Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utazás a Föld körül

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Ixipszilon egy jó nagy hátizsákot pakolt tele az utazáshoz szükséges dolgokkal. Egy-két ruhát, evőeszközt, ilyen-olyan könyveket és persze az iratait. Elég egyszerű volt a terve, megkerülni a Földet, vagy legalábbis eljutni addig, amíg lehet kamionstoppal, vagy akárhogy. Nem készített semmilyen tudományos tervet, vagy felmérést, hogy mire kéne vigyáznia egy ilyen kiránduláson, de nem is volt az az aggódó típus. Még mielőtt elindult, felidézte pár meg nem történt emlékét. Ezek olyan emlékek, amikre sokszor visszagondol, hogy milyen jó lett volna ha megtörténnek,vagy máshogy történnek. Néha a jövőbe is emlékezik ugyan ily módon. Egy nap azonban feltette magának a kérdést,hogy: nem lenne-e boldogítóbb, ha a jelenben meg tudná valósítani amit álidőutazásai alatt kitalál? Hisz ha tudja mitől lenne a valóságban boldog, mi sem egyszerűbb,mint azért küzdeni,hogy az elképzeléseit megvalósítsa. Többször gondolkodott már ezen, de a választ nem sikerült megtalálnia. Esetleg egy félválasz született néha meg benne, ami azt súgja: túl sokat kérsz, képtelen vagy megcsinálni, sőt ebben a világban nem is lehet.
Ezért döntött hát úgy, hogy útnak indul, ugyanis akkor, annyit újat fog kényszerülni látni, hogy nem lesz a fantáziájának ideje új életet alkotni.

Hasonló történetek
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Pusheen ·
Érdekes szösszenet, elgondolkodtató. Tetszett!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: