Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utazók

Fölkerekedtünk, kart karba öltve, szerelmes édenek, az ígéret földje felé.
Kiszolgált járműveken, mik drágakővel rakottak, vagy gyalogosan, mindenfajta felszerelést mellőzve. Északnak, mint a felhő, szélfútta magányában, egy színekkel s emlékekkel terhes égbolt útjain.
A kerékvágás mentén különös népviseletekbe bújt vénasszonyokra lettünk figyelmesek, akik értéktelen, cifra facsemetéket, s rikító virágokat ültettek iszapba a folyókanyarulat mentén.
A városokba érve nem okozott meglepetést, mikor az évezred kapuja egyszeriben kastéllyá változott, s a délibáb hangrobbanásba olvadt az andalúz hegyek gerince felett. A nép úgy gondolta, talán Jézus eljövetelét jelzi mindez.

Az út igen rövidnek sejlett. – Egy fogadóhoz értünk. – A vendéglátás kedves volt, s az árak elfogadhatóak, ám az itteni bor sötét zamatát semmiféle bájos elfogultság nem nyomhatta el. A fogadós felesége némának tettette magát. Ez nem csökkentette bizalmunkat.
Míg e ódon táj szellemei az eresztékek nyöszörgő hangjaiba rejtőztek, a fogadós ismeretlen játékokra tanított bennünket.
Az éjszaka nyugtalanul telt; bársony és fehér öltözetével a hajnal csupáncsak a fenyvest borította díszbe, miránk hatással nemigen lehetett.
A reggeli után egy kaptatóra hágtam; keleti s déli irányban óriási, mozdulatlan seregeket láttam felvonulni, holmi történelmek ezüst ködében.
Nem sokkal ezután, egy szép délelőtti órán, összefutottam a falu plébánosával. Áldását adta konok lázadásunkra s az eljövendő munkára, meg is gyóntatott, mielőtt a lelkét kilehelte volna.

E rövid közjátékot követően menetünk megduzzadt. Férfiak csatlakoztak és nők, száműzött aggastyánok, megkövetett jósok s hiteltelen próféták.
Kihunyt tekintetük pokla valamilyen oknál fogva szibériai erdők jégborította, rejtelmes síkját idézte elém; s minthogy ők vezérüknek tekintettek, elhatároztam, hogy vesztébe vezetem ezt a szentségtelen hordát.

Ti elkeseredett őrültek vagytok: kalandor, számító fegyveresek talán. Az erény fojtó paradicsoma szült benneteket, s ez az a hely, ahova tartotok is. Van, aki belátja ezeket az utakat – ezt a vidéket -, s mindazon csikorgó unalmat, mi e utazás jellemzője. Van egy lány, patakok partján, ki nemes könnyeivel dagasztja kapitányaiktól fosztott hajók óceánját - az ő látványától lett szívem fekete s nehéz; e könnyek nem váltják meg az utazókat.
Az idő s a test s a vér delejes legendákat rejthet, annyi bizonyos.
Hasonló történetek
3903
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3813
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


Libido utazik:
Kartalan szájával habzsolja cuccait a mézes bőrönd, tehetetlen örömmel taglalja alsógatyája meglelését a mögécsúszás félhomályában. Alfele segedelmével szorítkozik a bezárás örömébe, zárak lenyomása szakítja körmét karmolósra. Cirkuszi sátrak csomagolása töpped körömpiszkálásnyi tetté, a partraszállás felszerelésének hegyei tűnnek hangyamorzsává a táskák láttán. Korlátok vaskarjai, lépcsőzetes kövek állják konok és csipásszemű szűkületét útjának a lifttelen pucér kőházi kijárásnak. Bélférges bérfuvaros várakozik tettetett nyugalommal az állati bélsárba panírozott járdakövek kráteresre kopott tengerén. Kanyartalan derékszögek zaklatják összevisszaságba utazását. Fenyőtlen üveges vas épület találkozik málén megállási szándékával, a nyekkenő vasakarat zakkantja lendületbe, meg – megállós unalomba duplapályás párhuzamait. Döbbenetes gázolaj pöffök lüködik tovaszálló földhöz tapadságát dzsipieresszel mérhető odábbérkezését.
Balatonszárszó! Kesergi egy félhang. Ki vagy? Tán Attila? Nem, ő nem lehet, ő koporsói magányába zárkózott a Tiszával takarózva. Ja! Az a másik, aki tán kalauznak álcázott szellemködben viccelődik velem? Oh nem! Csak álma palástolta a megérkezés peron bús settenkedését halucin gyötrődéssé. Alig ruhások telepedős gyöngyei fűződnek sorrá a vízparti kábulat közös istentiszteletén. Gyengelábakon osonó olvadt teste számlálja vissza a lépteket a hűsen borzolódó vízben hígított iszap felé. Már csak egy ugrás, és sudár teste koppan fűzfapadló gyalult kérgére ágyazott szövött szőnyegen. Leestem az ágyról! Hangzott egyetlen világos mondata, és ritka álmok rendszeres megrendelőjeként újabb álmosítót old fel a nyálkahártya feszített vizű tengerén.
Lotus ·
:smile:

PanniP ·
"Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál."

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: