Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tenisz Noémivel

Hello, én egy 21 éves, másodéves egyetemista fiú vagyok, és a múlt nyáron velem történteket fogom leírni.

Sok haverom mondta már nekem, hogy a tenisz jó sport, ezért elhatároztam hogy a nyári szünetben megtanulok teniszezni. Először egy edzőt kellett keresnem magamnak, akit egy régi lány ismerősöm személyében meg is találtam. A lány18 éves volt, és Noéminek hívták, de mindenki csak Noinak becézte. Megbeszéltük, hogy hetente kétszer tartunk edzést, szerdán és pénteken. Noémi szépsége minden edzés alkalmával elbűvölt. Általában egy fehér combközépig érő teniszszoknyát viselt, ami alól néha kivillant fehér tangája. Felül rendszerint egy fehér top volt rajta ami alá nem mindig vett melltartót. Bőre olyan sima volt, mintha retusálva lenne, haja kicsivel hosszabb mint vállig érő, barnás, inkább gesztenyebarna színű, és egyenes, néhol enyhén begöndörödő, leginkább válla magasságában. A lány vonzereje mégis leginkább szemeiben és elbűvölő tekintetében rejlett. Noémit napról napra szebbnek láttam, és bár gyakran bókoltam neki mindig barátként néztem rá, aki önzetlenül segít egy régi haverjának elsajátítani egy sport rejtelmeit.

Már augusztus közepe volt, amikor az egyik edzés alkalmával a teniszpályán található öltözőben elment a víz, és nem tudtuk lezuhanyozni az edzés folyamán megizzadt testünket. Felajánlottam, hogy menjünk fel a közeli lakásomra, és ott nyugodtan lezuhanyozhat, ha nem akar nedves ruhában felülni a buszra. Rövid gondolkozás után elfogadta a meghívást. A lakás mindössze egy saroknyira volt a teniszpályától. Ez egy kis, másfél szobás tömbházi lakás volt, amelyet még érettségire kaptam szüleimtől. A lakásban a bejárati ajtóval szemben volt a hálószoba ajtaja, rá merőlegesen a rövid előszoba végén a nappali, azzal szemben, a folyosó túlsó végéből pedig a fürdőszoba nyílt (ezt azért írtam le ilyen részletesen, mert még szerepe lesz a történet folyamán).

Amint felértünk a lakásba, Noi rögtön megkérdezte, hogy hol található a fürdőszoba, mert már nagyon vágyik egy kiadós zuhanyzásra. Megmutattam neki merre találja a zuhanyzót, és megkérdeztem tőle nem kér-e valamit inni vagy enni, mire azt válaszolta, hogy jólesne neki egy pohár hideg ásványvíz. Ő elment zuhanyozni, én pedig bementem a konyhába, hogy amíg lezuhanyozik töltök neki egy pohár hűsítő vizet...

Alig telt el pár perc hirtelen egy sikolyra és egy tompa zajra lettem figyelmes. Azonnal berohantam a fürdőbe, hogy megnézzem nem esett-e valami baja a lánynak. Amint beléptem, megláttam a férfiak többsége által legjobban kedvelt képet. Noémi a nyitott ajtajú zuhanykabinban állt, és a hátát próbálta szemügyre venni, de amint feleszmélt és észrevette, hogy benyitottam, összerezzent, majd maga elé kapta törülközőjét, de ez méretének köszönhetően csak mellét és combjának legfelső részét fedte el, így formás lábai fedetlenek maradtak(nagy örömömre). Rendesen zavarba jött és megkérdezte, hogy, hogy mertem bejönni... Erre én csak annyit tudtam felelni, hogy - hallottam a zajt, és megijedtem hogy bajod esett! - Ez kedves – válaszolta - Az igazat megvallva nagyon fáj a hátam. - Ha gondolod, megnézhetem, nem komolyabb-e a sérülés – mondtam, mire ő elpirult - Ha gondolod tedd azt.

Több se kellett, közelebb léptem és megkérdeztem hol fáj pontosan. Hátat fordított (hátul a teste fedetlen volt), és megpróbálta megmutatni a sérülés pontos helyét, de eközben törülközőjét véletlenül leejtette a földre. Már hajolt volna le érte, de mondtam neki, hogy "hagyd csak majd én felveszem. Lehajoltam érte, és amíg a lány mögött guggoltam, volt egy kis időm közelebbről szemügyre venni Noi testét. Csodás látványt nyújtott, ahogy a vízcseppek végigfutnak kezdetben a lány formás, feszes fenekén, majd, izmos de mégis elmondhatatlanul kecses combján, majd vádliján. Mintha egy pillanatra megállt volna az idő. Ilyen lassan még sosem vettem fel földre hullott törülközőt, és ez gondolom Noéminek is feltűnhetett, mert idegesen helyezte át súlypontját egyik lábáról a másikra. Pillanat - mondtam, és kezébe adtam a törülközőt. Persze mondanom sem kell hogy már ettől a látványtól teljesen készen voltam (minden értelemben...). Felálltam és folytattam a sérülés vizsgálatát.

Különösen óvatosan simítottam végig selymes bőrét, melynek hatására teljesen libabőrös lett. Fáj valahol? – kérdeztem - vagy fázol? Nem. - válaszolta, nem fázok, és már nem is fáj, de a simogatás jól esik. Ezen a kijelentésen nagyon meglepődtem, el is pirultam, de töretlen lelkesedéssel folytattam eddigi elfoglaltságomat. Különös figyelmet szenteltem Noi fenekének és melleinek, igaz csak hátulról mert még mindig mögötte álltam. Ezek után lassan, nagyon lassan elkezdtem csókolgatni kezdetben a nyakát, majd az egész hátát. Egy idő után megfordult és kezemnél fogva behúzott magával a zuhanyzóba (persze abban a helyzetben én erre figyeltem legkevésbé...). A következő pillanatban arra lettem figyelmes, hogy Noémi megengedi a zuhanyt (én persze még mindig a teniszruhámban voltam). Ekkor a következőket mondta - "Hopp... A ruhád egy kicsit vizes lett... Nem kéne levenni?" - "Segítesz?" - feleltem, - "Persze" – jött a válasz és már vette is le finom kezével a pólóm, majd a nadrágom, és így tovább... Vad csókolózásba kezdtünk, miközben megmosdattuk egymást...jó alaposan. Noi ezután elkezdte a testemet csókolgatni. Azt hittem ott helyben elmegyek.

Amikor a férfiasságomhoz ért, nem vette rögtön szájába azt, hanem egyre fokozódó intenzitással kezdte nyalni, csókolgatni, kezdetben a heréim, majd egész szerszámom. Játszott velem. Ezalatt másik kezével fenekemet, testemet simogatta, gyöngéden karmolta ahol csak érte, én csak annyit tehettem hogy próbálok támaszt keresni hátammal a falnál. Amikor már éreztem hogy közel a vég jeleztem neki, hogy már nem bírom sokáig. Ekkor felnézett rám és csak annyit mondott - "Nem baj..." és tovább folytatta. Nem kellett sok idő, minden izmom megfeszült, és tényleg elmentem. Felegyenesedett, megcsókoltam, majd elindultam lefelé. Nyelvemmel eljátszottam ágaskodó mellbimbóival, majd különös figyelmet fordítottam köldökének is. Amikor vénuszdombjaihoz értem, és alaposan végigcsókoltam azokat is, egyik kezemmel mellét cirógattam, másikkal fenekét kényeztettem. Tetszhetett neki a dolog, mert fejét hátrahajtva nagyokat sikongatott. Mindkettőnk teste libabőrös volt, pedig folyamatosan zuhogott ránk a forró víz. Egyik lábát nyakamba tette, másikkal pedig megpróbálta támasztani magát. Nyelvem már szinte Noi méhében járt. Egyik pillanatban a lány teste megfeszült, másik lábát is nyakamba vetette, így már csak én tartottam csodás testét. Miközben, csókoltam, nyaltam csiklóját, és ahol értem. hangos sikoly kíséretében élvezett el.

Letérdelt mellém a zuhanytálcára megcsókolt, és fülembe súgta - "Egy kényelmesebb helyen szeretném folytatni.". Ekkor minden szó nélkül ölembe kaptam és bevittem a hálószobába. A hálószoba egy körülbelül háromszor négy négyzetméter alapterület szoba, amelynek nagy részét egy két méterszer két méteres franciaágy foglalja el, az ágyfőnél az ablakkal. Délután két óra lehetett és a lakásban iszonyúan meleg volt, szerintem lehetett vagy harminc fok. - "Kérlek hozz valami hideget", szólt Noémi. Én kimentem a konyhába és kis idő múlva visszajöttem egy kisebb vödör jégkockával (mindig tartok otthon jeget, lehetőleg jó sokat, mert mindent azzal iszok). Kivettem egy nagyobb darab jeget és elkezdtem vezetni egészen a lány szájától a lába végéig. Tettem egy kockát köldökébe, eggyel pedig a melle körül írtam le nyolcasokat. Egy jégkockát a számba vettem és vad csókolózás közben ketten elszopogattuk azt. Mondanom sem kell erre ismét teljesen beindultam, és úgy láttam ő is, ugyanis testét ismét libabőr borította és erősen homorított állapotba került, csaknem felment hídba. Az ablak előtt szalagfüggöny volt, amelyet behúztam, s így sávokban vetődött a fény, Noi formás napbarnított bőrére. Lefektetett maga mellé az ágyra, ő pedig feltérdelt. Kezével elkezdett simogatni, majd rám ült, először a hasamra, majd felágaskodott és besegítette magának férfiasságom.

Eleinte csak nagyon lassan mozgott, de egyre gyorsuló iramban. Feledhetetlen látvány volt, ahogy a lány karcsú, de a tenisztől mégis izmos teste mozog rajtam, miközben sávokban világítják meg a szalagfüggöny rései közt beszűrődő nap sugarai. Miközben hullámoztunk folyamatosan kényeztettem melleit, hasát kezemmel, ő pedig hol mellkasomra, hol az ágy hátsó végébe kapaszkodott. Nagyon jól csinálta. Már eltelt vagy két három perc, amikor felültem, és úgy mozogtunk tovább együtt, összhangban. Izzadtságtól, és a víztől (ami a jégkockákból és a zuhanyzásból visszamaradt) nedves, sikamlós testünk összeért, s ez külön élvezetet nyújtott számunkra. Miközben így mozogtunk, Noémi nagyokat sóhajtott, néha sikított is egy kicsit, de én sem bírtam sokáig zárt szájjal. Néha meg-meg álltunk, pihentünk egy kicsit, ekkor csókoltuk egymást ahol értük majd folytattuk az ütemes mozgást. Éreztem hogy neki még nem jött el az idő, ezért ameddig csak tudtam, visszatartottam, de amikor a lányt megremegettem és éreztem hogy elmegy, már én sem bírtam tovább, s együtt jutottunk el a csúcsra.

Lefeküdtünk, úgy hogy én még mindig benne voltam, és lassuló iramban folytattuk eddigi periodikus mozgásunkat. Ekkor már meglehetősen el voltunk fáradva egyfelől a tenisz, másfelől a hosszas szex miatt, de péniszem úgy érezte, van még erő benne, így egy percig sem lankadt. Most én kerültem felülre. Széttárta lábait, hogy jobban mélyebbre hatolhassak belé, én pedig két kezemmel megfogtam csuklóit, és így kezdtem mozogni. Miután kezeit elengedtem az ágy hátfájának támaszkodtam, ő pedig fenekem, és oldalam csiklandozta érzéki ujjaival. Ezt így folytattuk körülbelül öt, tíz percig, majd én térdre emelkedtem, ő a lábával szorosan átkarolta derekam, kezeivel az ágy hátsó ágyfájának támaszkodott. Olyan mélyre jutottam benne mint lányban még soha. Eközben végig egyik kezemmel mellét cirógattam, másikkal fenekét tartottam, hisz teljes testével a levegőben volt. Ismét eltelt egy kis idő, s én hátra feküdtem, így ismét lovaglás kezdődött észvesztő iramban. Belemarkolt a vödör jégbe és azzal dörzsölte, az én és saját felhevült testét. Megfordult rajtam, úgy hogy a hátát mutatta felém, ismét vágtába kezdett, majd elkezdett emelkedni, jelezve, hogy ismét térdeljek fel. Így is tettem, és immár hátulról folytattuk tovább a kölcsönös örömszerzés ezen módját. Én térdeltem, felegyenesedve, Noémi pedig ismét az előbb említett ágyfát markolta kezeivel. Ujjaimmal vagy a mozgásban segítettem vagy teste többi táját ingereltem. Már éreztem hogy közel a vég, de Noémi is, ezért átfordult velem szembe, és a kezdő állapotba visszatérve teljesültünk be.

Percekig meg sem bírtunk mozdulni, majd Noi a fülembe súgta: - Behoznád nekem a pohár ásványvizet, amit korábban kértem. Persze - feleltem és kimentem a konyhába. Kis idő múlva visszatértem két pohár vízzel, megittuk azt majd mindketten lefeküdtünk az ágyra, egymás meztelen testét simogattuk, cirógattuk, majd mindketten mély álomba merültünk. Este tizenegy óra körül ébredtünk fel. Ekkor felajánlottam, hogy ha akar maradjon nálam éjszakára, ne induljon haza ilyen későn. Elfogadta az ajánlatot, majd vacsorázni indultunk. Ami ez után történt, az egy külön történet, de egy következtetést mindenképp levontam: a tenisz jó sport.
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Dkan

Nem is tudni a trötenet kitalalt-e es te tamadsz...

Egyebkent pedig semmi közöd hozza,hogy van lakasa.Ha penze van attol meg ember.Raadasul lehet pld a szulei öröksegeböl vett lakas is,es

egyaltalan nem kell,hogy azt jelentse gazdag.

Felhaborito,hogy milyen irigyek az emberek!!!

Ha pedig egy mai fiatal srac meg kepes sze-

retkezni tenisz utan,ennek csak örulök a korabbi törtenetek utan...Nekem ez lenne a normalis,erre en tuti nem reagalok.Nem nagypapa,hanem 20 köruli!!!!

játékos ·
De miért van ennek ennyi pontja?



Ez a történet szerény véleményem szerint elég vacak.

Jó, nem a trágár gagyi kategória, de akkor is.



Egy - némely részletében meglehetösen megkérdöjelezhetö - szexuális együttlétet ír le boncolgató alapossággal.

Ha már olyan fontos, hogy hol van a konyha és a fürdö, és hogy hol kapaszkodott a lány, mikor ilyen-olyan pózban szexeltek, akkor az lehetne reális.

Ha meg nem az, akkor lehetne kicsit lazább, költöibb.



Én nem kötnék bele soha egy történet hihetöségébe, de amikor a történet csak arról szól, hogy mit, hogyan és azt mennyire és meddig, vagyis amolyan adatközlés jellegú, akkor óhatatlanul a hihetöségét vizsgálom, vagyis azt, hogy azok a túl precízen leírt dolgok mennyire helytállóak.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: