Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra éled a vágy

A hajnali napsugarak keltenek édes álmomból. Mellettem érzem forró tested , a biztonságot , s erőt sugárzó izmos karod ölelését! A zuhany alatt állva érzem , amint tekinteted a fenekemre szegeződik! Érintésed villámcsapásként nyilal belém, amint az ujjaid a combom között kalandoznak!
- Jó reggelt kedvesem! - egy csókot lehelek ajkadra és a fürdőlepedőbe burkolózva a hálószobába vonulok!
A még tested melegétől , kellemesen hívogató ágyba bújok és élvezem amint a felkelő napsugarak bejárják testemet!
A vágy a napsugarakkal együtt éled fel bennem! Az ujjacskáim elindulnak felébreszteni testem még alvó részeit! Az ajtófélfának támaszkodva állsz és engem figyelsz! Én abbahagyom egy pillanatra, s rád nézek!
- Folytasd! - utasítasz kedves búgó hangon.

Veled szembe fordulok az ágyon , a combjaim egyre jobban szétnyílnak, amint ébred bennem a vágy!
A puncimon megjelennek a kéj cseppjei, Te elindulsz felém!
- Nem ! Maradj ott! - szólok rád!
A tudat, hogy csak nézheted, de nem érezheted, ízlelheted testemet, látom felszítja benned a tüzet!
Az ujjaim egyre mélyebben járnak bennem, keresve a gyönyör pontját!
Mikor meglelik, szinte esztelen extázisba esve, egyre gyorsabb ütemben járnak ki-be, ki-be !
A csúcsra érve egy sikoly hagyja el ajkamat!
- Készülj Drágám! Most véged !!- súgod kéjes mosoly kiséretében!
Majd letérdelsz az ágy mellé, s ellentmondást nem tűrve hasra fordítasz! A combjaimat szétterpeszted, az ujjaiddal a gerincem vonalát simogatod. Az érintésed perzsel, éget. S a tudat, hogy nem látom mit csinálsz csak érzem, egyre jobban éleszti bennem a vágyat!

A nyelved kínozza testem minden centiméterét! Amikor a fenekemhez érsz, felnyögök, ezt már nem bírom!
- Könyörögve kérlek, gyere, s Ne kínozz tovább!
- Nem! Nem! Csukd be a szemed ! S élvezz kedvesem!
- De én nélküled nem akarok elmenni!
- Óóóó! Dehogynem! - s az ujjaid már be is csúsznak a forró s nedves puncimba, mely az érintésedtől folyamatosan remeg és Téged hívogat!
- Aaaa! Édes...
- Igen? – kérdezed.
- Gyere! Most!

Nem látok! A kéj teljesen elhomályosítja a szememet, csak érzek! Érzem amint hátulról birtokba veszed a puncimat, mely már oly régóta hívogat!
A behetolásod pillanatában testem megremeg! Egyre erősebben egyre gyorsabban szárnyalunk egészen a csillagokig!!
- Csssst! SZERETLEK kedvesem!
Egy szenvedélyes mozdulattal , a forró édes nedű mint a vulkán hagyja el testedet!
Kimerülve és fáradtan mellém bújsz, majd így egymást átölelve alszunk el!
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Hát szerintem Carmen rendesen megkapta ami jár neki.Legközelebb jobbat dug, ergo: jobbat ír... Ennél tovább most még nem látni.

Guardian Angel ·
Te nem is ismersz mást csak felkiáltójelet?!aze gész mű tele van vele!Élvezhetetlené teszi!Idegesítő!LEgközelebb használhatnál mást is! Ugye milyen szar? :confused:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: