Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Téli Szerelem

Nem régen történt, hogy az ablakra csókot lehelt a fagy mámorítón édes varázsa. Épp sietve loholtam a délipályaudvarra hogy elérjem a vonatot. /rejtőzött bennem egy bizsergető érzés, mely az estéről kialakult lelkemben, a tudatalatti tudatomban de konkrétan még nem láttam előre a későbbi történéseket/. Ahogy közeledtem a célállomásom felé éreztem, hogy egyre égetőbb a tél is, egyre jobban lángolt az ülés, és egyre izgatottabb lettem féltem az estétől, és mégis vártam. Sokszor néztek rám furcsán a barátaim, hogy miért pattanok fel a kényelmes helyemről, de én csak lopva lestem ki az ablakon. Senki nem értette állapotom egyre feszülő húrjait még én sem egészen félóránként, hangosan kijelentettem magam elé meredve, hogy "hú mindjárt ott vagyunk". Ilyenkor kissé megrökönyödve néztek rám a többiek. Ennyire félsz a fellépéstől? - kérdezték csodálkozva/ persze hiszen fellépés volt aznap este -sokszor léptem már fel nem is féltem -magamban pirulva mosolyogtam titkon valamely mélyebb érzésben bízva/

Fellépés igen... Megpróbáltam elterelni a cikázó gondolataimat egy másik irányba, oh de jó lesz emberek, zene, taps, fények, basszus, dob, harmonia, oh az életem pumpáló energiája. Lehunytam szemem, hallottam, ahogy a fülkékben a többiek ricsajozva hahotáznak, viccelődnek, kedvesen nevetgélnek, önfeledten hódolnak a káros szenvedélyi cikkeknek. De az én figyelmem valahol egészen máshol kalandozott. Ekkor hirtelen megállt a vonat és megtörtént az, amitől féltem és akartam egyszerre. Olyan bájos volt a kép, mint egy tündérmesébe cseppentem volna, egész testem remegett, leült mellém és magához szorított. Éreztem, hogy a tél apró hópelyhei védelmező leplet borítanak rám, és amilyen hidegség töltötte meg a levegő súlytalan útjait, oly forróság fűtötte a fantáziám a gondolataimat, a tetteimet, a lépteimet. Ahogy apró kezét a kezembe helyezte, mint a hűség őszinte zálogát, ahogy átkulcsolta gyöngéden derekamat, és ahogy ráhajtottam fejem biztonságot nyújtó vállaira, éreztem, hogy igaz kincset találtam!!!

Igazgyöngyöt, akinek az igazi érték a belsőben rejlő titkok örvénye, aki nem csupán testi örömökre hajlik. /sajnos a tapasztalatomból kiindulva érdek illetve kósza vágy, tűnő káprázat fűzi össze a zenészek közegét/ Örülök, hogy bizonyítást nyert a mindig fenntartott sokak által cáfolt teóriám, miszerint igenis léteznek angyalok, és ha nyitott szemmel járunk, akkor mindenki megtalálja az ő védelmezőjét.
Hiába ezt az estét már megírták nekünk, ezt már fent elrendezték az égiek előttünk, ezt a kifürkészhetetlen sors már elrendezte előttünk csak úgy, mint azt, hogy sietségében másnap a vonatról leszállva magával vitte a sálamat, amit persze a rákövetkező hétre újra nyakamban érezhettem, miközben szenvedélyesen csókolva szorosan karjaiba remegtem az én édes angyalomnak:)
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Tudom,hogy meg fogtok rám haragudni de erről az írásról egyetlen szó jutott eszembe:GICCS.Bocs...Írj máskor is,csak legyenek hétköznapibbak a gondolataid..vagy ne?Tudod, mit?Döntsd el magad. :wink:

Manila ·
Szerintem túl rövid, ahhoz, hogy bármit érezzek vagy írjak róla, még pontozni sem lehet:), ez nem novella, még csak szerelmi vallomás sem, csak néhány kósza gondolat, ami csak neked teljes egész. Biztos vagyok benne, hogy menne ez jobban is:), sőt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: