Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tökéletes Éjszaka II.

Még öt perc volt hatig. A körút aranyvasárnap előtti estjének vidám lármáját halk morajlássá tompította a kávézó vastag hangszigetelt üvege.
A Lány az üveghez nyomta fitos kis orrát, rálehelt és a fehér mezőcskébe egy szívet rajzolt. Elmosolyodott és karcsú ujjaival, letörölte a hűvös ablakról apró, önkéntelen vallomását.
Kérdésekkel telve várta az első találkozást, s bár várakozásába némi kétely is vegyült, szíve repesett az izgalomtól.
Belekortyolt a meleg zöld teát rejtő teásbögrébe és az ajtóra szegezte barna ábrándozó szemeit. Abban a pillanatban, amikor a falon függő óra nagymutatója a tizenkettesre ért, az ajtón a Férfi lépett be. A kinti hideg ellenére rövid bőrkabátot viselt, amilyet az autósok hordanak. Kezéről, ahogy beért, lehúzta a fekete bőrkesztyűket, és összeráncolt homlokkal végigfutatta tekintetét a helységen. Észrevette a lányt, aki bátortalanul intett neki és a Férfi gyors, határozott léptekkel az apró sarokasztalhoz sietett.

Még sosem találkoztak, bár az Internetről már hónapok óta ismerték egymást.
A másik énjét, vágyait, végtelenbe nyúló chat és telefonbeszélgetések vésték be kitörölhetetlenül sejtjeikbe. Hangulatok éltek bennük, amiket már virtuálisan egymásnak adtak, amitől borzongás futott át a testén felgyújtva az érzelmeket és a vágyat.
Zavarban voltak, hisz ott állt előttük a másik, a ”Vágy Titokzatos Tárgya”, aki virtuálisan és megfoghatatlanul, eddig csak egy mobil számot, pár fényképet és mail címet jelentett.
A Férfi megragadta a Lány kezét és azt a mozdulatot tovább fűzve, ami eredetileg bemutatkozó kézfogás akart lenni- magához húzta, átölelte a Lányt, és gyengéden megcsókolta. Az ajka forró volt és ellenállhatatlanul tapadt a Lány szájára és nyelve lassú mozdulatokkal kereste a csók édes ízétől elgyengülő nő nyelvét.
Ő odaadta neki! Megszűnt a helység, elhalkult a mennyezeti hangszórókból áradó kellemes jazz is. Csak Ők maradtak, az érintés csodás érzése, a másik parfümjének őrjítő illata, mi felszabadította az addig elfojtott vágyakat miknek tomboló erejét most ebbe a szenvedélyes első csókba, sűrítették.

A Lány a Férfi tarkóját fogta és meleg ujjai remegve beletúrtak barna sportosan rövid hajába.
A Férfi átölelte és úgy szorította magához a Lányt, hogy ágyékuk összetapadt és a nő azonnal megérezte, a vágy remegését a másikban.
Pihegő mellei nekitapadtak a férfi puha ingjének, mellbimbói megkeményedtek, és jussukat követelve ágaskodtak a kosztüm alatt.
Végtelennek tűnt az édes perc. Amikor szétváltak elnevették magukat és érezték, hogy a boldogság érzése keltette adrenalin, vadul száguldozik ereikben.
Leültek, és egymás kezét szorongatva vallották meg érzelmeiket, immár szégyenérzet és gondolkodás nélkül.
De már szavak nélkül is értették egymást. A Lány szemében, mint robbanó galaxisok fénye tüzelt a vágy, és ahogy a Férfi, csak hozzáért a tenyeréhez, összerándult. Ez a rándulás, mint valami elektromos sürgöny jutott el teste távoli zugaiba, felkeltve az ott szunnyadó vad vágyat.

A Férfi intett a pincérnek és fizetett. Felsegítette a Lányra hosszú kabátot és közben lágyan megcsókolta nyakát.
Ahogy kiléptek a hideg éjszakába pár métert sem sétáltak, amikor a Lány lendült támadásba. Egy kapualjba húzva, szinte nekilökte a bérház vastag kapujának a Férfit. Szenvedélyesen megcsókolta, harapdálta a száját és nyelvét már szinte agresszíven szívta ajkai közé.
Ő viszonozta és a kabát alá befurakodva, a Lány formás kebleit simogatta, gyömködte édesen.
Mint a részegek támolyogtak az utcán, és minden kapualjba be-beestek, hogy csillapítani próbálják a másik iránt érzett olthatatlan vágyat.
Az egyik kapualjnál aztán Lány hirtelen elkomolyodott. szemébe nézve ennyit mondott:
-Itt lakom…Igazán akarod?- súgta, miközben kezeit a Férfi nyaka köré fonta.
A Férfi szótlanul bólintott, elnevette magát és inkább egy újabb, csókkal mondta el érzéseit. Meggyőző lehetett a vallomás, mert pár perc múlva már a gangon, a Lány második emeleti lakása előtt álltak. Miközben a Lány a kulcsot kereste a Férfi hátulról átölelte, és a nyakát csókolgatta miközben kezei, a formás keblek csúcsát morzsolgatták.
A kulcs talán ezért is került elő indokolatlanul lassan, de ezt egyikük sem nagyon bánta, mindent feledtetett velük a másik élvezetének tiszta, ámde mégis vad élménye.

A Lány bevezette az apró hálószobába partnerét. Szelíden hanyatt döntötte a kovácsoltvas francia ágyon és fürge újjakkal, vetkőztetni kezdte. A Férfi elbűvölve hagyta, hogy lekerüljön róla, a puha ing, a póló, a farmer és a farmerbe húzott vastag fekete bőröv.
A Lány csak a boxer alsót hagyta a másikon. Mikor végzett gyors mozdulatokkal fehérneműre vetkőzött, vörös melltartóját, csak azután hagyta, hogy a Férfi kikapcsolja, amikor lovagló ülésben ráült.
Ráborult és hosszú haja sötét rejtekében csókolgatni, szeretgetni kezdte.
A Férfi tenyerébe fogta a két ágaskodó formás keblet és átadta magát a kombinált öröm élvezetének.
A Lány hirtelen hátradobta puha hajzuhatagát és elmosolyodott.
Leugrott és kezével várakozásra intve a másikat kiszaladt a szobából.
A fürdőszobából nemsokára a víz zubogásának megnyugtató hangja szűrődött ki.
A férfi felállt és a hang után óvakodva belépett a párás fürdőszobába. A Lány már anyaszült meztelenül az ajtónak háttal sürgölődött. Illatos apró gyertyákat gyújtott, miknek sejtelmes fénye villódzva táncolt testén.

A meleg vízzel lassan megtelő sarokkádba habfürdőt töltött, gyönyörű lábaival laza terpeszben állva várta, hogy kitalálják titkos gondolatát.
A Férfi egyik kezével hátulról befogta a szemét és közben apró bűvész mutatvánnyal felérő mozdulattal, lehúzta boxerét.
Végig simította a Lány hátát és millió csókkal, puszival árasztotta el minden apró porcikáját, vállát, lapockáját, vékony derekát.
Lehajolt, majd leguggolt és miközben a Lány domborította formás popsiját ő két kezével megragadva a két dombocskát. Széthúzta, és nyelvével megnedvesítette apró ámde ágaskodó csiklóját.
A Lány felnyögött és egyik lábát feltette a hatalmas kék sarokkád peremére, még jobban feltárva illatos nektártól csepegő kertjét, a Férfi kutakodó nyelve előtt.
A kéj illata összekeveredett a meleg víz és az illatos tusfürdő illatával.

A Férfi ekkor belépett a sarokkádba és magához húzta a lányt, leemelte a króm zuhanyrózsát és langyos vízzel mosni kezdte, testét. Habfürdőt csorgatott tenyerébe és felhabosítva azt, végigmosta a tökéletes test minden apró zugát.
Tenyere érezte a Lány víztől és kéjtől lucskos, lüktető ágyékát, és egyik ujját, finoman bevezette a húsos, duzzadó ajkacskák közé.
Ő felsikoltott a gyönyörtől, ahogy testében érezte partnere G-pontja után vágyakozó ujját, ujjait. Amikor megtalálta, valami, hatalmas, áramütésszerű rángatózással futott végig vizes testén a gyönyör hulláma.

Körmeit belemélyesztette a Férfi vállába és karjait nyakába fonva minden erejével magához ölelte, és hüvelye is hálásan szorongatta a kéjt adó gyengéd kezet.
Beleültek a meleg hívogató vízbe. A Lány a félhomályban a Férfi keblére mászott, rózsaszín nyelvével körbenyalogatta kedvese mellbimbóit, huncut mosollyal gyönyörködve a másik örömében. Elhelyezkedett, és szemből lovagolta meg. Hagyta, hogy partnere keményen ágaskodó férfiassága lazán csússzon be hüvelyébe, és sokáig, több pózt is kipróbálva lassú mozdulatokkal szeretkeztek.
Kint lusta pelyhekben kezdett esni a hó, mire mókázva, nevetgélve kimásztak a lassan kihűlő vízből. Gondosan megszárították egymás testét és a nappaliban lehevertek a kandalló elé, melyben jó illatú fahasábok ropogtak vidáman.
Puha fekhelyül egy hatalmas fehér jegesmedve prém szolgált, amit a Lány apukája küldött Svédországból.
Pezsgőt kortyolgattak, és mint ha nem lett volna már pár orgazmusuk- olthatatlan hévvel csókolóztak.
A pezsgő kicsit a fejükbe szállt és még jobban ellazította őket.

A Férfi hanyatt feküdt a Lány pedig fordítva felülről feküdt rá, hátát kényes macskaként felgömbölyítve kezdte végigkényeztetni kedvese, izmos testét s miközben az ágaskodó hímvessző felé haladt csiklandozó, nedves nyelvecskéje. Teste egyre jobban megfeszült, popsiját, punciját pedig felkínálta, hogy a francia pezsgő után egyéb francia élvezetekben is része lehessen.
Szájába vette, a kemény farkat, tenyere rásimult és gyengéden húzogatni kezdte, a puha bőrt és meg -megnedvesítgette a csillogó makkot.
Szájába vette a golyókat és néha puszit lehelt combjára.
Egyik kezének ujjai, a lüktető farkat szorongatták a másik, pedig gyengéden kedvese fenekéhez ért, körkörös mozdulatokkal izgatva azt.
Partnere hangosan zihált, ahogy a Lány egyre mélyebben csúsztatta szájába a robbanásig feszült kemény farkat, erre ő még keményebben, cuppogva, szinte habzsolva, nyalta-falta zsákmányát.

A Férfi nem bírta tovább a kéjt és hangos kiáltással a Lány szájába spriccelte forró magját, aki erről még jobban felizgulva, pillanatra nem csökkenő hévvel folytatta munkáját, minden csepp édes mézet magába fogadva.
A Férfi ekkor magához ölelte a Lányt, megcsókolta és édesen becézgette, ujjaik finoman érintve cirógatták egymás testét, borzongósan, egy kockás puha pléd alá bújva, míg azt nem érezte, hogy újra őrülten kívánják egymást.
Oldalt feküdtek és így tolta, újra keménnyé merevedő farkát a Lány hüvelyébe, egyre gyorsuló mozdulatokkal, sietetve kéjt.
A orális sextől és a simogatástól felizgult Lány hamar a csúcsra ért, de érezte ,hogy a másiknak is közel a csúcs. Így hát, bevárta és együtt, hörgésbe fúló sikoltással élték át az orgazmust, ahogy a Férfi magja a Lány puncijába spriccelt.
A gyönyör után sem váltak szét.

A Férfi hátulról ölelte partnerét, melleit markolva, mindketten édes álomba merültek.
Talán egy órácskát aludhattak így, amikor a Lány még félálomban elkezdte popsiját a férfi ágyékának dörzsölni, felébresztve testét és annak vágyát.
Ő is még szinte öntudatlanul simogatni, csókolgatni kezdte kedvesét.
Érezte, hogy szerszáma újra a másikban akar lenni. Most valami újat akart kipróbálni, így megnyálazta ujjait, és miután megnedvesítette partnere popsiját, oda nyomta duzzadó makkját.
A Lány felnyögött és bár még sosem volt ilyen érzésben része, ösztönösen kidomborította a fenekét, amint átrohant testén az újszerűen borzongató gyönyör érzése, ahogy a kemény farok a feszes nyílásába csúszott.
Egyre gyorsabban, mozgott testében partnere vesszője és ő pedig érezte, hogy egymás után több orgazmus is kirobban benne, ahogy a Férfi hátulról betöltötte, és kezével pedig elölről izgatta, ujjazta punciját.
Teljesen kikészült, csak nyögdécselni bírt, ahogy szeretője egyre gyorsabban mozogva szerette s végül ismét egy közös orgazmusába olvadva egyszerre elégültek ki.
Már nem is emlékeztek, hogy jutottak a medvebőrről a francia ágyba, de ott aludtak, késő reggelig összeölelkezve, egymás karjába bújva.
A Lány ébredt korábban, kióvakodott az ágyból, reggelit készített.
A frissen főzött tea illata belopakodott a szobába a férfi még félálomban figyelte, ahogy a Lány, egy selyem köntösben serénykedik.
Jólesően nyújtózkodott, felült és pihe-puhán megcsókolták egymást.

A Lány is bebújt az ágyba és együtt ették meg a meleg pirítóst, szürcsölték a meleg teát.
A Lány terveiről csacsogott, hogy alig várja, hogy kedvese minél többet legyen vele és rövid időn belül, hozzá költözzön.
Már magasan járt a téli nap, szikrázó sugarai megtöltötték a szobát és a Lány szívét. Arra gondolt, hogy most minden vágya valóra vált és megtalálta azt a Férfit, akit egész életében keresett!
Ezek a gondolatok jártak a fejében akkor is, amikor még selyem köntösében egy hosszú, forró csókkal elbúcsúzott a Férfitől miután megbeszélték, hogy este újra találkoznak.
De ahogy eljött az esti megbeszélt időpont, a Férfi késett.
A Lány ideges kezdett lenni, telefonon próbálta hívni, de a szám nem volt kapcsolható. Mailt írt neki, de nem jött válasz.
Elment a kávézóba is, ahol találkoztak, de senki nem emlékezett a Férfire,
Autóba ült és végigjárta a kerületet, ahol a Férfi elmondása alapján lakott, de nem talált rá. Legyőzve félelmét felhívta a mentőket, hátha valami baj történt de nem adtak felvilágosítást.
Sem másnap, sem harmadnap nem jelentkezett a Férfi, és a Lány végül feladta a keresést.
Lassan abbahagyta a sírást és visszazökkent hétköznapjainak monoton szürkeségébe, megpróbálva feledni a történteket.

Elmúltak az ünnepek, és eljött a január, majd meleg tavasz lett, de a Lány nem hallott többé a Férfiről.
Csak egy közeli barátnője, említette, aki vidéken élő gyógyszergyári orvos látogató volt, mintha egyszer a piros lámpánál látott volna egy hasonló férfit.
De, mint mondta Ő biztosan nem a Lány lovagja lehetett, mert ez a bőrkabátos férfi egy középkorú nővel utazott és az autójuk hátsó ülésén pedig egy három év körüli, szőke ikerpár játszott önfeledten.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagydee ·
hát, nem tudom, az előzőben még rendes helye volt a fürdőzésnek, de itt úgy érzem, mintha kényszer lenne, mert az kell egy tökéletes éjszakához. valahogy nekem nem illik a történetbe. Pontosabban ahogy átváltanak rá, az nem illik bele, szinte megakadnak ott az események.
Egyébként jó, de messze nem okozott olyan meglepetést, mint az előző, várható volt, hogy valami ilyen vége lesz. pontosabban én még ilyenebbet vártam, ezért egy pici csalódottság érzésem van.

egyéb tekintetben eggyet értek DREAMER-rel, nekem pl. a "zöld teát rejtő teásbögrébe" kicsit sok és zavaró.
Tengerész Pepi ·

Nekem bejön a fürdözés.
A pasi utálja, ha büdös a nő, Ő meg ha büdös a pasi...
A zöld teát meg szeretem.

Piros Pille ·
Nekem viszont jobban tetszett az előzőnél. Kevesebbnek éreztem a tökéletesben a luxust és többnek az egymának nyújtott örömöt. Szerintem a pezsgőt kihagyhattad volna, a jegesmedvét meg biztosan. De egyébként érzékletes és jó is. Te rendszerint csavarsz egyet a végén, de nekem ez is tetszett, mert nagyon is reális volt, ráadásul nyitva hagytad. Nem is biztos, de lehetséges.
Tengerész Pepi ·
Ezek a \"Tökéletes Éjszakák\" apro sorozat-sztorik.Olyan mint a TV sorozatokban a Meghökkentő Mesék pl.
Mindig más és mégis u.a....
Piros Pille ·
:)))Ez bíztató. Tehát lesz több is.:)

Van ilyen, hogy egy nő/férfi találkozik a tökéletességgel, aztán el is veszíti. Kérdés, hogy azért volt-e tökéletes, mert egyszeri - szerintem igen, nem hiszek a tökéletességben -, és az is, ha valóban, akkor melyik a szerencsésebb. Vakon élni egy életen át, vagy egyetlen éjszakára látni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: