Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó gondolat

A lány nem most szenvedett először, de napok óta, s egyre jobban gyötörte valami. Valószínűleg egy fiú miatt, aki becsapta, s kihasználta a szerelmét. Egyfolytában, minden pillanatban csak sírt, miközben arcán könnyek hada folyt, de azok nem átlagos könnyek voltak, vérrel teli, s a szívéből folytak át az egész testén, s majd a szemén keresztül a külvilággal találkoztak. Orcáján lefolyva, lecseppentek a földre, mi beszívta magába azokat, a ott örökre magányra találtak, bár fájdalommal, de a lány elengedte magától őket, melyekben ott volt minden, s arra várt, hogy kitörhessen, s emlékké váljon. Sírt volna tovább, de már nem bírta a lelke, hisz már kiadott magából mindent, s nem volt ott legbelül más, csak üresség, bánat, s kételyek, melyek széttépték a reményt.

Így hát, letörölte arcát, s valamiért a tükörhöz sietett. Talán pont azért, hogy lássa, hogy milyen az az ember aki, szánalmasan, a reménytelenben bízva, lehetetlen álmokkal él együtt. Mikor tükörbe nézett, azon gondolkozott, s nem értette, hogyan juthatott el idáig, hogy már nem látja a lenyugvó nap, a nyíló virágok, az emberi mosolyok, s a szeretet szépségét. Nem érzett magában mást a gyűlöleten, a szánalmon, s a kétségbeesés érzésén kívül. Hirtelen megijedt, arcát eltakarva, sírva rohant el a tükör elől a szobájába. Keresett egy éles pengét, mit arra az esetre tartogatott, ha már végleg nem bírja. Elindult a temető felé, zuhogott az eső, őrülten fújt a szél, s suttogott a lány fülébe, de ő meg sem hallotta, mert nem akarta. Pedig semmi és senki nem akarta, hogy ő eltávozzon az életből, de ő csak ment vakmerően, s önfejűen. Mikor odaért letépett egy rózsát, szirmai vérpiros színűek voltak, mint a lány orcája. Gyönyörű volt, s úgy tűnt sebezhetetlen, törhetetlen, mint egy emberi szív, ami mindent eltűr, s bármi történjék, akkor sem hullik darabokra, de a lány azt szerette volna, ha magát látja benne. Szirmait megtépdesve, érzések nélkül engedte el a szélben, pont úgy, ahogy őt eldobta magától az, akit tiszta szívből, igazán szeretett. Sodorta a szél a szirmokat, s a lány sajnálkozva nézte végig a saját sorsát.

Mivel az a kisvirág az ő életével azonosult, s meghalt, ezért gondolta neki is megkell tennie, nem szabad ellenállnia a sorsnak. Elővette a pengét, megrémülve bár, de felvágta az ereit, teste összeesett, meg is bánta abban a pillanatban a tettét, de tudta, nincs vissza út. Becsukta szemét, s várta, hogy az utolsó csepp vér is kifolyjon testéből. Nem akart tovább küszködni, az volt a célja, hogy az élet, a szenvedés elől meneküljön, de hiába, mikor ezt véghez vitte, lelke bűnös lett, s örökre a sötétvilághoz tartozott, s az már soha sem nyugodhat, nem láthat szépet, s mindazt, amire e lélek, e szív igazán vágyódott volna...
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22485
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
szép...hát igen nehezen de ellehet jutni ide is..
Gothic Lädy ·
Hidd el, sokszor nem olyan nehéz az út odáig... Sajnos :flushed:

Tűzmadár ·
Nagyon sok hasonló témájú, gondolatú, hangulatú, írás jelenik meg ezen a honlapon… nem gondoltál, még arra, hogy Te több vagy, mint az átlag?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: