Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Teiresziasz megmondta - avagy a vak is látja

Sietve kapkodta megfáradt lábait fényes Odüsszeusz Teiresziasz túlvilági barlangja felé, s közben egyre csak azon gondolkozott, miként is szóljon a híres-neves jóshoz. Kétely mardosta, mi lesz, ha túl lekicsinylő, vagy inkább magát alázza meg? Mi lesz, ha már az első szó bántó, vagy ha az utolsó? Mi fog történni, ha…ha…nem arra gondolni sem szabad. S ha mégis? Végső soron arra jutott, hogy bölcshöz bölcsen illenék beszélni.
- Tudom… – kezdte fennhangon Teiresziasz, még mielőtt hős Odüsszeusz nekibátorodott volna – Tested kemény harcok fenyítik, s közben szellemed szabadon kóborol Ithaka selymes mezejű tájain, miket még rég szívedbe zártál. S tudni szeretnéd, érdemes-e, vár-e még a szép Remény, Ithaka földje, hol a fű kövér, s a nyugalom, mint egy lustán elnyújtózó, álmos por lebeg a levegőben?!
- Álmot láttam. Keserves szenvedés, gyötrelem és egyre csak terjengő pusztulás lángolt földemen. S bár megvívtuk utolsó harcunkat a legyőzhetetlennek hitt Trója ellen, mégis szikrát hányó fegyverektől hangos az éjszaka, s hazám szülötteit félelem és szorongás tölti el. Új, ezüstben aranyosan ragyogó sisakokat látok Persephone asztala körül, mik hataloméhesek, s nem törődnek az ősi házzal. Barmaim éheznek, s még az is szűkölve menekül Ithaka feldúlt földjéről, kinek múltja e föld, vagy ki épp a jövőt hozná. Szólj hát bölcs Teiresziasz, igaz mit látni véltem? S ha az, mitévő legyek?

- Sorsod a csillagokban vagyon megírva. Csak az tárul eléd, mit Ithaka földjén más is lát. Persephone hűen kitart, de a mohó trónbitorlók sora hosszú, s nincs ki gátja legyen kapzsiságuknak… Most is itt lebeg vak szemeim előtt régmúlt idők Ithakája… De imitt már keselyűk nyúzzák a halott hús tépett foszlányait…Nincs ki gátjává váljék gonosz kapzsiságuknak.
- Itt állok, láthatsz, testem meggyötört, de szívem elcsigázhatatlan, s életerős! Nincs ki ellenem szegüljön! Csak jussak el Ithakába, s elpusztítok mindent, mindent! Váram enyészetnek indult?! Hát megtisztítom, hogy vonyítva iszkol, aki él, s poraiból új életre hívom régmúlt idők hű fiait! Csak érjem el földem hűs vizeit…
- Ne légy heves bölcs Odüsszeusz! Véráztatta várban viszolyog a lélek is… Miért vágnál ki egy egész erdőt, ha csak egy-két fában rág a féreg? Menj nagy Odüsszeusz, viseld rád rótt terhedet! Építs falat, s újabb érckaput, hogy míg kint a dudva, bent a rend, s magad uralkodj!
- Álmomban láttam még valamit. Két különös majmot, amint egy cirkuszi szekérbe rácsolva együtt sírtak, min azelőtt nevettek, s a szekérrel egy szakadékba maguk hajtotta lovakon beleügettek…
- S utánuk csak a fénylő nap sugárzott az égen, a tavasz virágba borult, Bacchust áldották a népek, s a nyomor, mint kóbor eb iszkolt messze az időtlen végtelenbe…
- Így volt! S virágkoszorúk csüngtek ezer meg ezer nyakban, napbarnított arcok nevettek önfeledten egymásra, mámoros lüktetés remegett végig az egész tájon… Akár egy nyári karnevál nyitótánca…
- Karnevál, de még milyen! A szabadság karneválja!
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MephistoAtya ·
Thanks

Péter1985 ·
Foglald el méltó helyed a nagyok nagyai közt és viseld büszkén a Reád váró kihívásokat. Idézet innem ami szerintem passzol is: "... erőt kértem az Úrtól és ő akadályokat állított elém, hogy megerősödjek bennük..."

MephistoAtya ·
Erre azt hiszem, a saját idézetemmel tudok válaszolni: Ha Balzac sétabotjára az volt írva: "Minden akadályt összetörök!", Kafkáéra pedig az, hogy: "Minden akadály összetör", akkor az én kalapom pont a fejembe illik! Köszönöm szépen

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: