Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tévedés

Új kollegánk érkezett, akit mikor megpillantottam, rögtön megmozdult bennem valami. Később szóba elegyedtünk, megtudtam, hogy neki fél éve felesége van, akit szeret. Teljesen letörtem. Hónapokig küzdöttem az érzéseim ellen, és kerültem a társaságát. Azonban egyszer közös munkát kaptunk. Kénytelenek voltunk nap, mint nap legalább 8 órát együtt tölteni, és mivel a munka megkívánta, volt hogy több óra túlórát is ki kellett bírnunk. Furcsa kapcsolat vette kezdetét. Izzott körülöttünk a levegő, ha véletlenül egymáshoz értünk, forróság öntött el, és rögtön elpirultam. De erkölcsöm nekem is van, és mivel én pont azért voltam magányos, mert a barátomat rajta kaptam egy másik nővel a saját ágyamban, tudtam, nem tehetek semmit, nem is tettem! A project, amin dolgoztunk, minden időmet lefoglalta, és ha neki sietnie kellett haza, boldogan maradtam bent túlórázni, hisz addig sem sajnáltam otthon magam… Éreztem, elvesztem. Beleszerettem egy nős férfibe. Nem tudom, látta e rajtam, hogy mit érzek, de látnia kellett, hisz nem vagyok jó színésznő… Néha biztos furcsállotta a viselkedésemet, mert hol sikerült magamban legyőzni a szerelmes nőt, és ilyenkor barátságos voltam vele, hol elvesztem a barna szempárban, és mikor tiltott gondolatokon kaptam magam, kimért lettem és mindent leráztam magamról, amit mondott. Nem könnyítette meg a dolgomat, mert gyakran tett kétértelmű célzásokat, és incselkedett velem. Otthon éjszakákat sírtam át, amiért olyan ember iránt táplálok érzelmeket, aki soha nem lehet az enyém.

Mikor a project befejeződött, meghívott vacsorázni, hogy megünnepeljük a közös sikert. Vacsora után pedig hazavitt. Az egész este jó hangulatban telt. A kocsiban puszinak induló, eltévedt apró csókkal búcsúztunk, amiért rögtön bocsánatot kértem, és a pezsgő hatására hivatkozva, megmagyarázottnak hittem mindent. Ő azonban beeresztést kért hozzám, hogy egy kávét még ő is meginna, mielőtt hazamegy, rám meg amúgy is rám fér, és legalább megbeszéljük a történteket. Azt mondtam nincs miről beszélni, de mikor a szemébe néztem, rögtön tudtam, hogy a kávézás alól nincs kibúvó. Beengedtem, de ő kávé helyett, egy italt kért inkább. Tartottam tőle, hogy a vezetés miatt nem túl jó ötlet, de aztán meggyőzött, és én is vele tartottam. Már vagy a második koktélt ittuk, mikor a kanapén ülve átölelt, és azt mondta, hogy rettentően csodál engem, és ahogy meglátott rögtön belém szeretett… nem tud tovább küzdeni az érzései ellen. Mielőtt bármit mondhattam volna, közölte, hogy tudja, mit érzek iránta, és csak rajtam múlik, hogy döntök. Ha képes vagyok másodikként élni, és elfogadni, hogy neki van felesége, akit értem soha nem fog elhagyni, akkor lehetek a szeretője, ha nem, azt megérti, tiszteletben tartja, és felejtsük el az egészet.

Felháborított a viselkedése… közöltem ne nézzen szajhának, sose tennék ilyet… erre ő elmosolyodott, elkapta a karom, közel húzott magához, és megcsókolt. Abban a csókban annyi minden volt. Egyszerre volt gyengéd, és erőszakos, tolakodó, izgatott. Küzdöttem még vagy pár másodpercig, de aztán jégkockaként olvadtam karjaiba. Tudtam, gyűlölni fogom magam azért, amit teszek, de nem tudtam ellenállni. Csókok közepette és a ruhákat szanaszéjjel dobálva a lakásban, elértünk a hálószobáig.

Melleimet csókolgatta, ezer csókkal halmozta el egész testemet. Én már érintésétől a fellegekben jártam. Ahogy a kezét végig futtatta a combon, a fenekemen, és bátortalanul megérintette Vénusz-dombomat, ezer villám cikázott keresztül rajtam. Rég voltam férfival, kívántam a kényeztetést. Ő pedig mestere volt ennek. Nyakamat harapdálta, szívta, miközben kezével melleimet simogatta, szájával elindult melleim felé, és csókokkal halmozta el bimbóimat, amik csak úgy meredeztek az ég felé. Éreztem férfiassága is egyre keményebb, ahogy a combjaimhoz ér. Egyre lejjebb csúszott rajtam, és már hasamat puszilgatta… vészesen közeledett legérzékenyebb pontomhoz. Pillanatokon belül el is érte. Csiklómmal csókolózott, és közben teljesen átnedvesedett puncimba két ujját kezdte el ki – betologatni. Úgy éreztem, menten elmegyek, de egy pillanat és félbe maradt a csoda. Lefeküdt mellém és magára húzott… oldalról kezdett el mozogni bennem. Soha ilyen pózt még nem próbáltam azelőtt és hihetetlen érzést váltott ki belőlem… ugyanakkor látni szerettem volna, így kicsusszantam karjai közül, és szemből ültem meredező férfiasságára. Vadul lovagolni kezdtem és tempómon csak néha lassítottam. Ebben a szeretkezésben benne volt minden felgyülemlett és elnyomott vágyam. Miközben én mozogtam rajta, ő hol melleimet szorongatta, hol fenekemet alátámasztva próbálta a tempót diktálni. Szinte egyszerre értünk a csúcsra. Ráborulva csókban forrtunk össze, és jó pár percig így maradtunk. A hatalmas élvezés még mindig nem elégítette ki követelődző vágyaimat. Így nem hagytam pihenni.

Néhány perc múlva már makkját nyalogattam, és a bőrt húzgáltam egyre keményedő farkán.
Nem ment olyan könnyen, mint szerettem volna, de jó néhány perc múlva újra akcióképes állapotba került, és most én kerültem alulra. Minden vágyam az volt, hogy magamban érezzem férfiasságát, amit hirtelen mozdulattal szinte tövig nyomott belém. A kéjtől aprót sikítottam, és utána megkaptam, amire vágytam. Simogattam a hátát, és mikor kicsit felemelkedett, kettőnk közé vezettem be kezeimet, és csiklómat kezdtem simogatni. Éreztem, hogy szárnyalok a csúcs felé, ő is látta a rajtam, de ő még nem tartott ott. Újra rám borult, csiklómat vonakodva hagytam ott, de nem igazán fértem hozzá. Ő lassított a tempón és a számat kereste ajkaival. Hosszan csókolóztunk, szinte a szeretkezés félbe is maradt. Aztán újra gyorsított a tempón, és éreztem, ahogy megfeszül a férfiassága, majd forróság önt el belülről. Hatalmasat élveztünk.

Karjai között elaludtam. Simogatásra és apró puszikra ébredtem, egy pillanatra boldogság öntött el, hogy ő fekszik mellettem. Rámosolyogtam. Aztán kitisztult a fejem. Mit tettem? Elhúzódtam tőle, és kértem, hogy öltözzön fel és menjen el. Egy szót sem szólt. Felöltözött és haza ment. Ami még hátra volt az éjszakából azt végig bőgtem, reggel elég gyászos képet mutatott a tükör, amibe ha belenéztem, legszívesebben leköptem volna magam.

Féltem a találkozástól. De úgy viselkedett mintha semmi sem történt volna. Mintha nem lenne közös titkunk. Neki azt hiszem semmit nem jelentett ez az éjszaka. Nekem viszont benne volt mindenem. Kiszolgáltatottnak éreztem magam, és sebezhetőnek. Ma már tudom rosszul tettem, hogy emiatt ott hagytam a munkahelyemet. És mint később megtudtam nem egyetlen nő voltam, akivel megcsalta a feleségét. Nem nekem kellett volna lelki ismeretfurdalást éreznem. A mai napig nem tudom magamnak megbocsátani, hogy beálltam a könnyűvérű nők sorába, de a múlton már nem rágódok. Most, hogy leírtam, kicsit meg is könnyebbültem. Bocs, ha untattalak titeket.

Üdv: egy 26 éves lány
Hasonló történetek
20921
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Kedves T

Nem szeretnék sem kioktató, sem senki másnál okosabb lenni. Ha megbántottalak volna, bocsi, nem az volt a szándékom. De!!! Gondolj a leszokni képtelen dohányosra, a lefogyni képtelen dagira!!! Ők is elhatatározták, de alkati, pszichés, és egyéb lehetséges okok miatt, nem sikerült nekik. Tehát, az emberi különbözöség itt is kiütközik. Vannak akik alkatilag, ha úgy tetszik gyárilag monogám beállítottságúak, öket hidegen hagy szinte minden csábítási trükk, míg mások vért izzadva sem képesek megfelelni a társadalmi standard-eknek. Attól még ök nem másodrendúek, szerethetöek, csak toleránsnak kell lenni. Azt, hogy alkatilag léha, vagy ostoba skalpvadász, azt csak a párja döntheti el, mint ahogy azt is megbocsát-e vagy sem. Én sem csaltam, meg az oldalbordámat, és nem vagyok/ vagyunk mulyák. Az olyan ostobaságokat, hogy a másvilágon minden kihagyott muffot az orrunkra húznak, a slalpvadászok találják ki, megideologizálva butaságukat.

Visszatérve a nökre, valóban ismerem azt a nöi tipust, amelyik elolvad a szép szavaktól. Csakhogy aki rövid ismeretség után, engedve a szép szavaknak, ágyba vihetö, annak nincs joga reklamálni! Akit tartós kapcsolat után vettek palira, az külön kategória.



Üdv!



DREAMER

SAS70 ·
Azt hiszem a dolog tipikus! Persze az én felfogásom egy kicsit más. A lány szerelmes lett. Néha úgy leszünk szerelmesek, hogy józan eszünk egy percig sem kívánja, mégsem menekülhetünk. Akkor jön a mit tegyünk? Kitarthatunk elveink mellett és szenvedhetünk, az új szerelemmel újat kezdhetünk, vagy csalunk hazudunk és azt hisszük jó ez így. Melyik a jó választás? Egyik sem, és mindegyik, kinek-kinek magának! És, hogy mit mondj? Éld át mindet és akkor sem tudod!

Amúgy, csak okoskodtatok!

Ogma007 ·
nyugi!!! az idő mindent begyógyít....legalább is ezt kell hinnünk. És nem untattál!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: