Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új élet kezdete

Talán az ismeretlentől való félelem, vagy a szokatlan helyzet miatt erős szívdobogást érzett. Görcsösen szorította ökölbe kezeit, miközben a zavaros vizet bámulta. Átnézett a szigetre. Kicsit megnyugtatta a látvány, a családok langyos semmittevése, amint fejüket felemelve nézték csemetéik játékát a parton. Irígyelte őket. A bizonytalanságtól még jobban elbátortalanott. Gondolatban már indult haza, amikor nesztelen léptek hangja ütötte meg a fülét. Megfordult, zöld szemeiben a remény szikrája lobbant, ajka alig észrevehetően mosolyra húzodott. Tamás halk léptekkel, de határozottan közeledett felé. - Ő lenne az igazi? Akivel hetek óta napi kapcsolatban van, mégis most látják először egymást? - A fiú látványa borzongással töltötte el. - Miért félek? - kérdezte önmagától. - Hiszen ha nem tetszünk egymásnak barátok még lehetünk. A magában elsorolt vígaszszavak nem nyugtatták meg a lelkét. Tudta milyen nehéz egy kisgyerekkel igazi társra lelni.

Tamás már percek óta figyelte Ági andalgó lépteit a macskaköveken. Gyönyörködött a lányban, amint szőke hajába belekapott a szél. Nézte a mozdulatot, ahogy kezével a tincseket elhesegette szemei elöl. - Meg sem látszik, hogy van egy kisfia. - gondolta, miközben elindult felé.
A két szempár egymásba kapaszkodott. Bizakodás, remény, kimondatlan ígéretek. Hiszen az elmúlt hetekben oly sok mindent tudtak meg egymásról. Titkok, félelmek íródtak le az éjszakai "beszélgetéseik" során. Egyik sem tudta mit hoz a jövő, de érezték a találkozás már elkerülhetetlen.

Tamás az apró kéz után nyúlt, egy lépéssel közelebb lépett. - Nem zavar, hogy magasabb nálam. - bíztatta önmagát. Szemét egy pillanatra lehunyva beszívta Ági édes illatát. Lépteiket egymáshoz igazították, kézen fogva indultak el. Halk beszélgetéssel kezdték meg az ismerkedést. Amit egymásról eddig tudtak, hirtelen szavakká formálódtak. A kezdeti zavar lassan elmúlt, megszűnt a csalódástól való félelem, helyébe izgalom költözött.
A kapu elé érve Tamás a gyönyörű ajkakhoz hajolt, és szájával apró csókot lehelt. - Nem húzódott el. - gondolta örömmel. A lakásba belépve mindketten érezték a levegő izzását.

Ági szíve nagyokat dobbant, miközben szemben állva egymásba kapaszkodtak. A szemérmességet felváltotta a régen érzett testiség iránti vágy. Ajkaik langyos csókban forrtak össze, nyelveik játszottak egymással. Tamás keze észrevétlenül indult Ági teste felé, finom érintéssel borzongtatva meg a lányt. Mellei simogatásakor érezte a mellbimbók keményedését, a lüktető vágyat. Határozott mozdulattal léptek az ágyhoz. Ruháikból kilépve percekig egymás testében gyönyörködtek, majd ismét csókban olvadtak eggyé. Ahogy végigdőltek Ági belekapaszkodott Tamás hátába. Izgalommal töltötte el érintése. Kezét hosszasan simította végig, élvezve Tamás mellkasának súlyát a testén. Nem tudtak betelni egymással.

Tamás pici csókot lehelt a nyakába, kis fejmozdulattal haladt lefelé. Melleit két kezébe fogva, ajkát felváltva a meredező bimbókra helyezte. Mélyen szívta be az illatot, a tiszta test szagát, melybe a jellegzetes pézsmaillat keveredett. Figyelmét a lapos has alatti háromszög vonta magára. Keze felfedezőútra indult, simogatva a test minden részét, majd megállapodott a vénuszdombon. Ági megemelve csípőjét, kezének határozott mozdulatával kérte a folytatást. Tamás nem késlekedett. A meleg punci felé irányította ujjait. Érezte a már izgatott csiklót, melyet körkörös mozdulatokkal ingerelt. A halk sóhajok sokasága fokozta a vágyát, megrészegülten nyúlt a hüvely felé. Fejét Ági ölébe fúrta, ajkával izgató csókokat lehelt a csiklóra, miközben ujjait édes menedékben tartotta.

Tamás is felnyögött. Nyelve ütemesen járt a puncin, tébolyultságban tartva annak gazdáját. Körkörös nyelvmozgása a csiklón halk sikolyokat eredményezett, s érezte a lány a beteljesülés felé halad. Nyelvét helyén hagyva ujjaival a hüvelyt izgatta, teljesen betöltve azt. Ági lehunyt szemével csak a robbanást észlelte, ahogy teste összerándult. A hangosabb sóhaj hirtelen hagyta el ajkát, hüvelyének ütemes összehúzódását másodpercekig érezte. Tamás lassú, simogató mozdulatokkal hozta vissza a valóságba. Fölé hajolva figyelte a könnyeket, melyek nyomot hagytak Ági arcán, a gyöngyöző homlokot, melyet mindkét kezével érintett. Ajkaik ismét csókban fonódtak össze.

Ági átölelte párját, magához szorítva a nyaka hajlatába fúrta a fejét. Hátát ingerlő érintéssel, épp csak az ujjai hegyével simogatta, végig a gerincoszlop mentén a derekáig. A vállgödörre elhelyezett csókokkal kérte Tamás testét a megfordulásra. Fölé hajolva átvette az irányítást, körmeivel lágy barázdákat vésve a mellkasra, melyeknek vonalát ajkai követték. Az apró elhelyezett csókok hatására Tamás izgalma szemmel látható volt. A lány tarkójára helyezte egyik kezét, belemarkolva a szőke hajfonatba. Ági lassan haladt a cél felé, kezével lágyan érintve Tamás farkát. A kemény hason elidőzött egy kicsit, majd figyelmét a meredező fallosz hívta magára. Fölé hajolva ajkát a makkra helyezte. Tamás kitágult szemmel nézte kedvese szájának érintését. A látvány izgató és gyönyörű volt.

Ági kidugva nyelvét, a kezével keményre simogatott farok makkját körbenyalta és mélyen szájába fogadta. Kis biccentő fejmozdulatokkal ingerelte Tamás férfiasságát, gyorsabb és gyorsabb ütemet diktálva önmagának. Érezte a meredező férfiasságot, mely teljesen betöltötte száját. Cuppogós csókokkal hintette, hogy aztán ismét a szájában érezze. Üteme lassult édes kínzást okozva a fiúnak, majd a sürgető kézmozdulat hatására erősen megszívta. Tamás érezte, elhagyja az ereje, a gyönyör betölti egész testét.
Már csak egy kívánsága volt. A lányban akarta érezni magát, betölteni őt, örökre magához láncolni.

Egy mozdulattal felhúzta magához, s kemény férfiasságára emelte. Ági teste ráborult, gyöngyöző homlokuk egymáshoz tapadt. Ütemes mozgása a meredező hímtagon új világot nyitott meg számukra, a beteljesülés világát.
Ági kezei kapaszkodót kerestek. Érezte a kemény fallosz erejét, ahogy hüvelyét teljesen betöltve ki és be járkált puncijában a gyönyör ígéretével. Csípőjének körkörös mozgása, a ziháló levegővétel, a nyirkos test érintése mind izgató volt számukra. Gyorsabb lendületet diktált maguknak. Tamás a lány csípőjére téve kezét mozgását visszafogva próbálta a gyönyör érkezését lassítani. De akaratán győzött az élvezet ígérete. Mély levegővétel után csak a zihálásuk hallatszott, magját ezernyi szikra között ontotta a punciba, mely ütemes ritmusban szívta magába a nedűt. Elkábultak.

Tamás a lehunyt szemű lány arcát nézte és boldogság töltötte el. - Egymáséi vagyunk! - gondolta ujjongva. Eszébe jutottak bátortalan chateléseik, a félelmek, az ígéretek.
Nem bánt meg semmit sem. Tudta, ez a szerelem már az övék, mely a testiségben teljesedett ki.
Ági megmozdult, karjaival átölelve Tamást a szemébe nézett. Az adott csók édes simogatássá szelídült. A sóhajok a szép jövőt ígérték, kezeik érintése biztonságot nyújtott számukra. Tamás halk hangon szólalt meg:
- Mikor ismerhetem meg a kisfiad?
Ági szemét könnyek lepték el. - Haza érkeztem. - gondolta boldogan és Tamás ölelő karjaihoz bújt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Nagyon szépen, költőien írsz. Teljesen átéreztem az egymásra találás örömét. Ahogy két ember az öröm mellett a hosszú távú biztonság ígéretét is megadja egymásnak. Köszönöm, hogy megírtad, köszönöm, hogy olvashattam.
Francisco ·
És amikor az előbbi hozzászólást írtam, még nem is olvastam a többit, csak a művet. :o)
kiscsibe ·
Köszönöm és örülök, hogy tetszett. És tényleg az életben is ilyen jó érzés volt, ahogy megpróbáltam leírni. És ez a tökéletesség a mai napig tart, pedig ez az egymásra találás egy éve történt.

Sze@Sze ·
Közepes írásmű, precíz, jegyzőkönyv szerű, vontatott leírása az eseményeknek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: