Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Történelem korrepetálás

Amit most leírok az a gimnáziumi éveimben történt, amikor olyan 16 lehettem. Volt egy lány az osztályomban, aki nekem nagyon bejött. Nem túl magas termetű volt, világosbarna hajú, szép arcú, jó alakú csaj volt, vékony, de mégis elég nagy és formás mellekkel. De elég visszahúzódó természetű, nem társasági lány volt. Mindig próbáltam közel kerülni hozzá, de ő mindig csak a barátot látta bennem (legalábbis én így gondoltam). Mindenesetre nekem ez is sokat jelentett, de mindig ott volt bennem, hogy én ennél sokkal többet akarok, de azt gondoltam, ha túlságosan nyomulok rá, akkor azzal esetleg a barátságunkat is elrontom. Úgyhogy maradtam a barátja. Sokat beszélgettünk mindenféle témáról és sokat voltunk együtt. Megosztotta velem ügyes-bajos dolgait.

Így teltek el hónapok, majd egy szép májusi vasárnap csörgött a telefon. Felvettem, ő volt az. Mondta, hogy menjek már át hozzá, mert történelemből valami nem világos neki az egyik tételben, és a vizsga már vészesen közeledik (ugyanis abban az iskolában miden évben kell vizsgázni valamiből, abban az évben töriből kellett). Szóval hamar rendbe szedtem magam, felpattantam a biciklimre a töritételekkel és siettem hozzá.

Amikor megérkeztem elállt a lélegzetem. Fürdőruhában nyitott ajtót, s ráadásul ez egy nagyon szexi fehér bikini volt, ami melleiből alig takart valamit, és a fehér tangából kilátszott az egész formás popója. Amikor látta meglepődésemet, így szólt.
- Elég meleg van, nemde?
- Eléggé – rebegtem nem túl meggyőzően.
- Gondoltam napozok egy kicsit tételtanulás közben. Gyere be!

És ezzel elindult befelé, én pedig követtem. Illedelmesen felköszöntem, de mondta, hogy nincs rajta kívül senki itthon. Egy kicsit kezdett derengeni nekem, hogy nem lesz itt sok töri tanulás. Majd a házból az erkélyre mentünk, ahol két napozóágy volt lefektetve, köztük egy asztallal. Az egyikbe belefeküdt majd intett a másik felé, én leültem.

Telt az idő, én épp a feudális gazdálkodás alapjait meséltem neki, amikor, kérdezte, hogy nem kenem-e be a hátát napolajjal, én igent mondtam. Erre ő felkelt, a széket teljesen fekvő pozícióba engedte, majd hasra feküdt és kioldotta bikini pántját. Leültem mellé, levettem az asztalról a napolajat. Rácsorgattam egy adagot, mire ő felszisszent a hűvös napolaj érintésétől. Majd finoman masszírozni kezdtem a hátát, éreztem, hogy élvezi, egyre gyorsabban vette a levegőt. Én ekkor léptem egy merészet. És elkezdtem masszírozni a melleit oldalt, láttam rajta, hogy nagyon tetszik neki a dolog. Meg is fordult, hogy jobban hozzá férjek.

Ekkor a látvány, elvarázsolt. Látva tehetetlenségemet, megcsókolt. Hosszú percekig csókolóztunk, közben lefejtette rólam a pólóm. Majd kiszakítottam szájam a szájából és csókjaimmal elindultam lefelé. Csókolgattam nyakát, majd melleit. Minden egyes csóknál felszisszent, ahogy ajkam a naptól heves testéhez ért. A mellénél már előbújt nyelvem is, kívülről befele haladva köröztem rajta, míg el nem értem mellbimbóját, ekkor csókot nyomtam rá, majd megharaptam. A gyönyörtől nyögött egyet. Aztán a másik melle következett, majd lejjebb haladtam. Belenyaltam a köldökébe, majd elérkeztem a gyönyörtől átázott tangáig. Egy mozdulattal lehúztam róla, megcsapott csupasz nunijának bódító illata. Duzzadt csiklójával játszadoztam, ő már remegett az izgalomtól. Majd nyelvemmel belenyaltam a csupasz punciba olyan mélyre, ahogy csak tudtam. Kapkodta a levegőt az izgalomtól. Éreztem mindjárt elélvez, akkor bevezettem neki egy, majd két ujjam és veszettül ujjaztam, tudtam, hogy már nem szűz, ezért mertem bátran ujjazni. Majd hatalmas sikolyok és rángódások közepette óriásit élvezett.

Ekkor mutatta, hogy helycsere következik. Lefeküdtem a napozóágyra, ő látva, hogy férfiasságom majdnem átdöfi rövidnadrágom, rögtön a lényegre tért. A nadrágomat boxerestűl lerántotta és nyaldosni kezdte a makkomat fürge nyelvével. Majd bekapta az egész faszomat és veszett tempóban oboázni kezdett rajt. Olyan jól csinálta, hogy mindjárt a csillagok közt éreztem magam. Majd, amikkor szóltam, hogy közel a vég, egy gyors mozdulattal ráugrott faszomra és gyors lovaglásba kezdett. Hamarosan elértem a csúcsra és pár másodperc múlva ő is követett.

Hosszú percekig pihegtünk egymás karjaiba, átölelve egymást, amikor a fülembe súgta: Kösz a töri korrepetálást!
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Hát, mint szaktanárt érdekelene még (eme nem túl érdekfeszítő történeten után) végül is: mit sikerült elsajátítani a feudális gazdálkodás tárgyköréből?
Vagy elég annyi, hogy meg volt NŐ?

Miss Sunshine ·
Mese...egyébként pedig rövid ...és télleg elég vulgáris!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: