Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra együtt

Szenvedem!
Szenvedek lényed s tested hiányától, a vágy mit irántad érzek elemészti testemet!
Tudom, amint tudsz sietsz hozzám, de a sereg, s a haza kötelez!
Szeretlek! Elmondom magamban százszor, ezerszer...
S egy könnycsepp gördül le arcomon.
Fátyolos szemeimmel nézem, amint a hópelyhek táncot járnak az éjszakai fényben.
S közben lépteid halk neszére rezzenek…
- Á ! Ez csak a képzelet! – suttogom, s a könnycseppek szinte zuhatagot alkotva folynak le arcomon!
- Cssss! Nyugodj meg kedvesem! Látod itt vagyok!
Erős , biztonságot ölelő kezed érzem a testemen, forró csókod szinte lángokba borítja bőrömet!
Szeretnék a szemedbe nézni, elveszni a végtelenségbe, de nem engeded!

Kezeid felfedező útra indulnak testemen...
A selyem édes érintése felszítja a lappangó tüzet benned ...
- Hát ennyire hiányoztam? - kérdezed, megérintve testem oly érzékeny s immár forróságban úszó pontját.
- Iiigen! - hagyja el ajkamat e szó.
Érzem, amint a bőrömön átsüt a szenvedély, a testem megremeg.
A karodba veszel és gyengéden az ágyra fektetsz!
A függönyt elhúzod, hogy a szobánkat bevilágítsa a holdvilágos éj...
Finom, de ugyanakkor szenvedélyes mozdulatokkal enyhe terpeszbe kényszerítve combjaimat, a lábaim közé fekszel.
- Gyönyörű vagy , így gyöngyöző testtel! - súgod s a nyelved egyre mélyebben s mélyebben helyezed be az édes végtelenségbe!

- Ohh! Neeee! - könyörgök hozzád!
- Biztosan neee? - kérdezed!
S közben ujjaid olyan helyen járják táncukat, mely már oly rég óta magányos és csak Téged vár!!
- Deee! - kérlek elhaló hangon, miközben az ujjaim a lepedőt gyűrik, az érzéstől mely végigszáguld testemen megremegek!
- Kérlek! Könyörgök ! Hatolj belém !
De még nem érzed elérkezettnek az időt, tudod , látod s érzed: elvesztem!!
A csókjaiddal tovább kínzod testemet, a mellbimbóim a nyelved után epedeznek!
A szemembe nézel és látom, a szenvedélyt mely egyre jobban tükröződik a végtelenségben!
- Drágám! Tudod, hogy mennyire szeretlek! Kérlek bízz bennem!
- Mindent megteszek!! Csak ne hagyj tovább szenvednem!

Egy fekete selyemsálat húzol elő a párnám alól! S a szememre teszed, majd gondosan megkötözve a fejem a párnára helyezed! Ismeretlen érzések kerítenek hatalmukba! A játszi félelem s a tudat, hogy a Tied leszek ismét felszítja bennem a vágyat! A puncim ismét nedvesedik , mohón kívánja testedet! Az ujjaid s a nyelved kíméletlenül kínozzák tovább testemet! Mikor az extázis kapujához érek, megszűnik köröttem a világ. S ekkor megérzem a hatalmasra duzzadt testedet, amint egy hirtelen mozdulattal birtokba veszi a bensőmet! Mikor a G - pontomat masszírozza felhevült , gyönyörű " tested " érzed itt az idő...

A mozdulataid egyre hevesebbek, lélegzeted gyorsul, a szenvedélyes csókjaid egyre mélyebbek s
követelőzőbbek! A sálat lefejted szememről s Én látom amint , megszűnik körötted a világ! Egyszerre érünk a csúcsra mi fel!
- Gyönyörű vagy drágám! Te vagy az életem! - súgod a fülembe. - s érzem, amint forró nedved kitölti s megitatja " kiszáradt " testemet!
Majd ismét érzem biztonságot adó ölelésed, s együtt alszunk el, miközben a Holdanyó vigyázza édes álmunkat!

Jó éjszakát!
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Az probléma a sállal, hogy tulajdonképpen nincs is funkciója. Szép rendesen dugott két szerelmes, jó is volt nekik, megnyugodak valamelyes, aztán a sállal meg mi van? Amúgy: lehet, hogy járatlan vagyok ebben, Dreamer és Pille kisnagys. de én a sálról mint szekszuális segédeszközről még nem hallottam. Nincs ilyen a katalógusokban sem... Lehet, hogy el vagyok maradva Pille kisasszony, vagy valaki, sonka kettő, netán Panda, vagy más macska a havon, MELLESLEG felvilágosíthatna...
Maga mint orákulum, mit tud erről Szivacs úr?
Szivacs ·
(((: O
Van katalógusod ??

Olvasáshoz már hemüveg kell, a bimbókat meg nézném naphosszat, év-tizedeket .....még úgy 76-ot .

Tudod, állítólag az agy, képes lenne 800 évig fennmaradni . A nyelv, nem öregszik --- amikor meghalsz, a legtökéletesebb szerv a testedben .
Ez mond valamit ?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: