Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tesóm főnökösködése

Egyszer egy hosszú hétvége közeledett és anyáék elutaztak valami üzleti útra. Csütörtök volt mikor már összepakoltak és a szabályokat kezdték sorolni, benne volt pl.: nem tarthatunk bulit, meg kell tanulnunk, és főként az, hogy azt kell csinálnom amit Britni mond. Hát igen anyáék azt tartották fontosnak amit Britni mond és nekem nem lehetett árulkodnom. Péntek reggel van anyáék elmentek, én kb. nyolckor keltem Britni kicsit hamarabb. Már majdnem elkezdtem enni a gabonapelyhemet, mikor rám kiáltott, hogy nem lesz úgy minden amit én akarok, nem ehetek bármit csak zöldséget de azt is csak egy kis tányérral. Ő viszont sokat és bármit ehetett. Mikor végeztem felakartam állni de nem engedte hiszen ő még nem ette meg. Aztán felálltunk azt parancsolta, hogy mosogassak el utána tűzzek a szobájába mert kiadja a parancsokat. Elmosogattam, bementem a szobájába és leültetett a hideg földre. Azt mondta:
- Nah akkor fiacskám mostantól úgy hívsz hogy felség, megalázkodsz előttem és azt csinálod amit mondok megértettük egymást?
-ig...
- Nem kérdeztelek. Folytatom, megcsinálod a házimat a tiedet nem, ott kell ülnöd a hideg széken bilincsben, meztelenül míg el nem engedlek, ha egy feladat is rossz lesz akkor korbácsot, megaláztatást, vagy olyan fekhelyet adok hogy csak na! Akkor láthatsz is neki!!
Leültetett a székre megbilincselt, és csinálhattam a háziját.
Oda is jött egyszer kétszer akkor rendben talált mindent, de mikor már harmadjára jött akkor többet is elrontottam akkor pár napig az ágya alatt kellett aludnom és meg is korbácsolt.
De mikor már nagyon bedühödött azért mert kitört belőlem a csúnya beszéd, elhívta az egyik durva barátját és azt mondta azt kell csinálnom amit ő mond. Nem is gondoltam volna mit fog csinálni.
Bejött a szobába és rám feküdt. Rám kiabált ,hogy:
- Vetkőzz!!
Nem értettem, de csináltam mert még nagyobb bajba kerülnék.
Mikor levetkőztem, azt parancsolta cuppany!!
Hadováltam de aztán értettem hogy le kell szopnom.
Csak szoptam szoptam olyan érzéktelenül nyögdécselt, hogy rossz volt hallani. Mondta, hogy tátsam szét a lábam. Ott nyalogatta egy kicsit de inkább azzal volt elfoglalva, hogy én tegyek neki jót ne ő nekem.
Megfordultam és megbaszott annyira fájt, hogy csak ezek a szavak hagyták el a szám:
- Ááá neee , nagyon fáj, óóóóó, ahhh ahhhh.
Utána bevallom kezdtem egy kicsit élvezni. Már döfte csak döfte ritmusra. Érezte, hogy jön a sugár, gyorsan kimászott belőlem és lefröcskölte az arcom és parancsolta hogy nyissam ki a szám.
- Nyeld is le mert olyat kapsz!!!
Aztán pihenés képpen kikötözött az ágyhoz és megkorbácsolt.
- Ne kérlek nagyon fáj , nee  nee, ah , bármit megteszek csak nee.
-Bármit?
-i.. i... igen! Ahhhhhhh
- Akkor most jön egy kis mélytorkos!! Oke?
-i... igen csak ne ezt.
De nem tudtam mit mondok úgy leszopatott hogy majdnem férre nyeltem az utolsó adagot.
Aztán elment. Britni bejött a szobába és azt mondja:
-Jó volt? Fogsz te még ilyet csinálni?
- Igen... azaz nem!
- Kérsz még egy adagot hogy nem tudod hogy hívnak??
- Jajj bocsánat felséges királyném!! Alázatom fogadd el.
- Nah kellj fel mert anyáék mindjárt jönnek! Aztán semmi árulkodás!!!
- Értettem felség!
Hozzászólások
További hozzászólások »
petike19840226 ·
Lol :)

Andreas96 ·
Ilyen írásokért járok erre az oldalra!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: