Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titkos kapcsolat

Két évvel ezelőtt kezdtem Internet függő lenni. Persze azokat az oldalakat részesítettem előnyben, amelyeken chat-elni lehet. Össze is ismerkedtem néhány – elég érdekes – emberrel. Az akkori barátommal is éppen szakítottunk, így szabadon randizgathattam akárkivel. Az egyik netes pasival végül is összejöttem. Első látásra elég szimpatikus volt, főleg azért, mert én akkor 18 éves voltam, Ő pedig 26. Szép lassan alakult a kapcsolatunk. Szerintem Ő nem akarta elsietni. Közben véget ért az iskola és következett 3 hét szakmai gyakorlat, amit annál a cégnél töltöttem, amelyiknél a bátyám is dolgozott. Körülbelül két nappal az után, hogy elkezdtem ott dolgozni, jött egy új kollega. Az íróasztalunk egymás mellett volt, így elég sokat beszélgettünk. Aztán egyre többet flörtöltünk. Közben kiderült, hogy már 3 éve együtt él a barátnőjével, de a szexuális életük nem a legjobb. Én is elmondtam neki az éppen alakuló kapcsolatomat, de úgy tűnt nem igazán zavarja. Egyre kihívóbban és egyre csábítóbban viselkedett. Én eleinte visszafogtam magam tekintettel arra, hogy mindkettőnknek volt partnere.

Aztán már én játszottam a csábító lány szerepét. Mini szoknyákat és falatnyi felsőket kezdtem hordani. Tetszeni akartam neki. És tetszettem is. Egyik délután felajánlotta, hogy elvisz a Nyugatiig (onnan ment a vonatom haza). A kocsiban is csak fűztük egymást. Megemlítette, hogy van egy kis nyaralójuk medencével és, hogy milyen jó lenne ott meztelenül fürdeni. Erre én megkérdeztem, hogy ilyen egyszerűen megcsalná a barátnőjét? A válasza :-)Veled bármikor! – és sokat sejtetően mosolygott hozzá. Amikor a Nyugatihoz értünk következett a búcsú és elcsattant az első csók. Finoman csókolt, nagyon finoman. Vágyat ébresztően finoman. Másnap délutánra beszéltük meg a fürdőzést a nyaralójuknál. Reggel betettem a táskámba a kis bikinimet, felvettem a legszexisebb szoknyámat egy kis fekete szandállal és egy kis fekete felsővel. Belenéztem a tükörbe: készen álltam. Az irodában csigalassúsággal teltek a percek. Alig akart eljönni a délután. Persze a kollegák közül senki nem tudta, hogy mi van köztünk. És ez így volt jó, mert senki nem értette volna meg. Aztán eljött a délután. Beültünk a kocsijába és irány a kis nyaraló, ami kb. 60 km-re volt Budapesttől. Már út közben nem bírt magával, elkezdte simogatni a combomat egyre feljebb csúsztatva a szoknyámat. Leállítottam. Minél tovább akartam húzni a dolgot. Végül odaértünk a házhoz.

Persze a szomszédok is kint voltak, így figyelni kellett, nehogy meglássanak (a barátnője miatt). Ez a titkolózás még izgatóbb volt. Bementünk a házba. Kinyitotta spalettákat és azt mondta, hogy kimegy amíg átveszem a bikinimet. Remegett a kezem, úgy izgultam. Felvettem a fürdőrucimat és utána mentem. Ő már bent ült a medencében. Bemásztam hozzá, ő odajött és finoman szájon csókolt. Elkezdte simogatni a mellemet. Levette a melltartómat és már a szájában is volt az egyik mellbimbóm. Fantasztikusan csinálta. A derekára kulcsoltam a lábam és éreztem, hogy megkeményedett a fasza. Odadörzsölte a puncimhoz én pedig már nem voltam magamnál a gyönyörtől. Ekkor kizökkentett ebből a fantasztikus állapotból, mert szólt, hogy a szomszédok is kijöttek az udvarra és fél, hogy meglátnak minket. Így bementünk a kis házba. Lefektetett az ágyra és lehámozta rólam a vizes fürdőruhát, majd ő is ledobat a nadrágját. Ágaskodó péniszére esett a pillantásom, majd az arcára. Ő is ugyanúgy be volt indulva, mint én. Én elnyújtózva feküdtem az ágyon, Ő leült mellém és nézett. Borzongás futott át rajtam, kicsit libabőrös is lettem. Így még senki nem nézte meg a testem, szinte felfalt a szemével és csak ennyit mondott:
- Gyönyörű vagy! – ez volt a legszebb bók, amit életemben kaptam. És igen, abban a percben, ott, abban a kis nyaralóban gyönyörűnek és kívánatosnak éreztem magam. Azóta sem éreztem ezt az érzést. Soha többé, senki nem nézett így rám.

Aztán elkezdett simogatni, nagyon finoman és nagyon érzékien. Eleinte gondosan elkerülte még a mellemet is. Én már iszonyatosan kívántam Őt. Aztán lehajolt hozzám és csókolt, mélyen átjártuk egymás száját, úgy csókolóztunk. Lejjebb csúszott és először csak simogatta a kis dombomat, majd bele is nyalt nagyon finoman. Kicsit gyorsított a tempón, de még nem akarta, hogy elélvezzek. Tudtam mit akar. Ekkor én vettem át az irányítást. Hanyatt fektettem Őt és egész testét csókokkal borítottam. Majd elérkeztem a hímvesszőjéhez. Olyan keményre duzzadt, azt hittem mindjárt szétreped a makkján a bőr. Finom érintésemtől megremegett és mélyet sóhajtott. Elkezdtem őt izgatni a számmal. Nem kellet neki sok és máris az orgazmus előtt volt. Nem akartuk elsietni, így egy kicsit lassítottunk és pihentünk. Összesimulva csak feküdtünk pár percig. Fantasztikus volt. Újra feléledt benne a vágy. Felült, nekitámasztotta hátát a falnak és hívott, hogy így szeretkezzünk. Beleülni abba a kemény péniszbe csodálatos volt. Felvettük egymás ritmusát és így mozogtunk együtt. Közben a szájához raktam egyik mellemet, hogy nyalogassa. Ő elkezdte szívni a mellbimbómat, harapdálta, amíg olyan kemény nem lett, mint egy borsószem.

Éreztem, hogy még inkább kemény lett a pénisze, vagyis, hogy közeledett a csúcshoz, de visszatartotta magát. Végül zihálva kérdezte tőlem, hogy én mikor élvezek? Ekkor mondtam el neki, hogy én nem tudok szeretkezés közben élvezni, csak orális szex közben. Ekkor pózt váltottunk. Ez új volt számomra: én hanyatt feküdtem, Ő rám feküdt, de nem támaszkodott a kezein, hanem mindkét kezét berakta a fenekem alá és azzal irányított. Iszonyatosan izgatott, de Őt is. Nem is bírta sokáig, főleg amikor egyik ujjával elkezdte simogatni a hátsó nyílásom. Ez totálisan begerjesztette és hatalmasat élvezett. Így maradtunk néhány percig, teljesen összeizzadtunk és mindketten kapkodtuk a levegőt. De nem feledkezett meg rólam. Ezután a csodálatos szeretkezés után olyan jól kinyalta a puncimat, hogy ekkora orgazmusom ritkán volt. Úgy éreztem az egekig repültem és ott szétrobbant az egész testem. Megsemmisülve feküdtem az ágyon. Ő felült és megint csak nézett. Csillogott a szeme és én ott, abban a pillanatban beleszerettem.

Ez után a délután után még kb. 3 hónapig folytattuk a titkos kapcsolatunkat. Szerelmesek lettünk egymásba. Már bent az irodában is alig tudtuk titkolni a dolgot. Főleg amikor ebédidőben együtt mentünk el „ebédelni”, és közben az anyjáék házába mentünk, és egymásnak esve szeretkeztünk. A netes pasival – pont ez miatt – nem tartott sokáig a dolog. Lefeküdtem vele, pedig nem is kívántam. Aztán egy idő után már nem elégített ki, hogy a szerelmem számára én csak a második vagyok, nagyon féltékeny voltam a barátnőjére. De nem akartam, hogy miattam felrúgjon egy ilyen hosszú kapcsolatot. Pedig tudtam, hogy ő is szeret engem. Például egyszer otthon voltam és felhívott, beszélgettünk, majd elkezdett nekem énekelni és gitározni, majdnem egy órán keresztül. Olyan jó érzés volt, hogy majdnem elsírtam magam. A szakítás sem volt egyszerű, de muszáj volt. Azóta sem voltam ilyen pasival. Aki ennyire figyelt rám, ennyire szeretett.

A történet nem kitaláció, így volt, ahogy leírtam. Úgyhogy ne írjatok olyan kritikát, hogy lehettem volna kreatívabb is, ok? Köszi. És remélem, hogy egyszer Veletek is történik ilyen.
Hasonló történetek
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: