Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tessa és a halottak városa 2. rész: A medál

Már rég elmúlt 9, mire Tessa elhatározta, és felhívta az ügyvédi irodát, hogy beteget jelentsen.
Miután letette a telefont, az előszobai tükörhöz lépett, és újból megnézte az éjjeli rémálom okozta sérülését.
Nagy meglepetésére a különös névjegy nem volt a ott, bár helye, még mindig elviselhetetlenül égett.
- Ez lehetetlen, halucináltam volna? - kavargott Tessa fejében a gondolat, miközben újabb kávét főzött magának, már a hatodikat. Miközben az erőt adó folyadékot szürcsölte, kopogtattak az ajtaján.

Tessa meglepetten nyitott ajtót, de a nem várt vendéget, ekkor már eltakarta a lift ajtaja.
A lány ébenfekete haja rakoncátlanul hullott szemébe, mikor lefelé pillantott. A küszöbön egy fekete borítékot hagyott az ismeretlen.
Tessa félénken emelte fel azt. Látszott rajta, hogy nagyon óvták. A kényes kartonpapíron fehér betűk hirdették a címzettet. De valahogy a név nem stimmelt.
Tessa sarkon fordult, majd becsapta maga mögött az ajtót. A sötétbarna tölgyfaajtó nagy csattanással vágódott be, felzavarva ezzel a lépcsőház csendjét.
- Fölszabadítónknak - olvasta fel Tessa hangosan, majd feltépte a borítékot, és kiemelt belőle egy ékszert.

Egy kis aranylánc volt rajta egy arany körmedállal.
A lány fejében hitelen fölszabadultak az álom eddig ismeretlen képei. Újból látta magát, hatalmas, bíbor ruháját, újból érezte a szürke márványpadló hidegségét, újból emlékezett a félelemre, és a férfira, aki megölte.
A fájdalom, amit akkor érzett, újból átjárta a testét.
Aztán egy pillanat múlva sötét lett körülötte a világ. A semmiben lebegett, miközben képek rohanták meg.

Gyorsan száguldottak át a lány agyán, csak egy pillanatra, míg Tessa felismerte azokat. Már tudta nincs menekvés. A Tér és Idő ismeretlen világa egészében ragadta el, majd taszította egyre lefelé. Ahogy zuhant,
Tessát kék, majd vörös fények vették körül, és húzták vissza a valóságba. Látta szüleit, magát, a lakását, és az elfelednek hitt emlékeit.
De a következő pillanatban minden elmosódott, majd úgy érezte, mintha valaki megragadná, majd teljes erőből kitépné a belül takargatott legkedvesebb emlékeit.
Iszonyú fájdalom, és félelem lett úrrá rajta, majd hirtelen elnyelte őt a sötétség. Sikolyát a márványpalota hideg falai verték vissza.
Hasonló történetek
6405
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
7106
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Piros Pille ·
Elaprózod. Ráadásul az előző nagyon rég és más név alatt jelent meg. Így, akit érdekel, se fogja tudni követni.:(
Hamvas vadrózsa ·
Elismerem, teljesen igazad van. De amikor az elsőt írtam, még nem tudtam regisztrálni magam, így a történeteim mind más név alatt jelentek meg.
Azért köszönöm, hogy írtál, minden kritikából tanul az ember. :smiley:
Piros Pille ·
Nekem pedig jólesik, hogy észrevetted, hogy írtam.

Bár nem kértél tanácsot, adok.:)
Ha még nem tetted volna, írd meg az egészet, és újra küld fel, lényegesen hosszabb részekben - akciótörténetet nem lehet folyton megszakítani -, és egyszerre, hogy naponta jelenjen meg egy-egy rész. Nem hiszem, hogy az a kevés ismétlés gondot jelentene.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: