Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Telefonszex

Amikor még fősulis voltam volt egy 17 éves barátnőm. Manöken csini baba. Én voltam neki az első, de nem kellett tanítgatni, mert ösztönös lény volt. Olyan nagyajkai voltak, mint egy vastag száj.

Egyszer ott ültünk a nappalijukban, az anyja meg kint kertészkedett hátul, de bent sötét kint világos volt, így nem látott be. Én tévéztem, ő meg cumizott. A fiatal lányokat sok mindenre könnyebb rávenni. Szóval ott munkálkodik rajtam, én meg nézem a tv-t meg a kertészkedő anyját, amikor megcsörrent a telefon. A barátnője hívta fel és elkezdtek mindenféle idétlen tini dologról dumcsizni. Én meg ott ültem álló farokkal.

A fejem is majd megfájdult az idétlen dumájuktól. Meguntam, odamentem és szép lassan lehúztam a naciját, és elkezdtem hátulról nyelvel izgatni. Ő meg szólni se mert a telefonba. Amikor meg elég nedves lett, folytattam neki hátulról a dolgot. Ezek után csak igennel és nemmel tudott válaszolni a telefonba a csajnak és azt is elég nehézkesen.

Hát mit mondjak tetszett a dolog. Főleg, hogy mint kiderült a csaj is sejtette a hangokból, hogy mi is történik a háttérben. Az anyja meg tovább kertészkedett, nem sejtve, hogy bent tömöm a pici lányát. Mire visszaültem a kanapéra, már nem izgatott miről beszéltek, amit én akartam, az megvolt.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

MARVIN ·
Öhh... mennyi érdekes dolog van?



Ez hihetö is, nem is lehetett rossz, de minek kellett leírni?



Azon kívül, hogy elég lassan olvastam, söt kétszer is, hogy biztos legyek benne, jól olvastam-e... de három perc alatt ugyanazt a történetet kétszer elolvasni???

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: