Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tenisz parti

A település közelében, ahol lakom egy teniszcsarnok üzemel. A tulajdonossal jó barátságba kerültem, így amikor csak akarom igénybe vehetem a pályát. Mesi egy közös beszélgetés során szóba hozta, hogy az egyik barátnője Kriszta nagyon szeret teniszezni, de csak ritkán van alkalma pályára jutni. Történt, hogy egy közös piknik alakalmával újra szóba került a tenisz és Kriszta elmondta, hogy nagyon kedveli ezt a sportot, de nincs partnere, akivel időnként játsszon. Mesi egyszerre felvetette, hogy elintézhetném, hogy Kriszta alkalmanként a helyi pályán gyakorolhasson, esetleg én is játszhatnék vele.
- Biztos vagyok benne, hogy nem fogod megbánni! - tette hozzá a már megszokott cinkos mosolyával. Természetesen mindez nekem nem okozott gondot és az a cinkos kis mosoly is megmozgatta a fantáziámat. Kriszta egyébként is nagyon csinos lány, így már nagyon vártam, hogy mikor tudjuk összehozni a partit.

Nem sokkal a piknik után Mesi egyik nap felhívott, hogy itt van nála Kriszta, és ha ráérek kimehetnénk teniszezni. Napközben természetesen senki sem volt a csarnokban, és mivel saját kulcsom volt hozzá már indultunk is. Amikor a pályára kiértünk a lányok nekiláttak átöltözni.
- Mesitől tudom hogy nem vagy szégyenlős! - mondta Kriszta huncut kis mosoly kíséretében, és mind a ketten már vették is le a ruháikat. Krisztának gyönyörű barna teste volt, formás feneke, kicsi izgató mellei, fazonra igazított puncija, ennél szebbet ritkán lát az ember. Na ugye mondtam, hogy érdemes lesz kijönni! - mondta nevetve Mesi, amikor meglátta, hogy milyen sóvárgó tekintettel figyelem Kriszta testét. Hamar pályára mentünk és hármasban egy jót teniszeztünk. A lányok egész jó partnernek bizonyultak, kellemesen elfáradtunk. A meccs után átmentünk az öltözőbe zuhanyozni. Az ajtóban megálltam, de Kriszta egyszerre megszólalt:
- Mesi már elmesélte, hogy tenisz után mindig együtt szoktatok tusolni, és ha megengeditek, szívesen csatlakoznék hozzátok! - mondta sokat sejtető mosoly kíséretében. Gyorsan ledobáltuk az átizzadt ruháinkat majd beálltunk a zuhany alá.

Két gyönyörű nővel zuhanyozni ennél nagyobb meglepetés nem is érhetett volna. Mesi szokása szerint megkért, hogy mossam meg a hátát. Elkezdtem szép lassan a tusfürdővel bekenni a hátát, majd fokozatosan lefelé haladva a formás fenekét, aztán a kezeimmel előrekalandozva a melleit már lágyan simogatva kentem tovább, az izgató puncijáról sem feledkeztem el. Kriszta eközben a szomszédos tus alatt a saját testét simogatva érdeklődve figyelte, ahogy Mesi punciját egyre nagyobb élvezettel simogatom, majd ő is rátért az övére a középső úját néha alaposan eltüntetette a csinos kis barlangjában. Élvezettel néztem egy darabig, ahogy egyre jobban belelendül és a vágyakozó tekintetét látva odaszóltam neki.
- Gyere, inkább csatlakozz te is hozzánk! - mondtam neki a Mesi válla fölött, miközben az izgató testét tovább simogattam.
-Szívesen - mondta - már azt hittem engem kihagytok. - folytatta nevetve Kriszta és már ott is termett mellettünk.
-
Odalépett hozzám és egy leheletszerű csókot kaptam az ajkaimra, majd legnagyobb meglepetésemre Mesi is. Ez után fogta a tusfürdőt és elkezdte ő is Mesi testét bekenni, közben azért pajkosan a farkamat is meg-megsimogatta, majd Mesi testét egyre lejjebb haladva tovább kenegette. A fenekéhez érve már kéjesen simogatta, a kívánatos kis fenékvágatában az újait végigfuttatta, majd az egyiket a kis lukacskába finoman be- becsúsztatta. Mesi nagyon élvezte a helyzetet, hogy egyszerre ketten simogatjuk. Ajkai szétnyíltak pici nyelvével többször kéjesen körbenyalta, majd velem és nem kis meglepetésemre utána Krisztával is kéjes csókokat váltott. Én egy idő csak néztem őket, ugyanis nagyon izgató volt, ahogy most már egymás testét simogatták, és ráadásul közben egyre hosszabb csókokat váltottak. Ekkor Kriszta már a barátnőm melleire tért át apró csókokat hintett rá, majd a testét folyamatosan simogatva a kis mókuskája irányába haladt lefelé.
- Na mi lesz - mondta kérdőn rám nézve Mesi - ennyire meglepődtél, hogy most már csak nézel minket?
- Nem. - mondtam kissé megkésve - de olyan gyönyörűek vagytok így együtt, és még ilyen közelről, pláne élőben sosem volt ilyenben részem - folytattam - majd közelebb léptem és kéjes csókokat váltottunk.

Kriszta közben kihasználva az alkalmat, hogy az egyre jobban ágaskodó farkammal szembe került, szép lassan a szájába vette, és szopni kezdte. Ezután Krisztát húztam magamhoz, erre ő az apró pici nyelvét egyszerre támadásba lendítette. Hosszan csókolózni kezdtünk. Mesi átvéve a helyét elém térdelt és az előző élmények következtében már a keményen ágaskodó farkammal kezdett el játszani. Az ajakaival a bőrt hátratolva a makkról lendületesen szopni kezdett.Egy rövid idő elteltével Kriszta felemelte Mesit és már is az ő ajkára tapadt, aztán apró csókokkal egyre lejjebb haladva rövidesen újra a punciját kezdte el kényeztetni.
- Evvel sosem tudok betelni. - mondta, miközben egyre mélyebbre hatolt a nyelvével Mesi puncijába. Kriszta mögé álltam és elkezdtem a melleit simogatni, közben Mesi arcát figyeltem, aki kezeivel a saját melleit körkörösen simogatva rendkívül élvezte a helyzetet. Egy rövid idő után váltottak most már Mesi ízlelgette a Kriszta testét, melleit lágyan csókolgatta, kéjesen nyalogatta, és ezzel egy időben a punciját is egyre erősebben kezdte dörzsölgetni.

Kettőjük közé kerültem, ők pedig leereszkedve a farkamhoz egyszerre kezdték el két oldalról csókolgatni, majd felváltva a szájukba vették, és kéjesen furulyázni kezdtek, közben azért egymás punciját is simogatták. Ahogy a farkamat két oldalról a nyelveikkel izgatták közben a nyelvük össze-összeért, így kihasználva a helyzetet ismét izgató csókokat váltottak. Ritka szép és egyben rendkívül erotikus látványt nyújtottak, amint a két szép barna test egymásba fonódott az ágaskodó farkam előtt. Egy kis idő múlva javasoltam nekik menjünk ki az öltözőbe, ahol volt egy békebeli gyúrópad, széles felülettel, masszív lábakon. Kriszta a szélére ült, majd lassan hátradőlt, ezáltal a csodálatos puncija a nedveitől már ugyan csak fényesen csillogóan tárult a szemünk elé. Mesivel összenéztünk és azonnal odahajoltunk a rendkívül izgató és csábító puncira. Először a nyelvemmel ízlelgettem a gyönyör kapuját, majd alaposan kinyaltam a gyöngyöző punciját, majd Mesi is ugyan ezt tette. Ez után a Kriszta puncija fölött a kéjnedveitől csatakos ajkainkkal hosszú csókokat váltottunk. Rövidesen a farkamat tettem a Kriszta izzó puncijához és azonnal tövig nyomtam bele, majd ütemesen dugni kezdtem.

Mesi eközben már fellépett az asztalra és szép lassan ráereszkedett a Kriszta arcára, aki örömmel fogadta. A nyelvével Mesi punciját és a fenekét felváltva kezdte érzékien csókolgatni, nyalogatni. Mesi később előredőlt, kihúzta a farkamat a forró kis punciból és kéjesen leszopta róla Kriszta nedveit, majd felemelve a tekintetét megjegyezte:
- Na most figyelj, élőben ilyet még biztos nem láttál! - és szabályos 69-es pózban folytatták tovább. Mesi Kriszta combjait szétfeszítve vadul nyalta a punciját, közben egyik úját a kívánatos kis popójába dugva újazta. Egy rövid ideig újra élvezettel néztem őket, amint egymás ölébe - egyre mélyebben - fúrják az arcukat, és ahogy a nedveiktől csillogó puncijukban szinte teljesen eltűntetik a nyelvüket. Először Mesi emelte fel a fejét követelve a farkamat, elé álltam és abban a pillanatban elnyelte a „legjobb barátját”. Hevesen szopni kezdte, majd a Kriszta puncijához illesztette és én örömmel hatoltam újra bele, pláne úgy, hogy mindez Mesi arcától pár centire.

Majd miután alaposan megdolgoztam, Mesi Kriszta puncijából kihúzva megmarkolta a farkamat és újra kéjesen szopni kezdte.
- Nagyon finom íze van, így hogy a Kriszta puncijának a nedvét is érzem rajta.- mondta és közben az ajkait kéjesen körbenyalta. Később a Kriszta oldalára kerültem, a farkamat először ő is a szájába vette. Elkezdte finoman szopogatni, szívogatni, majd teljesen lenyomtam a torkáig, a kézével pedig ez alatt továbbra is Mesi punciját és a fenekét simogatta. Ezután én is felléptem az asztalra és Mesi izzó mókuskájába hátulról behatoltam. Kriszta eközben a golyóimat és a fenekemet a nyelvével felváltva izgatta, néha a farkamat Mesi puncijából kihúzva a szájába vette, és őrült iramban szopni kezdte.
- Így még izgatóbb, hogy ebben a gyönyörű punciban járt - tette hozzá egyre erősebben zihálva és újra teljesen elnyelte a farkamat.

Ez alatt, Mesi folyamatosan Kriszta csodálatos puncijával volt elfoglalva. Kriszta teste megfeszült majd átadta magát a kéjes örömöknek, aminek a hatására a farkamat még erősebben szopta, teljesen letolva a torkába. Nem bírtam tovább és a szájában elélveztem, belepumpálva az összes kéjnedvemet. De ő csak szopta tovább, kis sem véve a szájából nyelte az újra és újra előtörő sperma adagokat. Közben Mesi nyelvének köszönhetően sorozatban újabb orgazmusokat produkált. Leléptem a padról és azonnal Mesi szájába tettem a farkam.
- Azt hittem én már nem is élvezhetem e csodás ízeket! - mondta és szép lassan lágyan szívogatva a farkamat, a kicsorduló maradék spermacseppeket élvezettel nyelte.

Ez alatt Kriszta a nyelvével és ezzel egy időben a kezeivel Mesi popsiját ujjazva őt is a csúcsra juttatta, úgy hogy, Mesi ez alatt a farkamat végig élvezettel szopta. Kis idő elteltével Mesinek köszönhetően a farkam újra harcra készen ágaskodott.Kriszta forró puncijához illesztette és jó mélyen behatoltam a nedveitől teljesen izzó mókuskájába. Egy kis idő múlva kivette onnan és a Kriszta nedveitől csillogó farkamat ismét a szájába vette, majd élvezettel újra szopni kezdte. Egy rövid idő után újra visszadugta Kriszta tüzes kis katlanjába, majd ezt hosszú időn keresztül ismételgette, miközben ez alatt Kriszta az ő punciját és a popsiját felváltva élvezettel nyalta.

Ezután Mesi feküdt a gyúrópadra lábait alaposan széttárva. A gyönyör nedveitől ugyan csak csatakos kis puncijára Kriszta előrehajolva azonnal lecsapott, és ahogy a Mesi gyönyörű barna combjai közé fúrta az arcát, a formás kis fenekét így szinte felkínálta. Abban a pillanatban mögé helyezkedtem, és a fenekét kezdtem el ujjazni a puncijából nyert nedveivel síkosítva, közben azért a kis puncijába is alaposan belenyaltam. Kriszta egy pillanatra hátranézett majd így szólt:
- A fenekemet akarod te kis huncut?
- Azt bizony, ha te is benne vagy. - válaszoltam teljesen begerjedve. Majd a farkamat először a rendkívül feltüzelt kis punijába dugtam és onnan egy rövid kis ügyködés után kihúzva a popó „bejáratához” illesztettem és szép lassan bedugtam.

A záróizmokon túljutva Kriszta egy erőteljes nyomással szinte felnyársalta magát a farkamra, majd ezek után ritka élvezeteket átélve alaposan megdolgoztam a „hátsó bejáratát”. Mesi mókuskáját eközben ő vadul szívta, nyalta, csiklóját harapdálta, előre kalandozva a melleivel játszadozott, majd vadul csókolóztak és újra visszatérve a kis mókuskájához nyelvével szinte az őrületbe kergette Mesit. A kéj hevében ezután Mesit vadul hasra fordította.
- Mutasd a feneked, annyira kívánom! - mondta teljesen begerjedve, majd először a szép gömbölyű fenekét kezdte el nyalogatni és harapdálni, utána a kis barna barlang bejáratát vette célba, amitől Mesi teste szinte azonnal hullámozni kezdett, a fenekét erősen Kriszta arcához préselve. Kriszta először a nyelvével hatolt be újra és újra Mesi popsijába, közben a kis puniját vadul újazni kezdte, majd egy másik újával a fenekét kezdte izgatni úgy, hogy azért közben a nyelvével is rásegített.

Mesi teste megfeszült és Kriszta teljesen bevadult nyelvcsapásai következtében sorozatban orgazmusokon esett át, majd Kriszta teste is megfeszült és a farkamat a fenekével teljesen összepréselve, ő is újra elélvezett. Én sem bírtam tovább és a fenekében hatalmasat élveztem. Kellemesen elfáradva visszamentünk a zuhanyzóba és egymás testét simogatva lazítottunk a tus alatt. Kriszta annyira élvezte a korábbi kis akciónkat, hogy egyszer csak elém térdelt a szájába vette a teljesen leharcolt farkam és kéjesen felnézve rám szép komótosan szopni kezdte, majd ahogy a farkam egyre jobban merevedett, szinte úgy nyelte el azt. Mesi ezalatt a saját testét kezdte el simogatni, a melleit lágyan dörzsölgette, a mellbimbóit csipkedte, majd egyik kezével a mókuskáját kezdte érzékien cirógatni. Élvezettel néztem amint az úja időnként eltűnt az imádott kis puncijában. Kriszta ez alatt az idő alatt már egyre jobban felgyorsítva szopta a farkamat, majd Mesi is csatlakozott hozzá.

Először ismét felváltva kényeztettek a szájukkal, majd két oldalról az ajkaikkal egyszerre befogva a farkamat folytatták, és közben egymás punciját újazták. Szédületes volt, amit a nyelveikkel műveltek, majd kirángatva egymás szájából hol az egyik hol a másik nyelte el a már szinte sajgó farkamat. Az őrült játékuk következtében éreztem, hogy rövidesen ismét elélvezek. A Kriszta szájában volt a farkam, amikor az első sugár előtört belőlem, amelyet élvezettel elnyelt, majd gyorsan Mesi vette át a helyét és a következő adagot már az ő szájába spricceltem. Ritka élvezetek egyike, amikor egyszerre két nő nyeli a farkamból előtörő fehér áradatot és szinte egymással versengve próbálnak minél több „nektár”- hoz jutni. Ezután újra két oldalról kezdték el a farkamat ajkaikkal kényeztetni és közben a még kipumpálódó kéjnedvemet élvezettel itták. Majd Kriszta erőszakosan megragadta a farkamat a szájába véve kéjesen tovább szopta, amíg az utolsó cseppeket is szorgosan elnyelte. Majd Mesi ajkát kereste és a kicsorduló kéjnedvemmel az ajkaikon, hosszan csókolózni kezdtek.

Mesi egyszer csak odafordult a már nyugalmi állapotban lévő farkamhoz és az érzéki ajkaival a makkomra visszahúzódó fitymát hátratolva a még kicsorduló cseppeket nyelvével először a makkomon alaposan szétkente, majd szép lassan kéjesen leszopta róla. Kriszta ezalatt Mesi mellbimbót nyalogatta, és közben élvezettel nézte, ahogy Mesi a farkammal játszik, majd újra érzékien csókolózni kezdtek. Lehajoltam hozzájuk és ajkaikon keresztül érintkezve én is alaposan megízlelhettem a saját nedvemet. Mindhárman teljesen kielégülve - közben jókat nevetve - egymást locsolva játszadoztunk még egy rövid ideig a tus alatt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Cápa ·
Mókoska a kedvenc szava az íroónak...



Igaza van játékosnak, én is már néztem mikor lesz vége.



Rögtön a második mondatban Mesivel kezded, be se mutattad a szereplöket... Kicsit megzavartál.

Al Bundy ·
nem tudom mi a bajotok, (jó kitsit vontatott volt, de ez van) nem volt ez szar történet. 7pont.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: