Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titokzatos vágyak 3.

Izgatottan figyeltem a műsort, hátha kapok valamilyen jelzést. Teltek-múltak a napok, de kénytelen voltam a fantáziámra és emlékeimre hagyatkozni. Kéjesen játszadoztam magammal a műsorai alatt, már az a gondolat, hogy ennek a nőnek, akinek vadul tapsol a közönség, minden porcikáját, legféltettebb titkait, álmait és vágyait csakis én ismerem, könnyedén eljuttatott naponta többször is a csúcsig. A negyedik napon, miközben szokásos foglalatosságomat végeztem az ezredessel a műsorát nézve, csöngettek. Nagyot káromkodtam magamban, gyorsan beleszorítottam meredező nemi szervemet a nadrágomba, és kiballagtam az ajtóhoz. Ő volt az. Izgatottan csillogott a szeme, végignézett rajtam, és felnevetett, mikor tekintete a lábaim közé ért. Nemcsak a kitüremkedő nadrág árult el, hanem egy lassan terjedő folt is, az ejakuláció előtti cseppek. Szó nélkül elővett egy fekete kendőt, és bekötötte a szemem. Nem tiltakoztam. Bevezetett a szobámba.

Éreztem, hogy kíváncsi kezek tapogatnak a ruhán át. Kezek indultak el felfedező úton a testemen, olyan ütemben és mohósággal, hogy bírtam követni őket. Nem véletlenül, mert pár perc múlva rájöttem, hogy ez több kéz, mint amennyire számítottam. Kedvesem vagy Síva istennővé vedlett át, vagy három nő hat keze matat rajtam kíváncsian. Utóbbira voksoltam, hiszen akkorra már három pár mell eltéveszthetetlen nyomakodását is tapasztaltam testem különböző tájékain. Várakozóan hátradőltem a kanapén, és hagytam, hogy a hat kéz végezze a maga felderítő útját. Figyeltem a kezek különböző módszereit, ütemét, merészségét, egyéniségét. Megpróbáltam azonosítani őket a hozzájuk tartozó parfümillatokkal, hogy később azonosítani tudjam tulajdonosait. Hamar felhagytam e fáradságos kíváncsiskodással, és inkább mélyeket lélegeztem, nyugtatgattam magam, mert közel voltam ahhoz, ami utoljára tinédzserkoromban fordult elő velem - hogy a nadrágomban süljek el.

Lassan bontogatni kezdték ruházatomat, lekerült rólam a pólóm, és nagy megkönnyebbülésemre a nadrágom szorításán is enyhítettek. Felváltva vándoroltak a kezek szőrös felsőtestemen, és az alsóbb régiókban. Aztán végleg megszabadítottak minden ruhadarabomtól, a hat kéz megemelt, hasra fordított, majd letett a megvetett ágyra. Illatos testápoló csurgott végig a hátamon, le a derekamig. Megborzongtam az izgató hidegségtől, ami gyötrelmes lassúsággal csordogált a maga utján. Egy pille könnyű ujj követte a tejszerű folyadékot, majd a hozzá tartozó tenyér kente szét a hátamon. De máris egy újabb idegborzongató folyam indult el a fenekem vájatában, le a herezacskómra, majd onnan a kifeküdt ezredesre. Hirtelen felgyorsultak az események, testem vonaglott, minden porcikám habzsolta az izgalmakat, ahogy 3 pár mesteri kéz, a létező összes erogén zónámat igen nagy szakértelemmel, egymást felülmúlva izgatott.

Érdekes versengés folyt a figyelmemért, vonaglottam, ahogy egyes testrészeim újabb és újabb támadásban részesültek, a már-már gonoszkodó női ujjak által. A szándék nem, a módszer viszont változott. Ide-oda forgattak, mint egy játék babát különböző pózokba hajtogatták (most jött csak jól a sokéves nyújtás és lazítás, éljen a sport!) és egymást váltogatva - egy mellbimbó simított végig az ajkaimon, aztán egy nyelv csiklandozta meg a mellbimbómat, majd egy kéz csörgette meg a herezacskóm, finom simításokat éreztem a fenekemen. Volt, hogy egyszerre három nyelv csillámló csapásait éreztem testemen. Ekkorra már az én kezeim is vándorútra keltek. Találomra akadt a kezembe különböző méretű és alakú mellek, fenekek, csiklók és szeméremajkak. Pici, éles fogak harapdáltak, medúzát megszégyenítő nyelvcsapások gondoskodtak farkam keménységéről, egyszerre két nyelv is játszadozott tágra nyílt számban, miközben a harmadik a fülkagylómat vetette alá alapos tisztálkodásnak.

Nem maradt száraz pont a testemen, ujjaim tűntek el magukba szippantó, mohó szájakban, puha testek, hasak, mellek dörzsölődtek hozzám. Hirtelen mindennek vége szakadt. Hallani véltem tanakodó suttogást, és mielőtt nagyon kétségbe estem volna, Ő szólt hozzám:
- Most egyenként fogunk veled szórakozni, egymás után leszünk veled fél-fél órákat, egészen addig, míg vissza tudod magad fogni. Csak egyszer sülhetsz el, akinél ez megtörténik, az a nyertes, és a játéknak vége, ezután mindannyian eltűnünk. Félóránként kérhetsz egyszer egy kétperces szünetet, ha már végképp nem bírod. Ja, és sose fogod megtudni, kikkel voltál együtt, annyit elárulok, hogy kolléganőim. Gyors ajtócsikorgás, némi kuncogás, és egy forró lehelettel a bal fülemben, megkezdődött az első félórám.
(folyt. köv)
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Remélem, hogy gyorsan írod a folytatást. :-)

ciko ·
Szamit,hogy kiröl ir??? Barki barkit odakepzelhet...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: