Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tizenéves fiúk homo titkaik és szerelmes párkapcsolata 1. rész

A történet a másod-unokabátyámmal, Tibivel történt. A történet eleje 7 évvel ezelőttre nyúlik vissza. A Tibi akkor még alig múlt 17 éves. Az egyik idősebb osztálytársának (Viktor) a szülei elutaztak 2 hétre munka- és családi ügyben. A srác persze ezt a helyzetet kihasználva a szüleinek elutazásának a másnapjára egy jó kis házi bulit szervezett. Amelybe az osztálytársait és a haverjait valamint párjaikat hívta meg. A Viktor ezt a házibulit lényegében kevesebb, mint 24 óra alatt leszervezte. Volt minden, ami szem-szájnak ingere, azaz sós dolgok, édességek, üdítő és persze alkohol. A buli hosszú volt, hiszen este. 8-tól hajnal 3-ig tartott. Viktorról több meghívott is tudta vagy inkább tudni vélte, hogy nem éppen egy heteró srác. Ennek a jelei megvoltak, hiszen soha senki nem látta Őt lánnyal, úgy ahogyan a legtöbb korabeli srác járkál vagy keresi a lányok társaságát. Szóval a buli már javában tartott, sőt már közelebb volt a vége, mint az eleje, amikor valami olyan történt, amire senki sem számított. Az unokaöcsém, aki a barátnőjével volt jelen a bulin kiment egy kicsit a friss levegőre. Ahova nem barátnője követte, hanem Viktor. Ez a önmagában nem is biztos, hogy meglepő vagy feltűnő lett volna a társaságnak, hiszen a két fiú igen csak jó haveri kapcsolatban állt egymással. A meglepő dolog inkább ezután történt. Viktor, mint a buli házigazdája berántotta Tibit a tömeg középpontjába és átölelte. Még talán ez sem biztos, hogy feltűnő lett volna, hiszen évek óta ismerték már egymást és évek óta voltak haverok. Az viszont igen csak megdöbbentette a társaságot, amikor Viktor és Tibi elkezdett egymással. Az viszont kisebb sokként érte a társaságot, amikor Viktor megcsókolta Tibit. A csók vehemenssége és hossza mindenki számára egyértelművé tette, hogy ez a csók kétoldalú csók volt, azaz Tibi is viszonozta azt. A házi bulinak gyorsan vége szakadt, ahogyan Tibi párkapcsolatának is. Ugyanis Mari, azaz a lány, akivel akkoriban Tibi próbálkozott, gyorsan lapátra tette Őt, mihelyst meglátta a két fiú csókolózását. Hozzá kell tennem, hogy „A gyerek és a részeg ember nem hazudik!” elv alapján elmondható, hogy a bulin jelenlevők egy része annak ellenére, hogy nem volt túl józan, vagy pont ezért, de lefotózta vagy levideózta a csókot és még aznap vagy másnap MMS üzenet formájába, a buliba nem megjelenők felé továbbították. Első sorban főleg azoknak, akik a korosztályi haveri körbe tartoztak.

Visszatérve a bulira. A buli végeztével, nem meglepő módon, Tibi és Viktor kettesbe maradtak. Elég gyorsan Viktor szobájába keveredtek, ahol a csókcsata folytatódott. Már Isten (se) tudja, hogy hányadik csóknál járhattak, amikor Tibi nagy nyögések közepette megkérdezte Viktort, hogy csak ennyit akar Tőle, mármint néhány csókot vagy többet is. Viktor erre nem szóba, hanem tettekkel reagált. Gyorsan levette a nadrágját és a bokszerét, míg Tibi levette róla a pólót és az atlétát. Persze ez fordítva is igaz. Szóval mindegy 1-2 perc elteltével a két tini ott állt egymással szemben (ahogy mondani szokták) „anyaszült” meztelenül. Viktor csak ezután szólt Tibinek. „Gyere szop .... ” De Viktornak már ideje sem volt a mondatot végig mondani. Mert Tibi már a nyelve hegyével elkezdte nyalogatta Viktor egyre keményedő hímtagjának a végét. kb. 3-4 perc telhetett el, amikor Tibi már óvatosan a szájába partnere faszát és elkezdte szopni. A szopás egyre erősebb és vehemensebb lett. Közben persze már az Ő hímvesszője is kezdett igencsak felállni és keményedni. Ahogy Tibi egyre erőteljesebben szopta partnere nemi szervét, az bele is élvezett a szájába. Tibi szájából csak úgy folyt az ondó és a sperma anyag, ami Viktor faszából „kiömlött”. Majd ezután Viktor kezdte el leszopni Tibit. Ez gyorsabb volt, de élvezetes. Amikor már kölcsönösen felizgultak, vagyis inkább elélveztek, jöhetett a szex is. De erre előzetesen egyikük sem volt felkészülve így persze koton nem volt Náluk. De igazán már síkosító sem kellett, hiszen a spermium anyag, ami a hímvesszőjükön volt az eléggé síkossá tette a nemi szervet. Végül a szexnél Tibi a passzív volt. Így a Viktor a saját hímvesszőjéből még valamelyest folyó ondóanyag egy részével elkezdte kicsit síkosítani valamint két ujjával tágítani a „párja” végbélnyílását. Közben a másik kezével Tibi hátát simogatta valamint csókolgatta, hogy ezzel is tompítsa a rá bizonyosan váró kisebb fájdalmat. Viktor természetesen a lehető legóvatosabban bánt Tibivel. Amikor már úgy érezte, hogy eléggé -legalábbis a külső végbélnyílása- ki van tágulva a partnerének, akkor kezdte el a belső végbélnyílást immáron a hímvesszőjével óvatosan tágítani, hogy teljesen be tudjon neki hatolni. A szexbe a (passzív) partnere teljesen felizgult, úgy hogy nagy nyögések közepette, elkezdte a másik (aktív) fél egyik kezét óvatosan előre húzni. Ezen cselekménye alatt csak annyit mondott, hogy „verd ki”.. Szóval, míg hátulról a faszával a partnerének ánuszába való behatolásért „küzdött” óvatosa, addig elölről meg a partnere faszát verte ki. Ez utóbbival kevesebb dolga volt, hiszen csak úgy ömlött Tibi hímtagjából az ondó és a sperma, amely gyorsan „megtöltötte” Viktor kezét. Közben a behatolás is megtörtént és miután behatolt Viktor a partnere, azaz Tibi ánuszába, egy kicsit ott „játszadozott” és bele is élvezett. A következő napot teljes egészében együtt töltötték. Ezt mindannak ellenére, hogy „közben” tudomást szereztek arról, hogy néhány „haverjuk” elég érdekes képeket, videókat osztott meg a saját közösségi oldalán arról a csókról, ami kettőjük között még a bulin „elcsattant”. Tibi sem igazán foglalkoztak avval, hogy a szülei így szereztek arról tudomást, hogy nem igazán vonzódik a lányokhoz, hanem inkább a fiúkkal akar olyan kapcsolatokat is. Szóval a buli másnapja is érdekesen zajlott kettőjük között.

Tibi ébredt fel először és azt észlelte, hogy összebújva fekszik egy fiúval. Eszébe jutottak az éjjel történt események és így az is, hogy mennyire élvezte azt, amit és ahogy Viktor csinált. Egyértelművé téve magába azt, hogy valójában csak próbálta magában elnyomni azt az igazságot, hogy Ő nem a lányokhoz vonzódik (szexuálisan sem) hanem a fiúkhoz. Óvatosan felkelt és Viktor egyik hálóköpenyébe lement a konyhába főzni kettőjüknek egy kávét. Persze azzal a szándékkal, hogy azzal ébressze „párját”. Mivel ugye a suli büfébe már többször hallotta, hogy Viktor hogy kéri a kávét /három cukor és egy kicsi tej/, be is ízesítette Neki, valamint magának (ez utóbbi: /két cukor és egy kompletta/), így vitte fel a kávét és egy simogatással kísért csókkal ébresztette fel „szerelmét”. Megkávéztak! A kávézás után felöltöztek mind a ketten és lementek a nappaliba, hogy neki álljanak a buli utáni rendrakásnak. De igen nehezen haladtak. Többet ölelkeztek, csókolóztak, mint amennyit pakoltak, így gyorsan „félbe hagyták” és újra Viktor szobája felé vették az irányt. Ahol először „csak” beszélgetni próbáltak arról, ami kettejük között előző éjjel történt. Ez a beszélgetés gyorsan vehemensnél vehemensebb csókcsatákkal folytatódott. Egyszer csak az egyik ilyen csókváltás után megszólalt Viktor, hogy „leszophatlak”, hát Tibi persze igennel válaszolt. Viktor abban a pillanatban lehúzta Tibi nadrágját valamint alsógatyáját és elkezdte nyalogatni a hímvesszőjének a „száját” majd bekapta és óvatos mozdulatokkal elkezdte leszopni. Amibe Tibi bele is élvezett. Miután Viktor abba hagyta a szopást, újabb csókcsata következett. Ezt követően Tibi is leszopta a partnere hímtagját, melybe Viktor beleélvezett. Elmondható tehát, hogy a két fiú szájából csak úgy folyt a másik ondó- és sperma anyaga, így csókolták meg újra egymást. Ezt követően persze együtt elmentek lezuhanyozni. A zuhanyzás után mindenképpen be kellett már fejezni a lenti rendrakást, amit meg is tettek. A pakolás után megnéztek egy romantikus filmet. A film elején még egymástól 2-3 méterre ültek, de már mire a film odáig jutott, hogy kezdett tényleg izgalmas is lenni (kb. közepe tájt), addigra már alig 1 centire ültek egymástól. Mire a legérdekesebb részhez jutott a film, addigra már mind a ketten félmeztelenek voltak és Tibi már Viktor ölébe ült, vagyis inkább „félig” feküdt. Tibi a párja mellkasát csókolgatta, míg a párja az Ő mellkasát simogatta.

A film végeztével Tibi felült és közelebb húzta Viktor fejét és megcsókolta. Ő visszacsókolt. Ezt követően ismét irányba vették Viktor szobáját. Elkezdték egymást felizgatni. Tibi gyorsan felizgult. Jöhetett az újabb szex, de most próbaként fordított felállással. Azaz Tibi volt az aktív és Viktor a passzív. Mivel Tibi nemi szerve az abból „kifolyó” spermaanyagoknak hála síkos volt, di mivel tudta, hogy Viktornak ez lesz az „első” passzív szexe, így azt is tudta, hogy az nem elég, hogy a fasza a gecitől síkos, a behatolás megkezdése előtt a kényeztetés és a minél kisebb fájdalom okozása miatt el kell, érje, hogy a partnere is engedje el magát. Ennek érdekében az egyik kezével, pontosabban a mutató- és gyűrűs ujjaival, a nemi szervéről „beszerzett” egy kis ondó anyagot és megkezdte partnere felizgatását, míg a másik kezével annak a hátát simogatta. Amikor már elég síkosnak érezte partnere (külső) végbélnyílását, akkor a behatolást már a faszával folytatta. A partnere, Viktor nagyon élvezte, hogy végre valaki Őt is kényezteti szex közben. Az újabb anális együttlét után ismét összebújva aludtak el. Mivel Tibi mindig is korán kelő volt, így ismét Ő ébredt fel előbb. Percekig közelről nézte, hogy szerelme milyen békésen alszik. Kb. 10 perc után ismét felkelt. Először is azért, mert ki kellett menyjen a WC-re. Utána viszont úgy döntött, hogy felveszi Viktor hálóköpenyét és lemegy főzni egy kávét maguknak. Már eltelt 15 perc azóta, hogy felkelt és már a kávé is lefőtt, de a párja még nem kelt fel, szóval újra megtette azt, amit előző reggel. Vagy is, a kávéjaikat beízesítette és felvitte. Ahogy felért a két kávét lerakta az éjjeli szekrényre, ledobta magáról a hálóköpenyt és szorosan odabújt Viktorhoz, aki továbbra is békésen aludt. Elkezdte simogatni és csókolgatni. Viktor erre ébredt fel. Persze igazi cserfes személy, hiszen Tibi minden csók után ránézett Viktorra, de az színlelte, hogy alszik, így újra megcsókolta. Már vagy a tízedik csóknál járt Tibi, amikor egyszer csak Viktor visszacsókolt. Ezzel a csókkal jelezte, hogy felébredt. Tibi megfordult és felült. Az éjjeli szekrényről az egyik kávéspoharat (persze teli) odaadta a párjának.

Mivel ez a nap már sajnos vasárnap volt, így tudták, hogy hamarosan el kell válniuk. De azt is tudták, hogy ez a búcsú rövid búcsú lesz, hiszen néhány órával később a suliba úgy is láthatják egymást újra, Azt is tudták, hogy már legalább a fél suli tudja a buliban történteket, hiszen a közzétett képek és videók valamelyest magukért beszéltek. Abban is tisztában voltak, főképp Tibi, hogy erre biztos sokan rá fognak kérdezni, hiszen Róla eddig mindenki (még Ő maga is) azt hitte, hogy hetero. Szóval megegyeztek abba a szerelmesek, hogy csak akkor és annak mondják el, hogy Ők valójában a pénteki partin elcsattant első csók óta egypárt alkotnak, aki megkérdezi Őket. Erre hétfőn reggel nem is kellett sokat várniuk, ugyanis legalább 10-15-en „szinte egyszerre támadták le” valamelyiküket, azaz vagy Tibit, vagy Viktort a kérdéssel, hogy mi van Velük, tényleg összejöttek vagy csak egy próba csók volt, amit a képen láttak. Ahogy előre megbeszélte az újdonsült tini pár, a kérdésre mindent elmondtak. Persze az intimebb dolgok kivételével. Volt a kérdezők között olyan rafinált is, aki szándékosan rákérdezett arra, hogy a képekhez/videókhoz miért nem szóltak hozzá és fedték fel, hogy összejöttek-e vagy sem. Esetleg ennyire egymásba voltak gabalyodva?...

A következő fél évben közöttük remekül zajlott. Ezután, az idő után egy kisebb hullámvölgy következett a kapcsolatukba, de ezt kb. 1-1,5 hónap alatt teljesen megoldódtak. A probléma első körön abból adódott, hogy Viktor feltűnően elkezdte csapni a szelet egy nála 1 évvel idősebb srácnak, Gabinak. Végül is Gabi volt az, aki folyamatosan visszautasította Viktort, aki a csalódását az unokabátyámon töltötte ki. Persze ezt Tibi nem nézte jó szemmel és nem is nagyon tűrte vitáik is túlnyomóan ezért voltak. Viktornak (persze) kellett majdnem másfél hónap, hogy rájöjjön arra, hogy valójában csak egy fellángolás volt az, amit Gabi iránt érzett és valójában még mindig „vakon” szerelmes Tibibe. Amikor ezt végre magának is belátta, elhívta szívszerelmét egy romantikus vacsorára, ahol bocsánatot kért azért, ahogy Vele bánt az elmúlt hetekben. Kibékültek és továbbra is töretlen maradt közöttük a bizalom és az egymás iránt érzett szerelmük.

A tinédzserek párkapcsolatáról a történetetemet szűkös határidőn belül folytatom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Jack2545 ·
Szerintem, kezdetnek nem volt rossz! Én élveztem, hát jobb amit itt lassan 2 hónapja langyos, unalmas, összecsapott történeteket írnak, már tisztelet a kivételnek! És megjegyezném, hogy nem mindenki születik egyből profi írónak! :P Csak így tovább guyCSMiki95, hidd el belejösz ;)

cmjcmjcmj1988 ·
nekem tetszett... jó lett folytasd
guyCsMiki95 ·
A folytatás (és egyben befejezés) már be van küldve. Bármikor aktiválásra kerülhet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: