Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tyr a múlt harcosa 3

3. fejezet

Antonia

Tyr és új barátja kezdték megszokni egymást, bár a férfi még kutya alakjában járta a várost, de felkészült rá, hogy igazi alakjában is megmutatkozzon a lány előtt. Egy nap a boltba kísérte el a lányt, mikor az egyik mellékutcából egy csapat rosszul öltözött fiatal bukkant fel. Tyr halkan morogni kezdett, mikor meglátta őket.
- Fogd vissza a kutyádat, kisanyám, és kedvesek leszünk veled.
- Mit akartok?- mordult vissza a lány.
- Csak a pénzedet, és az órádat, ami, úgy látom, színarany. - vigyorgott rá a bandavezér, aki megnézte a lányt.
- Honnan tudod te azt, hogy mi igazi, és mi hamis? Nem nézlek egy nagy szakértőnek!
- A csibe nagyon tud! Igazi, belevaló kiscsaj!
- Nem félek tőletek!- vonta meg a vállát a lány egy unott mozdulattal, de a keze észrevétlenül kioldotta Tyr pórázának kapcsát, ami a nyakörvhöz csatlakozott.
Tyr érezte, ahogy meglazul a nyakörv, majd parancs nélkül nekiugrott a srácoknak. Elkapta a legközelebb lévőt, és a karjába mélyesztette a fogait. Nem morgott, és nem figyelmezettet, csak ugrott, és rajta volt az áldozatán. A megtámadott elvágódott, és fájdalmában felüvöltött.
- Szedjétek le rólam ezt a dögöt!– jajveszékelt.
A társai dühösen meredtek a lányra, majd a vezérük nekiugrott a lánynak, és nekiszorította az egyik bérház falának.
- Eressz el!- kapálózott a lány.
- Nem teszem, kicsikém!
- Hagyj békén? Mit akarsz?

A választ már nem halhatta a lány, mert csak annyit látott, hogy a fiú szeme elkerekedik, nyög egyet, majd egy vékony vércsík kezdett csordogálni a szájából. A lány érezte, ahogy a csuklóját szorító kéz, kezd engedni, majd a fiú szeme fennakadt, s összecsuklott a járdán. Hátából egy kés nyele állt ki. Felnézett, és látta a többi fiút, akik rettegve néztek egy ezüstös alakra. Tyr volt az, mivel megmutatta teljes, isteni mivoltát. Nem fújt a szél, de a férfi haja önállóan mozgott, jobbjában kardját szorongatta.
- Tűnjetek el, és hagyjátok békén a lányt. - szólt hidegen.
Hangja mély volt és messzehangzó. A huligánokat azonban a bosszúvágy fűtötte, és támadtak. Tyr felemelte a kardját, és a levegőbe vágott. Hárman haltak meg ettől a „csapástól”. A többiek elbizonytalanodtak, tétován és ostobán bámultak a férfira. Az nem tagadta, hogy élvezte ezt a légkört, hisz tudta, hogy itt ő győzött. Gúnyos félmosollyal ismét felemelte a kardját, s ettől a huligánok ijedten elfutottak. A férfi ekkor a vezért vizsgáló barna hajú és szemű lány felé fordult.
- Meghalt, kislány, vége!- szólt csendesen.
- Azt én is látom- mordult vissza a lány.
- Jól vagy?
- Igen, köszönöm.
- Semmiség.
- Kicsoda Ön?
- Tyr vagyok. Én voltam a kutya, akiről azt hitted, hogy a tiéd.
A lány zavartan pislogott.
- Menj! Még találkozunk!
Azzal eltűnt, s Antonia is vásárolni ment.

Otthon legnagyobb meglepetésére Tyr várta.
- Sikerült mindent megvenned?- nézett a lányra Tyr, aki a teraszlépcső harmadik fokán ült, és Freyja fejét vakargatta, amely az ölében feküdt.
- Igen. Nagyon köszönöm, hogy segített. Jól van, nem esett baja?
- Semmi bajom, de neked se.
- Igen, nem tettek bennem kárt, hála Önnek!
A hadisten arcán átsuhant egy aligmosoly, megvakargatta a közben megmozduló Freyja fülét.
- Látom, jól kijött a kutyámmal!- mosolyodott el a lány.
- Nagyon okos állat.
- Beviszem ezeket a holmikat és jövök.

Azzal bement a házba, s tíz perc múlva jött vissza, s letelepedett Tyr mellé a teraszlépcső harmadik fokára.
- Ha nem sértem meg, szeretnék először is bemutatkozni. A nevem, Antonia Eriksson.- szólt a lány, s a jobbját Tyr felé nyújtott.
- Örvendek!- mondta a férfi, s megszorította a lány kezét. A szorítás erős, és magabiztos volt, s a lány szinte elkábult az erejétől. Hallgattak, majd a lány szólalt meg ismét.
- Hogy élte túl a Ragnarököt?- kérdezte, miközben Tyr-t nézte.
- Tessék?- nézett rá a férfi.
- Ne tegyen úgy, mintha nem tudná, hogy miről beszélek!
- Véletlen, ahogy a találkozásunk is.
- Van benne valami. Mióta van a világomban?
- Lassan két hete. Tudod, nem hittem volna, hogy újra felépül a világ, hisz láttam elpusztulni, és az iszonyú volt.

A lány hallgatott, majd csendesen megjegyezte:
- Nagyon rossz érzés lehet hontalannak lenni.
- Igen, főleg, hogy soha többé nem látod a szeretteidet, és az otthonod. Hisznek még bennünk az emberek?
- Nem, már nem. Egy új vallás lett a világon az úr, a kereszténység, hisz ezért volt a Ragnarök.
- Mi a nyavalya az a kereszténység?

A lány tömören elmesélte a vallást, s az előadásra egy keserű bólintást kapott válaszul.
- De azért emlékeznek még ránk?
- Igen.
- Maradtak túlélők a Ragnarök után?
- Hát hogy a viharba ne maradtak volna! Ott vannak Thór fiai, Baldr is kiszabadul Hel fogságából. A főnök viszont, ahogy az akkoriak nevezték, a Névtelen Isten lett, s az ő kormányzásával kezdik meg az előzőnél békésebb uralkodásukat az istenek. Ők már nem a harcot, hanem a békét, és a rendet tartják fontosnak.
- Értem.

Hallgattak egy sort, majd a lány megjegyezte.
- Tudja, soha sem láttam ennyi erőt, hatalmat, mint most. Kissé ijesztő volt, de teljesen lenyűgözött.
- Általában ilyen hatással vagyunk a halandókra.
- Nekem minden esetre nagyon tetszett a fellépése, nagyon meggyőző volt.
Freyja mivel Tyr beszéd közben abba hagyta a simogatását, így nyüszíteni és fészkelődni kezdett, hogy a férfi vele is foglalkozzon végre.
- Kissé önző a kutyád.- jegyezte meg a férfi, miközben megvakargatta a kutya füleit.
- Nagyon is!- mosolygott a lány.
- Magát aztán imádhatják a nők!-nevetett a lány, mert Freyja szinte egészen belebújt Tyr ölében.
- Úgy gondolod?- nézett rá a férfi.
- Igen. Engem még nem sikerült elszédítenie, de a kutyám fejét igen csak elcsavarta. Mikorra várhatom a kiskutyákat?- kérdezte mosolyogva.
- Milyen kár, hogy nem tudok kiskutyát csinálni, de majd a te fejedet is elcsavarom, hogy ezt a kifejezést használjam.
- Elfogadom a kihívást! Majd meglátjuk, hogy ki győz! Már alig várom, hogy kipróbálhassam milyen szerető a legendás Tyr hadisten!
- Eddig nem volt rám panasz. Akiket szerettem, azok nem csalódtak bennem, remélem, te se fogsz!-mosolygott gúnyos-kihívóan a férfi.
- Majd meglátjuk, drágám!- nevetett fel a lány.
Távolról tompán dörgött az ég, s Tyr észak felé fordult, ahol szilvakék felhők gyülekeztek.
- Jobb lesz, ha bemegyünk, mert vihar közeledik.
- Jó.
Freyja felpattant, és farkcsóválva kéredzkedett be.
- Bejössz?- nézett a kutyájára a lány, majd kinyitotta az ajtót, a kutya bement, s lefeküdt az ajtó melletti szőnyegre.
- Nem jön beljebb?
- Nem, mivel eddig van bejárása.
- Fegyelmezett kutya.
- Az, mert így van nevelve. Éhes?
- Nem, köszönöm.
- Tegnap főztem, van még belőle, és az elég lenne kettőnknek.
- Majd később.
- Ahogy akarja.

Két óra múlva ettek. Vacsora közben a férfi ezt kérdezte:
- Hol van a családod?
- Az anyám meghalt, mikor születtem, az apám meg utazik.
- Miért?
- Üzlet.
- Értem. Ezek szerint egyedül élsz. Nem félsz a tolvajoktól?
- Nem. Ez egy igen jó környék, és az utcában pár rendőr is lakik, akik már meggyőzték a tolvajokat, hogy ez nem az ő vadászterületük.
- Tehát vannak bűnüldözők is. De azért Freyja is jelent valami védelmet, nem?
- Freyja?- nevetett fel a lány.- Ő csak jól összenyalná a betörőket! Erről jut eszembe, ki is engedem vacsora után, mert nem szobakutya, hogy itt éjszakázzon.
Így is lett. Freyja nyüszítve kérte, hogy maradhasson, ám a lány szigorúan ráparancsolt, és mikor kinn volt a kutya, bezárta a külső ajtót.
- Ezzel megvagyunk. Megmutatom a szobáját.

Fenn az emeleten a lépcső melletti legelső szobát adta a férfinak a lány.
- Ez lesz a szobája. Az édesanyámé volt, de most már vendégszoba.
- Nagyon ízléses. Az édesanyádnak remek ízlése volt.
- Köszönöm. Nos, én hozok ágyneműt, és megágyazok.
- Antonia. Szeretném, ha tegeződnénk, rendben?
- Igen.- bólintott, és elment.
Tyr körbenézett a szobában. Látta maga előtt a széles ágyat mely a két észak felé néző ablak között állt, a könyvszekrényt mely a fél baloldali falat elfoglalta, míg a másik felét a falnak a ruhásszekrény, és jobboldalon a széles íróasztalt. A bútorok drága mahagónifából készültek, és határozottan tetszettek Tyr-nek. Közben Antonia is visszatért, és megágyazott.
- Nos akkor végeztem. Jó éjszakát, Tyr!
- Neked is.

Tyr levetkőzött, és lefeküdt. Hallgatta a távoli mennydörgést, látta a sötétben a villámokat is, és arra gondolt, hogy ezt a vihart már nem a bátyja, Thór kavarta, hisz messze nem volt annyira vad, mint az ő viharai. Ez a vihar más volt, szinte szelíd. De a fáradtság rajta is úrrá lett, és elaludt. Antonia is ágyban volt már, de nem aludt, pedig izgalmas és fárasztó napja volt. Ránézett egy képre, mely az ágyával szemközti falon volt. A kép egy szőke férfit ábrázolt, aki jobb kezét egy hatalmas farkas pofája elé tartotta, és ijesztően hasonlított a másik szobában alvó Tyr-re.
- Tyr! - suttogta a lány, majd elaludt.

Tyr azonban éjfélkor felébredt, mert ő nem aludta soha még végig az éjszakákat. Úgy nevelték, hogy az élete az éberségétől függött, hisz egy ellenséges világban csak így lehetett túlélni, hát megszokta. Az ő élete a harc és a veszély volt. Néhány órás alvás elegendő volt, hogy kipihenje a nap fáradalmát. Hajnalban felkelt, és kiment a teraszra, ahol Freyja várta.
- Szia Freyja! - simogatta meg a férfi.

Letelepedett az egyik közeli székbe, és nézte, ahogy a nap lassan felkel. Közben arra gondolt, hogy hányszor látta már felkelni a napot, de sose unta meg. A nap felkelte egy újabb túlélt napot jelentett, új kihívást, és új harcot. Freyja a férfi ölébe hajtotta a fejét, és ő is csodálta a napfelkeltét.
Hasonló történetek
4405
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4830
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: