Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra együtt

Kellemes meleg idő volt. A házak között sétálgattam, mikor eszembe jutott, hogy a volt barátomnál maradt egy cd-m. A lépcsőházukba simán bementem, mert láttam már néhányszor, ahogy beüti a kódot. Fölmentem a lépcsőn és kopogtam. Elég halk lehetett, mert senki nem jött ajtót nyitni. Nem volt bezárva, ezért bementem. Levettem a cipőmet és szétnéztem a lakásban. Nem találtam senkit se a konyhában, se a nappaliban. Majd mocorgást hallottam a szobája felől és benyitottam. Lehet nem kellett volna, mert épp magával volt elfoglalva. Meglepődtem, de mégis tetszett a látvány.
Ahogy felugrott és a gatyáját cibálta, az ijedt tekintete, a meglepődés az arcán, hogy itt vagyok és pont most, amikor ő épp... és hogy teljesen elpirult zavarában.

Megkívántam az elém táruló képtől. Becsuktam az ajtót, odamentem hozzá és rámosolyogtam.
Zavartan visszamosolygott. Megcsókoltam, leültettem az ágyra és a térdére ültem. Már alig emlékeztem csókja édes ízére, olyan régen volt.
Egyáltalán nem ellenkezett. Benyúlt a pólóm alá és simogatni kezdte a gerincemet teljesen magához szorított. Éreztem , hogy nagyon kíván engem. A másik kezével is benyúlt a pólóm alá és végig simította az oldalam, majd a melleimet kezdte masszírozni. A bugyim teljesen át nedvesedett tőle. Kívántam minden porcikáját. Finoman lehúztam róla a pólót, így szabadlett erős felső teste. Most a nyakát kezdtem csókolgatni a fülétől a válláig.
Az illatától még jobban begerjedtem! Megremegett. Másik kezével óvatosan lehúzta rólam a toppot és megszabadított a melltartótól. Kissé megemelt és lefektetett az ágyra.

Rámmosolygott, közben valahogy a nadrág is lekerült rólunk. Belenéztem nagy, barna szemébe, mely a vágytól csillogott. Megcsókolt, majd végig csókolgatta a nyakam, a melleim és lefelé a hasam. Lehúzta a tangám és ott is megpuszilt. Beleremegtem, annyira kívántam. Majd gyengéden nyalni kezdett. Csak éppenhogy simogatta a nyelvével és én nem bírtam tovább a vágyak fokozását.
Fölültem és löktem rajta egyet, hogy most ő feküdjön az ágyon. Nyelvemmel izgattam férfiasságát, majd ő se bírta tovább. Ismét lefektetett az ágyra és most rám feküdt. Teljesen magamba húztam és ezzel egyszerre felnyögtünk. Éreztem forró leheletét, mind ketten erősen ziháltunk. Akaratlanul is egyszerre mozogtunk. Egyszer gyorsabban és egyre mélyebben, végül mindketten egyszerre élveztünk egy hatalmasat, mint még eddig soha! Éreztem, ahogy lélegzése lassan meg nyugszik és elalszik karjaim ölelésében.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
:)
Nahh :) most, hogy elolvastam, szerintem totál norma, emberi .


Ugyan rövid, de az élet is .

Nilturiel ·
"és elalszik karjaim ölelésében." - ha velem ilyen lenne, olyat lebsznák neki, h nem emberi! :angry:

Amúgy nem rossz a sztori!
Szivacs ·
Ez kissé furcsán hangzik egy lány......klaviatúrájából (:-

Amúgy tartalmilag : miért ? Veled 24 órán keresztül szeretkezni köteles a partnered ?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: