Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 2.rész Rágógumi krízis

2019.  július . 22 .-dik Úgy döntöttem hogy ma keresem fel a propaganda minisztert ki egy bukott szerzetes volt jobban szerette a bor és ,a nőket mint a mennyei örömöket .Így nem a hivatalában kerestem fel hanem a szokásos helyén hol meg található volt  ez pedig a  hely kikötő koszos kis sikátorában volt  a Sellőhöz címzetes kupi ami Madam Szófiáé volt ahol minden rasszú és minden korú nő ,megtalálható volt a világ minden tájáról .Ez a kupi egy igazi tengerész kupi volt hamis italaival és feslett hölgyeivel .Bent fél homály honolt alig lehet bármit is látni Ahmed  a herélt szerecsen a lányok őrzője sietett hozzám kezével homlokát érintette és meg hajolt majd magas kappan hangján elkezdte a mondókáját -Az egy igaz Isten hozta önt uram már vártuk magát majd elkísért az Rodolfo asztalához ki így köszöntött .-Mi járatban vagy itt kis ólom katona ?  Hogy is nézett ki ő   apró termete volt bor virágos orrán már csak koszos szakálla volt nagyobb zavaros szemét rám emelte és közben két kezével eltolta magától a kurtizánt ki az ölébe ült  aki látná ezt a torz kis gnómot nem hinné hogy ő országunk 5 dik  leggazdagabb embere amikor beszélt mindig rikácsolt bor ízű hangján .Mondtam neki - Üdv néked a király küldött készülj a háborúra .Erre a szóra hogy háború láng gyúlt szemében majd fel ugrott mint akit meg csíptek a bolhák ki rohant kupiból bele a kora hajnali szürkületbe . Én pedig el  mentem kaszárnyába az irodámban már várt a pucerom a legfrissebb hírekkel .Amik az Amerikaiak vádjai voltak velünk szemben .
Előző részek
2196
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
4464
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
10188
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: