Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tres, azaz hármasban

Egy nyári szombat estén úgy döntöttem, hogy elmegyek a diszkóba, mivel elég régen nem mentem el szórakozni. Úgyhogy összekaptam magam, és elindultam.

Odabent fülledt meleg, füst, és nem utolsó sorban sok jó nő volt. Előbbiek kicsit zavartak, de leültem a bárpulthoz, és italt rendeltem. Nézelődtem, hátha találok ismerőst, de nem volt (vagy csak én vagyok vak). Gondoltam iszogatok még egy kicsit, és megyek, de alig telt el öt perc, két régi jó barátnőm odaugrott, és széles mosollyal üdvözöltek engem. Leültek, iszogattunk még egy kicsit, közben beszélgettünk, majd egy hirtelen pillanatban Dóri odahajolt a fülemhez és azt mondta: szeretnéd hármasban? Ő meglepődött saját magán, hogy ilyet kérdez egy férfitől, nekem meg leesett az állam. Még sosem csináltam, hebegtem,
de rossz vége nem lehet, igent mondtam. Még beszélgettünk egy kicsit, de mindhármunk esze már az este elkövetkezendő részén járt.

Hajnali egy volt, mikor megérkeztünk a lakásomhoz. Olyan izgatott voltam, hogy alig bírtam a kulccsal kinyitni az ajtót. Szinte remegtem az izgalomtól. A csajok már elég jó hangulatban voltak, akárcsak én. Aztán egy hirtelen pillanatban nekem estek, meztelenre vetkőztettek, és ezernyi finom csókkal halmozták el mellkasomat. Én két kezemmel a két lányt simogattam, ahol tudtam. Aztán felálltak, és egymást kezdték vetkőztetni. Hihetetlen látvány volt, ahogy testük összeér, és selymes bőrük látványa finoman hálózza be gondolataimat. Én is felálltam az ágyról, és átöleltem őket, Dórit, és Nikit a két szexéhes vadmacskát. A bőség zavarában szenvedtem, nem tudtam eldönteni, hogy melyikőjüket csókolgassam, de próbáltam igazságosan elosztani közöttük a csókokat, melyek két érzéki ajkat, két selymes nyakat, négy gyönyörűen formás mellet illettek. Azt mondták imádnak orálisan kapni, de ugyanakkor adni is. Én kezdtem.

Két gyönyörűen ápolt tiszta és kéjnedvtől csillogó punci között választani a világ legnagyobb terhe volt, de megoldottam. Míg az egyiket nyelvemmel izgattam, a másikat kezemmel emeltem egyre közelebb a csúcshoz. Aztán csere. Felemelő érzés volt látni a két lány mozdulatait, csípőjük mozgását, melyet az általam nyújtott gyönyörök generáltak. Mindent megtettem a két lány érdekében, nyaltam, faltam a két puncit, amelyek olyan nedvesek voltak, hogy alig bírtam nyelni finom kissé sós ízű cseppjeiket. Közben két ujjal benne voltam Dóriban, mely cselekedetemet hangos sikításokkal kommentálta. Teljes odaadásomnak eredménye is lett. Szinte egyszerre jutottak a csúcsra, ami engem olyan szinten felizgatott, hogy én is majdnem utánuk mentem.

Azt mondták ilyen orgazmusban még nem volt részük, egyrészt az én szorgalmam, másrészt az élvező nő látványa miatt. De most ők jönnek. És akkor ketten egyszerre nekiestek kőkemény falloszomnak. Nyalták, falták ahogyan csak lehet. Oldalról egyszerre, felváltva, láttam rajtuk, hogy imádják a faszt, mert abban a pillanatban ahogy hozzájutottak, minél jobban próbálták befogadni méretes hímtagomat. Éreztem, hogy közel a kitörés pillanata, és akkor Dóri szó szerint tövig bekapta, majd kínzóan lassú mozdulattal jött visszafelé, nagy szívást gyakorolva dühöngő dákómra. Azt hittem megőrülök. A következő pillanatban a farkamból kirepülő ondósejt cseppek két tátott szájat vettek célba, mely hatalmas vizuális gyönyört okozott nekem. Levegő után kapkodva köszöntem meg nekik nem evilági teljesítményüket.

Miután erőre újra erőre kaptunk, mondták, hogy végre szeretnének megkapni, és ismét nekiestek még éledező farkamnak. Tudásuknak köszönhetően nem volt sok dolog vele, szinte rögtön kőkeményre dagadt, jelezve, hogy készen áll élete legnagyobb menetére. A lányokból szinte csöpögött a nedv, a felfokozott szexuális állapot miatt. Először Niki kérte hogy hátulról dugjam meg, és én szépen, érzékien becsúsztattam csillogó élénk rózsaszín puncijába. Halkan felsikoltott, majd miután gyorsítottam egyre hangosabban folytatta, szinte már kiabált, és én csak tempóztam, mert láttam, hogy hatalmas orgazmus lesz belőle. Dóri mindezt az ágy másik végéből kísérte figyelemmel, közben egyik kezével kerekded melleit, a másikkal duzzadt kis punciját izgatta. Rövid idő elteltével Niki hatalmas sikoltozás közepette elhagyta a földi világot, és egy pár másodpercre átlépett a gyönyör kapuján, melyet mi emberek egyszerűen "csúcs"-nak hívunk. De itt még nem volt vége.

Dóri is akarta magának a falloszomat, de ő akarta diktálni a tempót, és hirtelen a hátamra fordított hogy bele tudjon ülni meredő hímtagomba. A makkomat beleirányította puncijába, és egy nem várt mozdulattal szinte 'belehuppant' majd lovagolni kezdett rajta. Közben Niki a fejem fölé ült, és a puncikáját a számhoz tartva kérlelt egy kis nyelvjáratásra. Én pedig elkezdtem nyalni, holott éreztem, hogy mindjárt elájulok az évezettől. Dóri vadul lovagolt, és három nagy sóhajtás után egy zavartól elfojtott sikollyal elélvezett, majd lihegve rám borult. Niki szopni kezdett, majd kis idő múlva Dóri is beszállt, megint ketten csüngtek kéjlécemen, várva a második orgazmusomat. Nem tartott sokáig ez az állapot -fél perc alatt elélveztem, és eláztattam őket a spermámmal. Mindenhová jutott, arcra, szájba, mellre hasra. És nagyon-nagyon élvezték. Utójátékként szépen lenyalogatták egymásról, utána pedig elaludtunk.

Mikor felkeltem, már nem voltak ott, csak egy üzenetet találtam az asztalomon: Ha legközelebb diszkóba indulsz csörögj! Dóri, Timi és két telefonszám.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
Gyerekes.

libido ·
Épp azért zsír :blush:
Sze@Sze ·
Miért nem olaj?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: