélázva nézem a téli égboltot, melyet kelet felől már néhány csillag ékesített, de nyugaton még narancssárga csík húzódott.
A busz hamar megérkezett, sikerült elsőnek felszálljak rá. Bent hideg volt, a fentről érkező kevés fény csak a kint beálló sötétséget mutatta jobban.
Még jobban beburkolóztam kabátomba, fáradtan nekidöntöttem a vállam az ablaknak. A motor monoton zúgása elálmosított, és így félálomban néztem a téli tájat.
Így, ebben a kellemes bódultságban még szebb látványt nyújtott az este.

A narancssárga sáv az égen már halvány kékeszöldre váltott, ahogy telt az idő, úgy éreztem, mintha az éjszaka felé vinne a busz engem.
A csupasz fák fekete sziluettjei most olyannak tűntek, mint papírból kivágott díszletek a színes háttér előtt. A sötétség mindig is taszított, és féltemmel töltött el, de abban a pillanatban inkább a biztonságot jelentette számomra.
Az elhagyatott útszakaszon még lámpák sem segítettek a tájékozódásban, de nem is bántam. Tudtam, hogy jó lesz, ha hazaérek, de a kellemes várakozás és a tél szépsége miatt mégsem siettettem az utazást.
Egy idő múlva a városba értem, ahol már mindenhol színes égőfüzérek, villogó díszek jelezték az ünnep közeledtét.
Az utcai lámpák fényét visszaverte a vizes aszfalt, csillogásba vonva körülöttem mindent.
Csak kevés ember sétálgatott, ők sem vették sietősre a lépteiket. Mosolyogva néztem a változást a városban, ami szinte mindenhová belopta magát.
A gyár étkezdéjének ablakai elől elhúzták a függönyöket, így látszott, hogy a plafont színes luftballonok és szerpentinek díszítették, és a legelhagyatottabbnak tűnő házak ablakaiból is vidám fények szűrődtek ki.

A régi épületek szolid megvilágítása is valami bensőséges, kedves hangulatot árasztott.
A vidám gondolataim csak egy emlékmű látványa törte meg: szörnyű idők embertelen tettének mementója, ami még ilyenkor is az emberek gyarlóságát hirdeti.
Viszont a szobor másfajta érzelmeket is keltett bennem - nemsokára megérkezem!
Innen már szinte kívülről tudtam, melyik ház, melyik lámpaoszlop következik... A mesebeli utazás hamarosan véget ért, hogy egy új, szintén gyönyörű fejezet kezdődjön.
Hasonló történetek
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rhea ·
Egy kellemes, téli utazáson viszel végig minket. Nagyon szép!

Meloe ·
Ismét köszi! :)
Nos igen, a tördelés... :hushed: Legközelebb jobban figyelek erre is^^
Amúgy a szilánkos oldalt szoktam olvasgatni, és még mindig nagyon tetszik. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: