Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ÜGYINTÉZÉS

232/634.(GFF-1086) 184 sz. JELENTÉS
Címzett : Akadémiai Főtanács, F. főoszt.,Tejút csop.

Galaktikus szektorunk rutin átvizsgálása folyamán, az irányítórendszer meghibásodása miatt, űrhajónk a programiránytól való 167 parszeknyi eltéréssel lépett ki a hipertérből.
Helyszínen ismeretlen naprendszer (katalogizálva Nb 433/56 számmal) 9 bolygóval, 3. sz. bolygón kezdetleges értelmes élet jelei, élénk műholdtevékenység.
A Szabályzat 221/16.pontja értelmében utasítást kérek,hogy a részletes felderítést rejtőző üzemmódban megkezdjem.
Irányítórendszer hibája kiküszöbölve,meghibásodott panel (Lelt.sz.:
K-778/6111-2436988 ) leselejtezve, üzemanyagnak betáplálva.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Odri-442 ,GFF-1086 ,Parancsnok

232/635. (AF,F.főoszt) UTASÍTÁS
Címzett: GFF-1086, Parancsnok
Felderítés jóváhagyva.
K-778/6111-2436988 sz. panel a leltárból törölve.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Verzarka-121, AF, F.Főoszt., Tejút csop.vez.h.

232/637 (GFF-1086) 185 sz. JELENTÉS
Címzett:Akadémiai Főtanács F.Főoszt., Tejút csop.
Csatolva: 1-4 sz. melléklet

AF,F.Főoszt 232/635.-én kelt utasítás értelmében az Nb 433/56 kat.sz. rendszer 3. sz. bolygójának felderítése és Huma-553 álcázott-mélységi megfigyelése során szerzett adatok:
- Bolygó csillagászati adatai, légköri és földrajzi jellemzői a 185/1.sz. mellékletben.
- Bolygó kiaknázható természeti kincsei 185/2 sz. mellékletben
- Bolygón levő biológiai létformák jellemzői 185/3 sz. mellékletben.
- Bolygón levő primitív értelmes lények társadalmi viszonyainak, technikai fejlettségének felmérése 185/4 sz. mellékletben.
További intézkedésekről utasítást kérek.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Odri-442, GFF-1086 ,Parancsnok

232/642 (AF,F. Főoszt) KÉRELEM
Címzett:Akadémiai Főtanács E. Főoszt.vez.
Csatolva:GFF-1086 185 sz. jelentése, 3 - 4 sz. melléklet

A Felderítő Főoszt. Tejút csop. vez. nevében, a GFF-1086 185 sz. jelentés 4 sz. mellékletében a 72. pont 3. bekezdés alatt tett megfigyelés adatainak elemzését kérem, a lehetséges okokról ill. lehetséges következményekről.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Gemar-121, AF, F.Főoszt., Tejút csop.vez.h.

232/644 (AF, E Főoszt) UTASÍTÁS
Címzett:GFF-1086, Parancsnok

185 sz.jelentés 4 sz. mellékletében a 72. pont 3. bekezdés alatt tett megfigyelés további,minden részletre kiterjedő megfigyelésére,ill. pontosítására utasítom.
Ezenkívül minden, akár a legcsekélyebb mértékben is a radioaktív sugárzó anyagokkal összefüggésbe hozható megfigyelést azonnal az Elemző Főosztályhoz továbbítson.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Barladeak-108, AF, E. Főoszt.,Potenciális Veszély csop. vez.

232/648 (GFF-1086) 186 sz. JELENTÉS
Címzett: Akadémiai Főtanács E. Főoszt.,Potenciális veszély csop.vez.
Csatolva : 1 sz. melléklet
AF.,E Főoszt 232/644.-én kelt utasítás értelmében az Nb 433/56 kat.sz. rendszer 3. bolygóján, a radioaktív anyagokkal kapcsolatosan észlelt további részletes megfigyelésekről szóló adatok az 1. sz. mellékletben továbbítva.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Odri-442, GFF-1086, Parancsnok

232/654 (AF.,E.Főoszt) ELEMZÉS
Címzett: Akadémiai Főtanács, Védelmi igazgató

GFF 1086 által 232/634.-én felfedezett, és Nb 433/56 számmal katalogizált naprendszer 3. sz. bolygóján tett 185 ill. 186 számú jelentésekben foglalt megfigyelési adatok alapján Elemző Főosztályunk Potenciális veszély csoportja a Felderítési Főosztály által 232/642.-én kelt kérelemben foglaltak szerint az elemzést elvégezte.
A megfigyelési adatok szerint a bolygón lakó, primitív szinten álló értelmes lények, a bolygójukon található radioaktív anyagokat szisztematikusan kitermelik. A kitermelt radioaktív anyagokkal kétféle módon bánnak:

1)Kísérleteket végeznek a sugárzás rájuk gyakorolt élettani hatásával.
2)Összegyűjtik és sugárzásbiztos állapotban, őrizet alatt tárolják.

A Keisla-74 által kidolgozott, 62/122.-én vitára beterjesztett, és az Akadémiai Főtanács Elnöksége által 64/849.-én elfogadott 'Intelligens Tervező célja a radioaktív anyagokkal környezetünkben' c. tanulmány leszögezi,hogy a földrajzilag esetlegesen elhelyezkedő radioaktív anyagok azt a célt szolgálják az Univerzumot létrehozó Intelligens Tervező szándékai szerint, hogy az evolúció során az utódokban a DNS véletlenszerű megváltoztatásával elősegítse a fajok fejlődése céljából hasznos mutációk létrejöttét.A tanulmány elfogadását követően 64/855.-én Szepi-02, a korabeli Akadémiai Tanács Elnökhelyettese, törvényerőre emelte, így ez most már Keisla-74 törvénye néven, részét képezi az Élet Könyvének ( II. kötet, 7. rész, 26. fejezet 42. bekezdés 31-38.sorok).
Mindezek ismeretében, az Nb 433/56 kat. számú naprendszer 3 sz. bolygójának primitív értelmes lényei az Intelligens Tervező szándékaival ellentétes célt valósítanak meg. Erre kétféle motivációjuk lehet:
1) Különböző földrajzi helyeken, kísérleti robbantások által okozott egyedi, gyors, nagy kiterjedésű sugárzásokkal, és általuk ún. 'erőművekben', 'kórházakban',és 'laboratóriumokban' létrehozott lassú, kismértékű sugárzásokkal fel kívánják gyorsítani a saját evolúciójukat, a nagyszámú DNS módosult mutáns létrehozásával. Ezt a verziót valószínűsíti az a megfigyelés, miszerint a radioaktív sugárzásnak kitett kísérleti egyedeket szoros orvosi ellenőrzés alatt tartják, részükre személyi radioaktivitásmérő rendszeresített.
2) Fajuk tökéletességében bízva, nem tartanak igényt az Univerzumot létrehozó Intelligens Tervező további, hosszútávú segítségére. Ezt a feltevést alátámasztani látszik,hogy az összegyűjtött radioaktív anyagokat kezdetleges, kémiai üzemeltetésű rakétahordozókkal látják el, valószínű szándékuk, ha a bolygó összes radioaktív sugárzó anyagát kitermelték, akkor az űr távoli pontjára szándékoznak küldeni, hogy ne gyakorolhasson rájuk többé hatást.
Összegzés:
Mivel mindkét feltevés helyességére azonos súlyú megfigyelt tények utalnak, ezért a két alternatíva közti döntés az elégtelen adatokra hivatkozva, szignifikáns valószínűséggel nem lehetséges, de felesleges is, mivel a 3.sz bolygó primitív értelmes lényei mindkét magyarázat szerint szándékosan megsértik az Élet Könyvében foglaltak szellemiségét,az Univerzumot létrehozó Intelligens Tervező hosszútávú szándékait, ezzel Szentségtörés bűnét követik el.
Javaslat:
Az Nb 433/56 kat. sz. naprendszer 3 sz. bolygóján lévő primitív értelmes lények teljes megsemmisítése.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Ruderjana-95 AF., E. Főoszt vez.


232/656 (AF.,Védelmi ig.) KÉRELEM
Címzett: Akadémai Főtanács Elnöksége
Csatolva: Ruderjana-95 AF.,E.Főoszt vez. 232/654.-én kelt elemzése
A mellékelt elemzésben foglaltakra való tekintettel, kérem a Tisztelt Elnökséget, a Szentségtörés bűntettel vádolt Nb 433/56 kat. sz. naprendszer, 3. sz. bolygójának primitív értelmes lényei tárgyalásának lefolytatására, és az ítélet meghozatalára.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Lenartjo-34, AF.,Védelmi igazgató

232/662(AF.,Elnök) UTASÍTÁS
Címzett:Akadémiai Főtanács, Operatív igazgató
Melléklet:34. sz. Határozatban foglalt Ítélet részletes indoklása.
Nb 433/56 kat. sz. naprendszer 3. sz. bolygójának primitív lakói megsértették az Élet Könyvében foglaltak szellemiségét,és az Univerzumot létrehozó Intelligens Tervező hosszútávú szándékait, azért az Akadémiai Főtanács a 232/661.-én kelt 34. sz. Határozatában meghozta Ítéletét,miszerint teljes megsemmisítés büntetés kiszabását szavazta meg.
Kérem intézkedjék az ítélet mielőbbi végrehajtása ügyében.Végrehajtásról tájékoztatást kérek.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Admin-1 Akadémiai Főtanács, Elnök
Kiadvány hitelesítője:Mivett-26 AF.,Elnöki Titkár

232/664 (AF.,Op. ig.) UTASÍTÁS
Címzett:GVE Főparancsnokság,Csapásmérő Oszt.vez.
Csatolva: 232/662.-én kelt AF. Elnöki utasítás
A csatolt mellékletben közölt AF. Elnöki utasításra hivatkozva utasítom, hogy rendelje el a Szentségtörés bűntettében bűnösnek kimondott Nb 433/56 kat.sz. naprendszer 3. sz. bolygójának primitív értelmes lényei teljes megsemmisítését. Végrehajtásról tájékoztatást kérek.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Csabayandy-38 AF. ,Operatív Igazgató

232/665 (GVE FP., Csm. Oszt. vez) UTASÍTÁS
Címzett:GVE-442-R, Parancsnok
Csatolva:AF.,Op. Ig. 232/664.-én kelt utasítása, GFF-1086 185 sz. Jelentés
A mellékelt AF., Operatív Igazgatói utasításra hivatkozva elrendelem, hogy az Operatív Igazgató utasításának mellékletében közölt Akadémai Főtanács Elnöki utasítására a Szentségtörés bűntettében bűnösnek kimondott és megsemmisítésre ítélt Nb 433/56 kat. sz. naprendszer 3. sz. bolygóján levő primitív értelmes lények megsemmisítését a Galaktikus Védelmi Erők 442 sz. Rombolója, a rendelkezésére álló harcászati erőkkel, a lehető legközelebbi időpontban hajtsa végre. Felhívom a figyelmét, hogy a csapásmérő akció kidolgozásánál vegye figyelembe a GFF-1086 185 sz. jelentésében foglaltakat, és a csapás kizárólag a szentségtörő primitív életformára korlátozódjon, a bolygón lévő többi életforma maximális megkímélésével,hogy azok evolúciójukkal az Élet Könyve alapelvei szerint, továbbra is maradéktalanul szolgálni tudják az Univerzumot létrehozó Intelligens Tervező hosszútávú szándékait.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Orsi-86 GVE FP.,Csapásmérő Oszt.vez.

232/667 (GVE 422-R ,Parancsnok) 342 sz. JELENTÉS
Címzett:GVE FP., Csm. Oszt. vez.
Rombolónk a 232/665.-én kelt (GVE FP., Csm. Oszt. vez) Utasítás értelmében a támadó pozíciót elfoglalta az Nb433/56 kat.sz. naprendszer 3. bolygójánál, a szelektív megsemmisítési operatív műveletet 232/666-án megkezdte, 232/667.-re a műveletet befejezettnek tekinti.
A Múzeum számára befogott 200 fős, vegyes populációjú kontingens kivételével,minden primitív értelmes életforma megsemmisítve.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Ekpafat-122, GVE 422-R, Parancsnok

232/668 (GVE Fp.,Csm. Oszt. vez.) JELENTÉS
Címzett: AF., Operatív Igazgató
Csatolva:GVE 422 -R, Parancsnok 342 sz. jelentése
Melléklet GVE 422-R parancsnok jelentése szerint, a kijelölt megsemmisítési feladat teljes mértékben végrehajtva.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Orsi-86 GVE FP.,Csapásmérő Oszt. vez.

232/670 (AF.,Operatív Igazgató) JELENTÉS
Címzett:AF.,Elnöki Titkárság
Csatolva: Orsi -86 GVE FP.,Csm. Oszt. vez jelentése
Mellékelt GVE FP.,Csapásmérő Oszt.vez jelentése szerint, a kijelölt megsemmisítési feladat teljes mértékben végrehajtva.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Csabayandy-38 AF., Operatív Igazgató

232/674 (AF.,Elnöki Titkárság) BESOROLÁSI VÁLTOZÁS
Címzett:AF.,F. Főoszt. , AF.,E.Főoszt, GVE FP., Irattár
Az Akadémiai Főtanács Elnökségének 232/672.-én kelt, 68 sz. Határozata értelmében,az alábbi besorolási változások lépnek életbe:
1) Odri-442 , a Galaktikus Felderítő Flotta 1086 sz. 'C' osztályú Felderítőfregatt Parancsnokát, az Nb 433/56 kat. sz. naprendszer felfedezéséért, az adatgyűjtés irányításáért -50 pont elismerésben részesítem.
Új besorolása: Odri-392
Mivel új besorolásával a III.sz. kategóriába lép, ezért a GFF-1086 sz. 'C' oszt. Felderítőfregattjának Parancsnoki posztjáról leváltom, és kinevezem a GFF 644 sz. 'B' oszt. Felderítőfregatt Parancsnokává.
2) Huma-553, a GFF-1086 Felderítőjét, az Nb 433/56 kat.sz. naprendszer 3. sz. bolygóján végzett álcázott-mélységi adatgyűjtésért -30 pont elismerésben részesítem
Új besorolása: Huma-523
3) Ruderjana-95 AF., Elemzési Főosztályvezetőt, a pontos és szakszerű elemzéséért -3 pont elismerésben részesítem.
Új besorolása: Ruderjana-92
4) Ekpafat-122, a Galaktikus Védelmi Erők 422 sz. Romboló Parancsnokát, az Nb 433/56 kat. sz. naprendszer 3. sz. bolygójának primitív értelmes lényeire Szentségtörés bűntette miatt kimondott megsemmisítés Ítélet végrehajtásának pontos, precíz kivitelezéséért -2 pont elismerésben részesítem.
Új besorolása:Ekpafat-120
5) A Felderítő Főosztály,és az Elemző Főosztály minden, az ügyben érintett dolgozóját,GFF-1086 sz. Felderítőfregatt,és a GVE 422 sz. Romboló minden tagját 3 nap meditációs szabadságban részesítem.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Akadémiai Főtanács Elnöksége nevében:
Mivett-26 AF, Elnöki Titkár

233/25 (Múzeum 68.sz. Territórium) JELENTÉS
Címzett: Múzeum, Ellátási oszt vez.
Az Nb 433/56 kat.sz. bolygóról a Territóiumba betelepített primitív értelmes lények között hirtelen lefolyású, önpusztító tevékenység tört ki. A populáció nem pigmentált része kezdetleges eszközökkel harctevékenységet kezdeményezett a hiperpigmentált egyedekkel szemben, aminek során rövid időn belül, kölcsönösen kiirtották egymást. A testek üzemanyagnak betáplálva. A terület fertőtlenítve.
A következőkben a 68/ 244 sz. telepre az eddigiekben 194 fő részére folyamatosan szállított ellátmányt a rendelések közül kérem törölni.
DICSŐSÉG A TERVEZŐNEK!
Bobatka-1322, MT68, Gondnok
Hasonló történetek
2926
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
3198
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Nevezzük el dokumentum-oknyomozó-scifinek, szóval nem egy populáris feldolgozása a témának. Azért, ha figyelmesen és érdeklődéssel szemléljük, "átjön" belőle a mondanivaló, de sokat lendítene rajta egy powerpoint-jellegű, prezentáció-szerű tálalás.
Kellenek ilyenek is, mert nem hasonlíthat minden egyes írás a többire, én szeretem az újdonságokat, így természetesen tetszett-et nyomtam.

stevler ·
A tördelés segíthetett volna „fogyaszthatóbbá” tenni a novellát. (bár ez itt nehezen megoldható). A mondanivaló ennek ellenére eléri az olvasót. Érdekes és újszerű írás.
Tetszett. Gratulálok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: