Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 4. rész S-21 és a Halál Arkangyala

- Hozzátok a foglyokat ideje megbüntetni őket ,mondta az igaz lovag király .Így elő vezeték őket a Pajkos Szűzlányból meg a Hisztis Hercegnőből három napja nem szívtak friss levegőt és nem ettek semmit a sebesülteket a hordágyról le dobták a földre a kapitányuk panaszt akart tenni a bánás mód ellen és a genfi egyezményre hivatkozott angolul mivel senki se beszélte a nyelvet meg kellet várnia a jó pátert aki felvilágosította hogy mi soha nem írtuk alá majd keresztet vetett rájuk .Ősi szokás szerint a kardját kérte az atya mivel az minket illet de sajnos ne volt neki .Ekkor érkezett meg a Halál Arkangyala kit a szülei talán vicces kedvükből vagy csak úgy Saint Justnek hívtak az S 21 parancsnoka alig volt 20 éves angyali arc egy démont takart hosszú fekete haja a válláig ért jobb fülében arany karika fülbe való fekete térdig érő kabátot és fekete nadrágot meg csizmát viselet egy fehér ing és fekete mellényt viselt a kardját az arcához emelte és így tisztelget a királyi párnak majd a foglyokat nézte és várta ura parancsát .Az emberei megérkeztek fekete ruhában  nézték a foglyokat láttak két nigger meg egy sárgát az egyik nigger egy buzi volt a sebesülteket rugdosták megszólalt - uram mit akarsz velük tenni .A király megparancsolta hogy a sebesülteket vigyék a kocsikra ekkor az örök felkapták őket és fel dobták a két Robur  platójára a maradéknak vessző futást rendeztünk felálltunk két sorba husángokkal és vas csövekkel egyedül a páter nem csatlakozott .Rájuk szólt hogy fussanak a kocsikhoz először nem akartak futni így az egyiket seggbe rúgtam elkezdek futni a kocsik felé ami a dokkok végén állt csak záporoztak rájuk az ütések és a szitkok .Alig volt a táv 20 méter az elsők át is jutottak a közepén fen akadtak a kapitányuk és a másod tiszt akart utolsónak menni a medvék anya a királynő olyat sózott a másod tiszt fejére hogy az szét lapult mint egy dinnye a vér minden felé fröccsent az angyali arcára és rózsaszín damaszt ruhájára a gyűlölet az egekbe csapot az asszonyok baltával estek az el eseteknek össze szabdalták őket így ment egy órán át .Akik a kocsikra kerültek azt hitték meg menekültek pedig nem a pokolra minek neve S 21 ,a börtönük az Istár kaputól karnyújtásnyira volt a magas sárból és kőből tapasztott kerítés vette körbe az épület egykor szállodának épült 5 emelet magas volt aki be került soha nem jött ki onnan főleg politikai foglyoknak fent tartva aki be került le fényképezték meg amikor ki került onnan .
Előző részek
2184
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
3690
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3752
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: