Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titkos napló (kedves én tudom neked mi a jó...)

Hajdan kerékpártároló volt, ma csöveses lakják. Két oldalt fal, tető, kötélen mindenféle rongyok, mi lehet a funkciójuk… hiányzó fal helyettes… Mögöttét sejteni lehet.
Csak egy kép a kocsiból és rögtön egy másik, skótjuhász-valami keverék, fiatal… látom a csontjait. Talán a kora miatt nem az a tipikus kóbor szomorú, sokkal inkább zavart és olykor még érdeklődő, és igen, percenként tud még csalódni. Beszagol a koldustanyára, aztán átfut inkább az autók közt. Senki nem üti el…
Csak egy kép, amit látni se akartam. A rádióban nancy sinatra, feljebb tekerem a hangot. Bang…bang…


Éjjel.
16 négyzetméter az éjjel, másfél négyzetméter az ablaktábla belőle. Buktatva maradt éjszakára, mert nem volt, aki utánam fekve gondosan becsukja.
Szeretek fázva elaludni. Nem a hidegrázás a jó benne, hanem az átmelegedés ténye. Akár egyedül is.
Szeretek egyedül aludni.

A napokban olvastam, valaki leírta, milyen, ha fáj a lélegzet. Erre ébredek. Nem ráz a hideg, csak érzem ahogy bennem van. Fáj a kezem, a hátam tőle és fáj a gondolat, hogy megmozduljak mikor tudom, hogy kéne, hogy kell. Hiába kapaszkodom a takaróba, a fejemet is elbújtatva, összekucorodva, a pólómat ráhúzva a térdeimre is, már nem segít. Ez nagyon rossz. Gondolkodni se tudok.

És bevillan és átjár akár a jeges szobalevegő, a kép a kocsiból, a délutáni, hogy milyen most ott, milyen ez az érzés minden nap. És hol a kutya ilyenkor.
Nem és nem, én ki nem kelek innen, biztos, hogy úgyse tudnék… félálombéli hülyeség…aludni tovább, nem emlékezni. Nem a hülye képre, nem, hanem semmire. Visszaakarom kapni a semmit.
A vállaim zsibbadtak és érzéketlenek és fáj, fáj a levegő, ez jó, hogy fáj, mert nem hagy elaludni addig, míg végül összeszedek némi dühöt és magamat. Kicsukom a kínt. A nappaliban, a kanapén végre újra tudok vacogni, harapja a meleget a tüdőm és mélykékbe zuhanok.

Reggel átnézem újra, amit a joggazda feladatnak adott. Még mindig sajog a hátam. Hirtelen összeállnak a gondolatok, (tegnap nem ment, kedvem se volt, ha kitalálok is valamit, leírni, fogalmazni) szavak… 15 éves a lány: a barátom adta a füves cigit, furcsán éreztem magam…
Barát: sose volt fű nálam, vicceltem. (nincs egy parányi bizonyíték sem, egyiknél se talált a rend őre) Vizsgálótiszt: aláírja?
A kiscsajszi beijedve: igen.
Mire persze beismerés, ügy mehet fel.
Nézem, sehol jelen nagykorú, ha később hívták is anyut-aput…
Mit tököltem ezen ennyit?
Eljárási hiba, az ügyészség visszavágja. Ennyi.

Erre kábé egy délelőttöt szántam, öt perc se volt. Üres járatban vagyok tehát. Hirtelen jön a dili, gulyáslevest kellene főzni. Kurva sokat.
A nyári bográcsolósdiból maradt kábé két kiló marhahús. Még félkész az egész, mikor tudom, nem fogom odavinni.
Elbeszélgetek velük a fejemben.
- Ezentúl főzöl minden nap nekünk?
- Hát nem.
- Akkor húzzál innen.
Lehet benne mondjuk méreg, mert utálom őket, vagy vehetnék két 7 decis barackot (inkább) pénzt adjál…kötelet? Ön híján van a személyes higiéniának uram, hoztam fogkefét is…szalvétát na pláne..
Satöbbi. Még a kutya is beszól, mire játszom a nagy kegyes agyamat? Magamat.
Ilyen a világ, nem kéne beleszólni, nem pont nekem, vagy azért ilyen, mert ezt gondolom én is.

Roland, aki végig baszogatott, minek csinálom? MINEK?! Nem voltam veszkődős hangulatban, ráhagytam és pucoltam tovább a répát, hagymát…
- Kész?
- Ja.
A pipától nem lát.
- Elviszem a kocsit.

Órák telnek. Csörög a tel.
Még dumálgatnak kicsit, majd elmeséli. – mondja Rol - Fasza a leves – hallom a háttérből. – meg hogy mi a nevem.
Hát ja.
(Hol a kutya)
Lesz holnap…
Nem lesz ilyen minden nap. De ma volt. Ma ilyen volt.
Hasonló történetek
4659
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5542
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
Az írás jó..a történet igazi...Gratula.

Tűzmadár ·
Hmmm… Hát igen. Enni adtál két hajléktalannak… Szánalom? Vagy csupán a lelkiismeret kompenzálása, mert neked több van? Esetleg egy meleg köszönet kicsikarása, egy külsőleg (belsőleg?) fagyos, rideg éjszaka után? Ki tudja? Ők másnap újra éhesek lesznek…
„Nyugaton, -illetve Magyarországon- a helyzet változatlan…” Csak egy nap telt el…
Neked kicsit más, mint a többi.
lököttyúk ·
No, pont az a lényeg tudod, hogy sokszor van úgy az ember, egy picivel (csak egyszer), nem segít semmit sem és ezért inkább meg sem teszi. Pedig de, és pedig kellene.
Tűzmadár ·
Tudom… Talán jobban is mint gondolod… De ez az én karmám.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: