Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

The Villanyszerelő

Éjszaka volt, s odakint szakadt a hó.

Persze ez nem is volt csoda, hiszen már a harmadik napja beköszöntött a tél.
- Bármelyikünk lehet. – szólt Johnson, s a lámpával a többiek szemébe világított.
Ami fény volt a tábor körül, az erkélyen, a házban, most mind kialudt.
- Így nem bízhatunk egymásban, pedig most szükséges… - folytatta.

Várta a reakciókat, és a többiek arcát kémlelte, hátha felfedez valami furcsát, és tüzet nyithat, de egy ilyen helyzetben bármi megtörténhetett.
- Earl és Gibson. Menjetek, és próbáljátok helyrehozni az áramot.
Jim, te velem jössz az épületbe. Ha ott van, el kell kapnunk.

Jim persze egy ideig tétovázott, és belül hevesen tiltakozott, de kénytelen volt belemenni, mert ha nem engedelmeskedik barátjának, az elveszítheti a „vezetői beosztását” és könnyedén elszabadulhat a káosz.
-A Többiek menjenek a nagyházba, és maradjanak együtt.

Gibson az istállóba ment a fegyverekért, a mafla Earl pedig kint várta őt. Bent sötét volt, csakúgy mint bárhol máshol, de Gibson jól ismerte az utat. Rövid tapogatózás után megragadott két Shotgun-t, és elégedett arccal, kisietett, ám képe elámult. Earl-nek ekkor már nyoma se volt.

Johnson és Jim a házban keresték a raktárt, és azt a valamit, ami már megölte három emberüket. Csak a hold fénye világította meg a szűk kis folyosót, a hófehér falakat mintha ezer kazán fűtötte volna, habár hideg volt nagyon, megérintve azokat, mégis a szalonna illata jutott az eszükbe. Jobb volt bármire gondolni, csak arra nem, ami lehet, hogy pont a következő ajtóban várja őket. Az a rút valami, ami akár Jim is lehet…

De irigyelték a többieket, akik most a nagyházban vannak.
Mozgás zaja csapta fel a csendet, mi önmagában is zavaró volt.
Mintha láttak volna valamit a sötétben, mintha valami előttük, valami még sötétebb mozgolódott volna…
Ekkor felkattant a villanykapcsoló, és fény öntötte el a folyosót.
Ott volt Mike, és rájuk támadt. Egyre csak feléjük futott a folyosó végéből, és a puskájával rájuk célozva jelezte ki szándékát.

Volt náluk egy-egy pisztoly, és tudták: mit kell tenniük.

Agyonlőtték hát bajtársukat, a szűk folyosón pedig
visszhangzott a dördülés zaja. Megfordultak, és a villanyszerelő állt ott.
- Kész vagyok. – mondta teljesen természetesen, mintha nem látta volna az előbb, hogy ügyfelei agyonlőnek egy embert.

Johnson megveregette a vállát, és elsétált mellette.
Jim pedig csak állt ott mereven,
Mike holtteste mellett. Még mindig nem fogta fel: mi történt.
A Villanyszerelő szemei felvillantak, és Jim felé fordult, aki már Mike mellett térdelt. Sikoltás szelte át az éjszakát.

Lehet, hogy nem is az utolsó…
Hasonló történetek
10177
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5281
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Az összes előttem kommentelővel egyetértek.
Egyet nem értek: mi lehetett a szerző szándéka a novellával? (Abban biztos vagyok, hogy nem érte el.)

stevler ·
Napok óta kerülgetem ezt a novellát. Amióta feltűnt a fórumban (köszönjük Nagynéni!), azóta szemezek vele, de nem tudtam rávenni magamat, hogy elolvassam. Talán a meglehetősen egyedi (vagy inkább furcsa?) címe lehet az oka annak, hogy eddig tartottam a távolságot. Most viszont nekifutottam.
Sok élményt nem kaptam az írástól. A szerző szeretett volna egy rövid, borzongató felvillanást írni, de mivel a történetnek sem előzménye sem pedig lezárása nincsen (és tartalma is alig), a kívánt hatás messze-messze elmaradt.
Kétlem, hogy ennek a nyolc évvel ezelőtti novellának a szerzőjéről még valaha hallani fogunk, de ha Redfield írótársunk legközelebb mégis erre jár, üzenem neki, hogy kérem vissza a két percemet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: