Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Teniszparti 2

Az előző történetben elmesélt tenisz partit követően Kriszta megadta a telefonszámát, hogy ha az időm engedi, hívjam, mert szívesen eljönne újra teniszezni. A tenisz partit követő kis hancúrozás emlékeit felidézve hamarosan éltem is a lehetőséggel. Őrömmel fogadta a hívásomat, majd megbeszéltük, hogy a csarnoknál találkozunk. A megbeszélt időpontban rajtunk kívül természetesen senki sem tartózkodott a csarnokban. Mivel nagyon meleg volt én korábban érkeztem, hogy legyen időm a salakot fellocsolni. Közben Kriszta is megérkezett.


- Látom, te már felkészültél a mérkőzésre, mindjárt jövök én is – mondta, és nekiállt átöltözni. A pályától üvegfallal elválasztott büfében gyorsan ledobta a ruháit, egy bájos mosollyal felém fordult és némi kis pózolással megmutatta gyönyörű testét, majd gyorsan felöltözött és kijött a pályára.


A rövid fehér szoknyája alatt tangája csak a legszükségesebb területeket takarta. Meccs közben, ahogy a labdákért lehajolt a formás kis feneke a maga teljességében a szemem elé tárult, legszívesebben már ott helyben beleharaptam volna. A labdamenetek közti szünetekben felelevenítettük az előző kis kalandunkat az öltözőben. Majd megjegyezte, hogy most sem lenne ellenére egy kis közös pancsolás. A játék után indultunk volna az öltözőbe, hogy lezuhanyozzunk, de a kulcsokat sehol sem találtam. Ez rendkívül bosszantott, de mentőötletként javasoltam, hogy menjünk hozzánk a lakásomra, úgy sincs otthon senki, majd ott letusolunk. Autóba ültünk és 2-3 perc alatt már ott is voltunk. A lakásba érve Kriszta nem zavartatta magát azonnal megszabadult átizzadt ruhadarabjaitól, mivel már helyismerettel rendelkezett, elindult a fürdőszoba felé. A tus alá állva élvezte, ahogy a langyos víz szép lassan lehűti a testét.


Készítettem egy hideg italt, és bementem hozzá, majd egy kis mosoly kíséretében megkérdezetem, hogy megmossam-e a hátát. Természetesen igen volt a válasz. Tusfürdőt töltöttem a kezembe és lágyan elkezdtem a hátát bedörzsölni majd egyre lejjebb haladtam. A hátával végezve előrekalandoztam és az izgató kis melleit, kezdtem simogatva bekenni. A mellbimbóit alaposan megdolgoztam majd a kezeim elindultak a finom kis hasán, köldökén át a csodálatos puncija felé.


- Ez aztán a kiszolgálás – mondta, egyre jobban átadva magát az élvezeteknek. A puncijához érve enyhe kis remegés futott át a testén, ajkai kissé szétnyíltak majd apró nyelvével kéjesen körbenyalta. Ezt követően én is beléptem hozzá a tusolóba, lágyan megcsókoltam a testét közben tovább simogatva.


Most már Ő is elkezdte a tusfürdővel a testem bekenni, ügyes kezeivel alapos munkát végezve, és mire befejezte a farkam már szinte lüktetett. Egymás testéről a habot a tussal leveretve játszadoztunk, majd kilépve a tus alól a törölközővel kissé áttöröltük egymás testét. Az előszobába kilépve a nagy fali tükör előtt megállt és elkezdte a testét simogatni, majd én is csatlakoztam hozzá. Először az érzéki melleit vettem kezelésbe, majd a nyelvemmel folytattam. Lágyan csókolgattam a mellbimbóit, amelyek a rövid idő ellenére már teljesen izgalmi állapotban voltak. Kriszta ajkát kerestem majd vadul csókolózni kezdtünk, közben pedig - mivel Ő háttal állt a tükörnek - a formás testében, ennivaló fenekében gyönyörködtem. Testét végigcsókolgatva az imádott fazonra igazított punciját kezdtem izgatni. Meglepetésemre az már teljesen át volt nedvesedve, az ajkakon megjelenő apró gyöngycseppeket mámorosan ittam.


A nyelvemmel amennyire csak tudtam, igyekeztem behatolni a forró kis katlanjába. A teste szinte remegett, kezével erősen a punijához szorította a fejem. Majd nem kis meglepetésemre rövidesen elélvezett, bár visszaemlékezve egy közeli barátom elbeszélésére, amikor ő is egy kis teniszedzés után a szaunában Krisztával „lazított” és a nyelvével a punciját ízlelgette, elmondása alapján meglepően rövid idő alatt a gyönyör kapujába ért. Ezt követően leültem az egyik székre, Ő pedig elém térdelve a farkam vette kezelésbe. Az előbb átélt orgazmusa következtében szépen lassan kezdte el a szájával a farkamat izgatni. Először apró csókokat lehelt rá, majd ajakaival a makkomról a bőrt hátratolva, finoman szopni kezdte. Nyelvével körözve a makkom körül, közben lágyan harapdálva, szívogatva kényeztetett, majd a herezacskóm alá lemenve pici nyelvével őrült táncot járt, időnként a fenekemet is meg-megízlelve. Ez teljesen új volt, de aki csak teheti, próbálja ki, rendkívül izgató tud lenni.


Ezután szemben a tükörrel négykézlábra helyezkedett, felkínálva a nedveitől csatakos édes kis punciját. Először alaposan kinyaltam, és a korábbi élvezeteket viszonozva a fenekébe is belekóstoltam, amit Ő rendkívül jóérzéssel fogadott. A puncija már csak úgy ontotta az isteni nedveket, a fejét karjaira hajtotta és a fenekét feltartva élvezte, ahogy a forró kis punciját és fenekét a nyelvemmel felváltva kényeztettem.
Egy idő után a farkammal elkezdtem a punciját dörzsölgetni, majd a „bejárathoz” illesztettem, és Ő a testét hátratolva forró puncijával szinte azonnal elnyelte azt, majd egyre gyorsabb ütemben előre-hátra mozogva csúszkált a farkamon. A formás barna testét a csípőjénél fogva én is egyre erőteljesebben húztam a farkamra, a feneke csak úgy csattogott, ahogy a testemnek ütközött. A fejét időnként felemelte és így a tükörben élvezettel néztem a gyönyörtől izzó arcát.


Majd egy idő után leültem a szőnyegre, Kriszta pedig elém állt, és az arcom a lába közé fúrtam. A puncijából előbukkanó kéjnedveit mámorosan ittam, a nyelvemmel a csatakos kis barlangjába időnként alaposan behatolva. A teste szinte remegett annyira élvezte, ahogy a nyelvemmel újra és újra belenyaltam a csodálatos punikájába. Majd egyre jobban leereszkedve szép lassan beleült az álló farkamba. Az arcom magasságába kerülő izgató kis melleit szívtam, nyalogattam, harapdáltam, közben az egyik újamat a fenekébe csúsztattam. Majd egy rövid idő eltelte után miután az újammal kitágítottam a popsilyukát, a nedveitől rendkívül sikamlós farkamat illesztettem a „bejárathoz”.


- Megint szeretnél idegen tájakon kalandozni? - kérdezte cinkos mosollyal. - A múltkor a zuhanyzóban úgy vettem észre, igen csak élvezted a popószexet - tettem hozzá a kéjtől zihálva, majd Kriszta hátranyúlva a fenekébe vezette a farkamat, és szinte felnyársalva magát rá szépen lassan előre-hátra mozogva, rácsúsztatta a formás kis fenekét.


Szédítően kellemes érzés volt a feszes kis seggében kalandozni. Az izmos fenekével szinte ficánkolt a farkamon, rendkívül élvezte, ahogy az tövig nyomult az izzó katlanjába. A teste továbbra is őrült táncot járt a farkamon, majd hátra döntött és úgy lovagolt rajtam tovább a két kezén hátra támaszkodva. Ismét élvezni akartam a kis puncija nyújtotta ízeket, így a derekánál fogva felhúztam magamra teljesen az arcomig és a nyelvemet újra a forró kis katlanjába rejtettem, aminek hatására a punciját szinte az arcomra préselve rövidesen meglehetősen „hangosan” elélvezett.
- Nyaljál! Nyaljál! De jó, de jó, dugd még beljebb a nyelved, újazd a seggem, újazd! Érezni akarlak egyszerre mind a két helyen! - kiabálta szinte önkívületi állapotban. A puncijából kiáramló édes kéjnedveit szinte az utolsó cseppig elnyeltem, majd miután lejjebb csúszott az arcomra kenődött nedveit kéjesen lenyalta rólam. A lélegzetvételnyi szünetet kihasználva gyorsan bementem a fürdőbe és a farkamat az idegen tájakon való kalandozás miatt leápoltam.


Majd visszatérve, az ajkaival szép lassan újra harcrakész állapotba hozott. Az érzéki szájával előkészített és újra harciasan ágaskodó farkamba újra beleült. Egy jó ideig lovagolt rajtam, majd miután puncija rejtett kincseivel bőségesen ellátta, lejjebb csúszva a szájába vette és a nedveitől szinte eláztatott farkamat mámorosan szopni kezdte. Időnként a szájából kivéve csak a kézével dolgozott rajta, a nyelvével közben pedig finoman meg-megnyalogatta. Addig, amíg ő a farkammal volt elfoglalva, a tükörben folyamatosan a szép barna fenekén és az elővillanó kis punciján legeltettem a szemem. A nyelvjátékának valamint a „látványnak” köszönhetően éreztem, hogy hamarosan eldurranok. Szép gyengéden megfogtam a fejét és próbáltam kihúzni a farkamat a szájából, de ő nem engedte. Így legnagyobb örömömre a farkamat végig a szájába tartva juttatott a csúcsra, Ő pedig mámorosan nyelte az újra és újra előtörő spermaáradatot.
Az utolsó cseppig mindet lenyelte, majd a szájával tovább kényeztetett.
- Imádom a sperma ízét, szinte majdnem elélvezek, amikor a forró ondófolyam a számba spiccelődik - mondta a tekintetét rám emelve, miközben az ajkát a nyelvével kéjesen körbenyalta.


A tükör előtt a szőnyegen elterülve pihentük ki a „csata” fáradalmait, közben a szép barna testét simogattam, időnként formás pici melleit és az illatos punciját puszilgattam. Este a szokásos kerti beszélgetésünk során Mesi egyszer csak odahajolt hozzám és bájos kis mosollyal az arcán halkan megjegyezte:
- Délelőtt „hallottam” vendéged volt, és ugyan csak élveztétek egymást!
Mit mondhat erre az ember, nagyon is igaza volt.

Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Még mindig nagyon pornófilmes, valami eredetibbet, ha lehetne. Amúgy nem rossz, szemléletes a leírásm és azt én nagyon is kedvelem!

Szivacs ·
Ezt nem én írtam de még csak nem is én küldtem be!
Nem tudom, hogyan került a nevem alá.
Anita, ha olvasod, lécci radírozni :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: