Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra együtt

Egy napon sétálgattam a városban, amikor megláttam őt, háttal állt nekem, de rögtön megismertem. Megfordult és ő is megpillantott, elmosolyodott és odalépett hozzám - régen is mindig mosolygott ezért is imádtam.
Köszöntünk egymásnak és mivel éppen mind a ketten ráértünk felhívott magához - a régi emlékek feléledtek bennem és már nem gondolkodtam - elfogadtam a meghívást.
Amikor beléptünk a szobába hozzám hajolt - tudtam mi fog következni, de nem tudtam és nem is akartam ellenkezni - és megcsókolt, végig simította a hátam és a fenekem. Csókolta a nyakam - elvesztem. Elkezdett vetkőztetni. Ekkor én kezdtem el játszani vele. Csókoltam és szívtam a nyakát, lehúztam a pólóját és lefelé haladtam a mellkasán a melleinél megálltam, szívogattam a mellbimbóját közben simogattam a hátát, ettől mindig libabőrös lett, most is, felnyögött és én tovább haladtam lefelé a hasára, imádtam a lapos kis hasát, beleharaptam és csókoltam, közben meglazítottam az övét és lehúztam a nadrágját.
Simogatni kezdtem a zacskóját és a számba vettem a farkát. Körbe nyálaztam, mélyen bevettem és szívtam, majd a kezemmel is segítve fel és le járattam a számat rajta, hallottam a lihegését.

Felhúzott magához megcsókolt és most ő kényeztetett engem. A nyakam, a fülem, a melleimet, simogatta a hátam, nagyon beizgultam, ráfektetett az ágyra és széttárta a lábam. Lassan finoman csókolni kezdte a belső combon, éreztem a meleg leheletét a puncimnál, megörültem tőle. Elérte azt és lassan nyálazni kezdte a csiklóm, néha benyalt a barlangomba, majd egyre gyorsabban izgatta a csiklóm, elélveztem tőle. Eltoltam magamtól. Ő lefeküdt az ágyra és én ráültem a farkára, lassan elkezdtem mozogni rajta, éreztem ahogy a csiklóm a hasához dörzsölődik - ez külön élvezetet nyújtott -, ahogy éreztem az izgalmat egyre gyorsabban lovagoltam a méretes szerszámon, éreztem, hogy ő is ezt akarja.
Újra elélveztem. Leszálltam róla az ágyra térdeltem és ő hátulról belém hatolt, így egész mélyen éreztem magamban őt, mindketten vadul mozogtunk és gyorsan én is és ő is a csúcsra értünk.
Kiszállt belőlem. Szótlanul megmosakodtunk, felöltöztünk és én elindultam.
Mégegyszer magához húzott, megcsókolt.
Azóta nem láttam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lektor ·
Akkor en ezt most osszefoglalnam roviden:
1. Talalkoztunk
2. Felmentunk hozza.
3. Kenyeztettuk egymast.
4. Vegre rafektetett az agyra es szettarta a labam.
5. "Belenyalt a barlagomba." Ettol elelveztem.
6. Raultem, lovagoltam es elelveztem.
7. Utana hatulrol nyomtuk. Ettol is elelveztem.
8. Mosakvas, oltozes, menes, puszi.
9. Azota nem lattam.
VEGE!

Szerintem igy gyorsabb is, attekinthetobb is. Engem az szomorit el, hogy ez a masodik pocsek tortenet, amit ma olvasok. Szerintem jol kijonnel egy "pici fiu" nevu szerzovel. Ajanlom tarsasagat!
:rage:

Censor ·
azt hittem, rossz helyen járok... de megújult ez a topik!
A hülye barom tanár úr jár még ide?
Szivacs ·
tanárúr még csak hagyján, (ő, mint egy angyal, viselkedik) de betüremkedett egy csapat igazi bunkó.....ne tudd meg !
Most éppen kussba vannak, még teli a hasuk....vagy mi ?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: