Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új srác a munkahelyen...

Nos hír érkezik arról, hogy egy új kolléga érkezik a munkahelyedre. Mesélik róla, hogy temperamentumos, ám kicsit beképzelt a srác…. No, gondolod, megnézed te magadnak és letöröd a szarvát….
Megérkezik az első napjára, és kiderül szinte közvetlen kollégák lesztek. Egymás melletti irodában közel azonos feladatokkal. Magas a kölyök és nagydumás…pont mint mondták… szeret a középpontban lenni. Eleinte szűkszavúan beszéltek, hiszen nem cél a nagyon megismerés inkább, csak szakmai a dolog.
De valahol mélyen bejön neked, mert van, hogy olyan mélyen néz a szemedbe beszéd közben, hogy meztelennek érzed magad tőle… És a tetejébe nem is pislant, hogy legalább enyhüljön...

Telnek a napok, és egyre inkább azon veszed észre magad, hogy szívesen jársz dolgozni. Minden reggel az ő köszönése fogad és a mosoly, amit nyújt vele, bizsergetni kezd téged.
Amikor közös feladat van, és mögüled hajol a géphez magyarázva a száraz tényeket, te csak az illatával törődsz, és azon ügyködsz, hogy hozzá érj…

Nap, mint nap egymással szemben dolgoztok, és eljött az ideje, hogy a tettek mezejére lépj.
Írsz neki egy levelet, ami elindíthat egy érzelmi kavalkádot… Klikk…boríték elsuhan….felnézel, hisz tudod, már olvasta…
Tekintetetek összeér, és percekig szótlanul nézitek egymást. Felkel az asztaltól, és belép hozzád….

Mögéd lépve kezét a válladra teszi.
És odahajolva csókot ad a nyakadra…
Mivel csendes ma az iroda kattan a zár….
Forgószékeden megfordulva csókban forr össze a felhalmozott vágy!
Szenvedélyes… fut át rajtad… mi lesz ebből….

Felülsz az asztalra és engeded, hogy gyengéden gombolni kezdjen rajtad mindent, ahogy fogy a takarás úgy nő az izgalom…
Melleid hegyesedni kezdenek és érzed elönt a forróság.
Nyelvével elkalandozik a nyakadon és a válladon óvatos harapdálásokkal szítja fel tested tüzét…

Melleid szopogatás közben kezed a nadrágja felé kap, és egyértelmű mozdulattal lejjebb tolod azt. Kezedbe veszed a farkát és megszorítod…
Rádnéz, és kéri hadd térdeljen eléd….
Te fent az asztalon hagyod, hogy levegye a ruhád szinte teljesen. Hideg lábad melengetést talál kezében és testén….
Hátradőlve élvezed, ahogy nyelvével a combodon befelé haladva simogató nedvességgel halad puncid felé…

Amikor hozzáér, szinte elájulsz, ha állnál elesnél a lábak rogyásától.
Beléd mélyeszti a nyelvét, és olyan intenzíven szippantja magába a csiklód, hogy szinte robban…..
Kezét belédteszi és hűvössége sistereg az odabent levő forróságtól!
Élvezed…. minden idegszálad remeg…de még nem mehetsz el…
Felülsz és kezedbe majd szádba veszed a farkát…
Élvezed, ahogy keményen kitölti szádat és nyelveddel körbejárod.
Felnézve látod, hogy nagyon tetszik neki, amit kap.
Kezével masszírozza a nyakad és beletúr illatos hajadba….

Gyengéden megharapod.

Nevetve lök el magától, és hanyatt döntve csókolva ér csiklódhoz a farka…
Nem tétovázol… odanyúlsz és beilleszted a helyére…..

Néhány óvatos lökéssel belédtolja tövig…
Olyan élmény ez ebben a titkos percben, hogy tested rándulva fogadja magába ezt az örömöt!
Nagyon jól esik kefélni a tárgyaló asztalon.

Lábaddal körbefonod és így segíted magadba a tolásokat… Kezei melleden és bimbóid ujjai között élvezik az érintést…
Csiklódat simogatod és kéred, hogy ő is tegye…
Kicsit megfeszülve még jobban átéled a simogatás élményét…
Már majdnem összeráz az orgazmus robbanása, amikor pózt váltotok….
A forgószékre könyökölsz és feneked ölébe tolva akarod, hogy hátulról basszon meg…

Farkát megnedvesíti, és egyetlen mozdulattal szőrig tolja beléd a farkát. Felkiáltasz annyira élvezetesen teszi. Megmarkolja a feneked és elnyújtottan játszik benned!
Sikoltanál, de csendre int a hely szelleme…
Belehajolsz a székbe, és némán kiabálod tele a szobát az élezet dalával… Orgazmusod minden idegszáladat megrázta…tested izzása meggyújtana papírt…

Zihálva nézel rá, és tudod elkezdődött valami…
Élvezését letörlöd a hátadról, és csókkal pecsételitek meg ezt a percet…
Felöltözés után nevetgélve élitek át újra azt ami történt…
Hihetetlen gondolod, hogy egyetlen levél mire képes…

Az elmúlt hetekben szerelmes lettél és tudod, ha jól csinálod, sikerrel járhatsz. Édes emlék lesz ez örökre….

Kinyitjátok az irodát….

Éppen időben, mert pár perc múlva bejön egy kolléga és hozzá fordul:

„….Szia! A feleségedet keresem, bent van?”

Mire ő ”… igen menj csak ott van bent az irodában….”
Hozzászólások
További hozzászólások »
Delon Kelan ·
a végén ugy olvastam, h a "feleségeD keresem, aszittem h pasi volt, de akkor miért van csuiklója?:D aztán elolvastam mégegyszer, és felfogtam:D

neoniki ·
Te mikor elolvastam a végét ... huh,hát az dúrva volt! :flushed: :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: