Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Üresség

Miről írjak? Nem jut eszembe semmi. Túl sok szart eresztek a fejembe mostanában az internetről. Kontroll szükséges. Ez a sok szar megtölti a fejem, mégis üresnek érzem magam. Szinte egy eredeti gondolatom sincs már. Az olvasás is nehézkesen megy. Alapvetően imádok olvasni, de mostanában valami mindig kizökkent. El kéne magam foglalnom valamivel. Úgy gondoltam, hogy az írás majd segít, de nem jut eszembe semmi, pedug máskor ezernyi apró kis történetkezdemény jut eszembe. Ezért úgy határoztam, leírom amit épp gondolok. Csak az elírások javítása miatt állok meg. Először azf hittem, teljesen random iromány fog keletkezni, de ez egész folyamatos lett. Időnként előfordul, hogy elfelejtek valamit, ami  az előbb még az eszemben volt. Mostanában túl gyakran történik ez meg. Ilyenkor végig megyek az asszociációs láncon. Mire gondoltam korábban? Arról mi jutott eszembe? Így leggtöbbször végre eszembe jut, ettől függetlenül idegesítő érzés. Olyan is van, hogy gondolkodom valamin és hírtelen azon kapom magam, hogy már egy teljesen más dolgon jár az eszem, ami az előbbi témához kapcsolódó aprócska mellékgondolat volt eredetileg. Az érzelmek terén is gondban vagyok. Azt veszem észre, hogy már nem tudok meglepődni, örülni, megijedni úgy, mint régebben. A libidóm se olyan, mint volt. Régen egy-kettőre felállt, most meg jóval több időre van szükség. Ezek oka a pornóban keresendő. Jóformán gyerek voltam még, amikor rászoktam, és azóta tulajdonképpen heti rendszerességgel nézem. Mondhatni függő vagyok. Huzamosabb ideig abba kellene hagynom, ingerszegény környezetet kellene teremtenem, akkor talán helyrejönnének a dolgok. Valami nyugodt, rendszeres, ártalmatlan elfoglaltság kell. Persze sokszor próbáltam már leállni.
- Ez volt az utolsó!- nyugtattam magamat.- Most nem esek vissza!
Egy hónap a rekordom. Fejlődésem jelentős szakaszában ez volt a fő tevékenység, ezért nehéz változtatni. De az akaraterőt meg kell edzeni. Nem folytathatom ezt örökké. Lépnem kell! Valódi kapcsolatokat kell kialakítanom. Van egy fiú, aki tetszik, de a fentebb vázolt problémák miatt nem.igazán tudom, hogy mit is érzek iránta. Szerelmet? Testi vonzalmat? Talán azért gondolom, hogy ezeket érzem, mert vágyom valakire, aki mellettem van, aki fogja a kezem, aki hozzám bújik? Vágy... Talán ez az egyetlen érzelem, ami erősen bennem van. Vágy egy elérhetetlennek tűnő, problémáktól mentes Ákos felé. Egy Ákos, aki Viktorral jár, rendszeresen edz és hasznosan tölti el az idejét. Most ez így utópiának tűnik. Az egészben az a legbosszantóbb, hogy a döntés magammal kapsolatban az enyém. Én döntöm el, hogy mivel töltöm el az időmet, mégis, néha mintha valaki más is beleszólna. Ez az önkontroll hiánya. Persze ez csak akkir jelentkezik, ha egyedül vagyok. Társaságban én egy kicsit visszahúzódó és különc, de jófej srácnak látszom. Olyankor az is vagyok. De otthon, egyedül... Ha felvételen látnám magamat ilyenkor, nem hinném el, hogy én vagyok.
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2652
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: