Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újsághirdetés 1.

A párommal mindig nagyon jó a szex, igazán élvezem, és ő sem panaszkodott még, de sohasem elég... nekem.
Szegény férfiemberem két-három menet után kifárad, én pedig akkor kezdenék igazán kibontakozni.
Mielőtt megismerkedtünk eléggé szabatos életet éltem, volt alkalom, hogy négy férfival töltöttem az éjszakát. Hosszas vívódás után kigondoltam hát, hogy valószínűleg ez kell nekem! A párom persze előző dolgaimról nem tudott, és a mostaniról sem fog! Annyit semmilyen kényszer, vagy vágy nem ér meg, hogy őt, vagy a tökéletesnek mondható kapcsolatunkat tönkretegyem!

Feladtam hát egy újsághirdetést igazán lényegre törő szöveggel: "Molett nő két vagy több férfival szeretkezne egyszerre! Elérhetőség: ’borotvált’ jeligére a hirdetőben! "

Jöttek is a levelek. Nagyon sok idióta volt közöttük, meg néhány fenyegető is, hogy elmondják a páromnak. Mégis hogyan, mikor azt sem tudja ki fia-borja vagyok?! Jó páran elítéltek emiatt, meg a pokolra kerüléssel fenyegettek. Jót nevettem rajtuk, mert szerintem a pokol már rég a földre költözött...

Azért akadt olyan is, amelyik megragadta a fantáziámat!
Két huszonhat éves srác például egyikük öccsét szerette volna beavatni a szex rejtelmeibe, de prostihoz nem akarták vinni. Szerintem csak nem volt rá pénzük!
Felvettem velük a kapcsolatot, hogy megtudjam, nem túl fiatal-e még a fiú, és hogy mégis mire számítanak egy ilyen hirdetés után. Majdnem eltalálták az igazságot! Azt gondolták, unatkozó és kiéhezett harmincas háziasszony vagyok. A srác pedig már huszonegy, csak mackós testalkat, és zárkózott a lányok felé...
Muszáj volt rajtuk segítenem!

A két idősebb fiú albérletben lakott a szomszéd kerületben, oda beszéltük meg a találkozót. A párom ezen a héten háromszor is egésznapozik, én pedig hihetetlenül utálom az egyedül eltöltött hosszú, vágyakozással teli nappalokat, éjszakákat. Minden tökéletesen alakult.

Forró, illatos fürdőt készítettem, és elnyúltam benne. Már minden porcikám vágyakozott az egész éjszakás, végtelen szex után.
A melegvíztől, és a kéjes gondolatoktól dübörgött a vérem. Ahogy végigsimítottam a testemen a mellbimbóim kőkemények lettek. Gyengéden cirógattam őket, közben lehunyt szemeim előtt erotikától túlfűtött képek milliói jelentek meg. Elképzeltem, hogy erős kezek simogatnak, gyöngéd ajkak kényeztetnek mindenhol, és férfiak tolakodnak kőkemény dákóval, hogy ki kóstoljon előbb belém...

Zsibongás indult meg az ölemben, a kezem önkéntelenül is rátalált felajzott csiklómra. Nagyon nedves volt már a puncim, majdnem megőrültem a vágytól. Eszembe villant, hogy behívom a párom a fürdőbe, hogy mossa meg a hátam vagy valami ilyesmi indokkal, de még ki sem gondoltam a dolgot, már nyílott az ajtó.
Nem szólt egy szót sem, csak a kezem mellé csúsztatta a kezét, hogy jó nedves legyen tőlem. Lágyan simogatott, cirógatott, és úgy csókolt, hogy libabőrös lettem az élvezettől. A következő pillanatban egyetlen erőteljes mozdulattal két ujját feldugta vágytól remegő puncimba. Nem húzta vissza, hanem úgy mozgatta, mint mikor a vibrátor rezeg. Testem megfeszült a gyönyörtől, sikoltottam, nyöszörögtem volna az évezettől, de folyamatosan csókolt, egy másodpercre sem hagyta abba, és amikor úgy éreztem már levegőt sem kapok, elöntött a csodálatos kéj. A testem elernyedt, de a vérem tovább dübörgött, az ölem pedig lüktetett, hogy szinte fájt.
Kedvesem kisegített a kádból, hatalmas, puha törölközőt terített rám. Hátulról ahogy hozzám simult, éreztem, hogy milyen kemény a szerszáma. Örömmel konstatáltam, hogy még nagyon sok ideje van a munkába indulásig....
Csókolózni kezdtünk, így araszoltunk ki a fürdőből. A konyhában hirtelen felkapott, én erősen megkapaszkodtam a nyakában, mert nem vagyok pihekönnyű, de ő nagyon erejénél volt most.
Felültetett a konyhaasztalra, a nyakamat, a melleimet csókolta, harapdálta, nyalogatta. Gyengéden szétfeszítette a combjaimat, és kéjesen a szája szélét nyalogatva nézegette frissen borotvált puncimat. Ahogy nézett hosszan-hosszan, már szinte remegtem a vágytól, sikoltani, üvölteni szerettem volna, hogy érj már hozzá, kefélj meg, csinálj valamit!
Egyszer csak a szemembe nézett, és láttam rajta, hogy tudja, tudja, hogy mit élek át és direkt kínoz!

Hihetetlenül lassan szétfeszített lábaim közé hajolt, és nyalogatni kezdte a puncimat. Mintha nyelve minden érintésénél apró villámok cikáztak volna át rajtam, testem ívben hátrafeszült a gyönyörű kíntól, és nyüszítve élveztem el...
Remegtek a lábaim, minden erőm elszállt, de ő erősen tartott, és nem hagyta abba. Szeretem, ha egy férfi irányít, ha egy kicsit ki vagyok szolgáltatva....és most azt csinált velem, amit csak akart.
Elfúló hangon kérleltem, hogy hagyja abba, nem bírom tovább, de mintha süket lenne, hol erősebb, hol lassabb nyelvcsapásokkal masszírozta a csiklómat. Éreztem hogy már az asztal is tiszta nedves tőlem a fenekem alatt. Nem kellett sokáig várni a következő orgazmusra. Még a lélegzetem is elakadt, mikor a kéj görcsbe rántotta a testem...
Kedvesem felültetett és mélyen, hosszan megcsókolt. A testem reszketett az előző élményektől, az ölem lüktetett, a saját ízemet éreztem a számban. Tudtam, hogy még messze sincs vége, mert ő még nem elégült ki, és ezt nem hagyhatjuk annyiban....
Lecsusszantam az asztalról, hogy becsábítom a szobába, de neki már más tervei voltak...

Gyengéden megfordított, egészen nekiszorított az asztalnak, és kőkemény farkát erőteljes mozdulattal az előző orgazmustól még mindig lüktető, kéjtől forró puncimba döfte. Felnyögtem a hirtelen mozdulattól, nem szokott ilyen lendületes lenni, de nagyon élveztem. Olyan kemény és vastag lett a farka, hogy úgy éreztem, rögtön szétszakadok. Minden mozdulatnál tövig belémhatolt. Az asztal széle nyomta a hasamat, de szinte nem is éreztem. Minden porcikám átadta magát az élménynek. Még sosem szeretkeztünk ilyen őrülten. Inkább dugás volt, nem is szeretkezés! Mintha egy idegen férfi tett volna a magáévá. Mindketten fuldokolva kapkodtunk levegő után, bőrünk összetapadt az izzadtságtól. Amikor a gyönyör átrohant a testemen és sikoltoztam a kéjtől, ő sem bírta tovább, hörögve remegő puncimba élvezett. Ahogy forró nedvei átjárták a testem, a vágyam is kicsit lecsitult. Majdnem el is felejtkeztem, hogy hová is készülök az éjszaka....
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Jobban ki kell fejteni, remélem, a következő részek részletesebbek és tagoltabbak lesznek.

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: