Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Unokatesó

Ez a történet már lassan egy éve történt meg Velem, és azóta is szívesen emlékszem vissza rá. Akkor 18 éves voltam, egy nagyvárosban laktam tesómmal és anyukámmal. Abban az időben volt a felvételi, meg az érettségi, a sok tanulás pedig kihozta belőlem az erotikus álmaimat, amiket nagyon szívesen meg szerettem volna valósítani. Volt úgy, hogy napi 3-szor is kivertem, nem ritkán még úgy is, hogy lehúztam a redőnyt egy kis rést hagyva az ablakomon, és az ablakom alatti járdán mászkáló, nyár lévén rövid vagy feszes szexi ruhát hordó lányokra, nőkre vertem, akik nem láttak belőlem és a farkamból semmit, de én őket igen. Volt köztük 14 éves, de volt 35 év körüli nő is. No de nem ez a lényeg...

Anyukám egyik nap bejelentette, hogy mivel egyedül él, így szüksége van egy kis szórakozásra, beszélgetésre valakivel, ezért egy napra meghívta a testvérét, aki Pesten lakik, és jön vele az akkor 14 éves lánya is. Fú, gondoltam magamban, itt a jó alkalom, nem érdekel, hogy a rokonom, valamit megpróbálok ebből az egy napos vendégeskedésből kihozni, mert akkor már nagyon kanos voltam. Szombat reggel érkeztek meg vonattal, mi meg kimentünk értük az állomásra. Csak nagynéném, meg a lány jött ,az apjuk kórházban volt, ez is adta meg a kirándulásuk másik apropóját, anyukámnak el szerették volna mondani betegsége minden részletét, mivel ez nem a legjobb telefontéma.

Na szóval megérkeztek, és ahogy leszálltak a vonatról, végig mértem a kiscsajt, és nem csalódtam. Rövid nyak alá érő barna egyenes haja volt, és hosszú, testhez tapadó szoknyát viselt, amin keresztül a napsütés segítségével is jól látszódott tangájának körvonalai. Mikor a szokásos puszira került a sor, megcsapott friss, üde illata, és farkam egyből megmozdult. A csomagoknak hála, és annak, hogy egy kis Polskink van hátul ültem a csaj mellett, a combja szorosan az enyémhez ért, ahogy a kocsi rázkódott, annak függvényében szorosabban vagy gyengédebben, de folyamatosan éreztem selymes szoknyáján keresztül már akkor is formás combját. A melle is gömbölyödött, már rendesen, alig bírtam levenni róla a szemem. Az ezek utáni szokásos beszélgetésektől, most megmentem az olvasókat, nem ez volt a lényeg, hanem a szemem akkor csillant fel ,,mikor anyukám bejelentete, hogy el mennek megnézni a várost, mivel nagynéném is itt lakott régebben, kíváncsi rá, hogy mi változott és mi nem. A lány, Móni, persze 13 éves gyerekhez híven bejelentette hogy Ő nem fog várost nézni, inkább itthon marad. Na, mondtam magamban most vagy soha.

Mikor kiléptek az ajtón, már a fejemben volt a terv. Elővettem a Csókolózás kézikönyve c. könyvet, és lefeküdtem az ágyra olvasni, mint akit az érdekel, hogy ott van az unokatesóm. Ő persze bejött, leült az ágyam szélére, és láttam, hogy nagyon elkerekedik a szeme, mikor meglátja hogy mit olvasok.
- Nem zavarlak? -kérdezte halkan.
- Dehogy zavarsz - válaszoltam, miközben, mintha véletlen lenne térdemet óvatosan a háta aljához érintettem, ott ahol találkozott az ággyal.
- Érdekel ez a könyv? - és sunyi mosollyal rámutattam olvasmányomra. Ő zavartan mosolygott, és bevallotta, hogy még sose próbálta a csókolózást.
- És mit szólnál ahhoz ha megtanítanálak rá? Így legalább nem fogsz besülni egy randin? - kérdeztem miközben már előre örültem a rám váró élményeknek.
- Hát jó, legyen, de semmi mást ok? - mondta rá szerényen.
- Hát persze, kizárólag oktatás jellegű lesz. Gyere, feküdj mellém, olvassuk el először, mit kell majd csinálni.

Erre félénken felmászott az ágyamra, és szorosan hozzám bújt, úgy, hogy Ő is lássa a könyvet.
- Na, melyiket próbáljuk ki? - kérdeztem Tőle, félig már álló farkammal.
- Először a csókot, a szájra puszit, ha lehet -válaszolta bátortalanul.
- Rendben van, kezdjük az alapokkal. Te csak feküdj hanyatt, csukd be a szemed, és várj. - Ahogy ott feküdt mellettem ez a csodás test, ami már 14 éves korában is eléggé fejlett volt, szinte elvesztettem a fejemet, de elhatároztam, nem fogom lerohanni, nehogy megijedjen. Kezemet rátettem a hasára, mondva, hogy ezzel megnyugtatom. Simogattam egy kicsit, miközben éreztem teste apró rezdüléseit. Melleit nagy akarattal óvatosan kikerültem, és szép arcára tettem a kezem, haját hátra simítva. Jobb lábamat két lába közé csúsztattam, és úgy helyezkedtem, hogy a már álló farkam pont a puncija oldalát nyomja gyengén. Még mindig csukva volt a szeme, de hallottam, hogy gyorsabban lélegzik.

Közelebb hajlottam hozzá, és ajkaim óvatosan hozzáértek felső ajkaihoz, ott elidőztem pár másodpercig, és visszahúztam a fejem, akartam látni a hatást.
- Még egyszer - suttogta. Hát jó, gondoltam magamban. Újra bekaptam felső ajkát, de most már a nyelvemet is kidugtam, azzal nyaldosva körbe a szája szélét. Közben jobb kezemmel testén húztam végig az ujjaim, most már melleinél is maradva, azokat simogattam, miközben nyelvünk hegye lassacskán összeért, és összefonódott. Éreztem, hogy ő is kíván, most már Ő tolta belém a nyelvét egyre hevesebben, vad csókolózásba kezdtünk. Lábait már teljesen szét terpesztette, igaz a szoknyája még rajta volt. Feljebb húztam, egészen addig, míg ki nem tudott bújni belőle, és félredobtam az ágy mellé. Fehér melltartó volt rajta, és fehér tanga. Rajtam is már csak egy boxeralsó volt. Most már nyelvemmel lejjebb haladtam, és a nyakát csókolgattam, eközben ujjaival a hajamat túrta, teljesen begerjedtem ezen a fiatal lányon. Levettem róla a melltartóját, és aranyos kis alma melleit kezdtem szopni, amit láthatóan és hallhatóan élvezett is.

Lejjebb csúsztam, és szinte éreztem finom punci szagát, lehúztam róla a bugyit, amit először mintha meg akart volna akadályozni, de aztán mégiscsak engedett. Már szőrösödni kezdett, nyelvem csiklóját mosdatta, és szeméremajkaival csókolózott. Éreztem, hogy már nedvesedik. Nem bírtam magammal, levettem magamról a boxert, és a szája felé tettem. Ő rám nézett, és már tudta mi a dolga. Először félt bekapni, megpuszilta, de mintha élvezte volna, utána bekapta, szinte tövig és el kezdte verni. Ahogy a makkom érezte a szájpadlását, és nyelvének miden egyes részletét, éreztem nem bírom sokáig, kirobbantam, de előtte kivettem a szájából a farkam, nehogy megijedjen túlságosan, de így is jócskán ment az arcára.
- Csodálatos voltál Móni - lihegtem neki - de tovább ne menjünk el, majd legközelebb, mert lassan itt lesznek a szülők.

Ő ebbe beleegyezett, mert mindketten tudtuk, hogy nagy botrány lenne, ha ezt látták volna. Felöltözünk, megmosakodtunk, majd egy kicsit még beszélgettünk, és megegyeztünk, hogy a legközelebbi látogatáskor is megismételjük ezt a dolgot.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26062
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

WaZUpP ·
Na ez a szöveg végre egy normálisan kidolgozott, izléses szöveg. 5-ből 4/5- mert volt pár kisebb hiba.!
WaZUpP

Barranquilla ·
Egyetlen tiszta és megfellebbezhetetlen ellentmondás van ebben a szövegben: már az gyanús, hogy egy 14 éves lánynak épphogy csak szőrösödik, de hozzátéve azt, hogy a mellei már szép kifejlettek, egyértelmű ellentmondás, mert aki csak egy kicsit is ismeri a biológiát, az tudja, hogy a lányoknál csak a punciszőrzet teljes kifejledése után indul meg a mellnövekedés!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: