Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tavaszi este

Vannak emlékek, amiket az időnek nem kell megszépítenie. Amik tisztán élnek az ember emlékezetében. Megörződnek és megmaradnak ugyanúgy, mint a régi fényképek. Ezeket a dolgokat nem lehet megválogatni, akaratunkon kívül véssük őket örökre a szívünkbe és a lelkünkbe. Ez az éjszaka sem úgy indult, mint amiből egy ennyire kedves emlék lesz. Egy házibuliból tartottunk hazafelé, kellemes debreceni tavaszi este volt, de siettünk. Neki haza kellett érnie, engem pedig még visszavártak a többiek. Másnap korán reggel a szülei után kellett utaznia Budapestre, és ki akarta pihenni magát. Emlékszem amikor először hazakísértem nem engedett még a kapujukhoz sem, kicsit nehezen engedett közel magához. Boldog érzés volt arra gondolni hogy most már teljesen természetes ha az ajtón belülre is elkísérem. Kis keze kellemesen pihent az enyémben, mikor becsukódott mögöttünk a lépcsőház ajtaja és elindultunk a lépcsőn felfelé. Átkaroltam a derekát és a nyakához hajoltam. Beszívtam az illatát és boldognak éreztem magam. Ami ilyenkor a legjobb tud lenni az az, ha érzed, hogy a másik is boldog.

Ő megállt és felém fordult, mosolygott az egész lány, nemcsak a szája, hanem a szemei is. Átkarolta a nyakam és megcsókolt. Imádtam ezt. Nyelvét hevesen dugta a számba és vad táncba kezdett az enyémmel, közben közelebb simult hozzám és én ebből már tudtam hogy megkívánt, hogy a srácok már hiába várnak ma este vissza és hogy reggel nagyon fáradtan fog megérkezni a fővárosba. Átöleltem a derekát, kezemmel végigsimítottam a hátát. Ő a hajamba markolt és éhes vággyal csókolt tovább. Imádtam ahogy be tudott indulni, ahogy magával repített és elvarázsolt. A fenekét kezdtem simogatni, mire ő ingem alá nyúlt és végigcirógatta a hátam, majd nemsokára a hasam. Megremegtem. Ettől mindig kikészültem, mert tudtam hogy kis keze hamarosan lefelé fog indulni és be fog nyúlni a nadrágomba, megkeresve testem közepét. Most is így tett, és nekem mindig eszembe jutott ilyenkor hogy először is így fogott meg, egy téli éjszakán, ugyanitt a lépcsőházban. Megkereste a farkam és amennyire a farmer engedte, megszorította ujjai közt. Én is igyekeztem megérezni a bőrét a fenekén.

Csodálatos kerek popsija volt, amin nagyon jól nézett ki bármilyen bugyi. Ebből most nem láttam semmit, de “vakon” is könnyen alája csúsztam. Megmarkoltam a fenekét és a másik kezemmel a vájatba furakodtam. Kezdtem érezni a lenti melegséget, amit medencéjének gyenge lökései is jeleztek. Abbahagyta a csókot, egymás szemébe néztünk. Édes kábulatban jutottunk túl az ajtón, be az ismerős szobába, ahol kislányos rendetlenség volt mint mindig, hála Istennek. Végigfeküdt az ágyon, közben le sem vette rólam a szemét. Lekaptam magamról az inget és felé hajoltam. Belecsókoltam a nyakába az állkapcsa alatt. Éreztem hogy ettől megrezzen egész teste, átölelt és ismét vadul kezdett csókolni. Mindketten kalandozni kezdtünk a másik testén. A kezem a pólója alatt kitapintotta melleit. Nem voltak túl nagyok, de éppen illettek teste arányaihoz. Imádtam őket, pont elfértek a tenyeremben. Nem volt rajta melltartó, így egyszerre éreztem selymes, meleg bőrét, és keble kedves domborulatait.

Lesegítettem róla a ruhát, közben egy szó sem hagyta el szánkat. Egymás nyelvét kerestük és felesleges lett volna bármit is mondani. A vállánál kezdtem el csókolni, gyengéden végigsiklottam a nyakáig. Ajkaim továbbszánkáztak melle dombjai közé, majd mikor a halmok alá értek, gyengéden megcirógattam a bimbók alatt. Nyelvem teljes terjedelmével felcsusszantam bal melle felszínére és végignyaltam rajta, akar egy jó nagy gömb fagylalton. Óvatos köröket kezdtem leírni körbe-körbe, egyre csökkentve azok sugarát. Egyre közelebb kerültem a duzzadó és fenséges mellbimbóhoz. Nyelvem hegyének gyors lefetyelő mozdulatával köszöntöttem, majd óvatosan fogam közé vettem és gyengéden megszívtam. A lány a nyakamba karmolt. Ismét megcirógattam a nyelvemmel, ráfújtam és megcsókoltam. Tovább indultam, le a hasán, végig a köldökéig, végigcsókoltam a jobb oldalát, a csípőjénél kicsit megharaptam. Üdvözöltem a combot, melynek belső oldalán közelítettem kedvesem felé. Még mindig csak nyelvvel dolgoztam, a nagyajkait bontogattam szét vele. Éreztem a rámtörő jellegzetes, jól ismert és mindig megvadító illatot.

A kisajkak közé férkőzve körbenyaltam a bejáratot, mire az egész előttem fekvő medence lassú, majd gyorsuló, ütemes mozgásba kezdett. A csikló hasonló kényeztetésben részesült, mint a mellbimbó. Szívtam és nyalogattam felváltva. Közben egyik ujjamat lassan, milliméterenként betoltam abba a gyönyörű punciba. Odabent megkerestem a recés részt, rányomtam egy kissé, majd egy másik ujjat bevezetve ütemesen ki-be kezdtem járati kezem a feszülő húsban. Éreztem ahogy hátradobnak, ahogy lekerül rólam minden, és éreztem azokat a gyöngéd kis ujjacskákat a szerszámom körül, amint fel-le kezdik húzogatni rajta a bőrt. Markát megszorítva, majd elernyesztve verte a farkam, miközben karjával körző mozdulatokat végzett, mintha levest kavarna. Ez volt az, ami engem mindig végképp felizgatott és elvesztettem a fejem. Ami ezután jött azt is jól ismertem de nem tudtam soha betelni vele. Ajkaival csücsörítve puszit adott a makkom hegyére, de továbbra is ott tartotta a száját. Nyelvével vágatomban játszott. Majd hirtelen bekapta a farkam. Ameddig csak bírta. Ettől mindig begörbült a hátam és egész testem beleremegett.

Sokáig bent tartotta és szívni kezdte, majd ajkai édes táncba kezdtek rajta egész hosszában. Csodálatosan meleg szájában ki-be járt a péniszem. Hasára fordítottam. Ő egyik lábát térdben felhúzta és hátranézett rám. Hátulról közelítettem meg, lassan. Szájára tapasztottam számat és puncijához illesztettem magam. Ahogy makkom valósággal belebuggyant, ajkamba harapott. Éreztem mint töltöm ki belülről, ahogy minél jobban belefurakodom, óvatosan haladva egyre beljebb és beljebb. Mindig gyönyörű érzés volt amikor magába fogadott, ahogy egyre többet és többet nyelt el belőlem kedves puncija Felszisszent és belenyalt a fülembe, majd feje előrebukott. Mozogni kezdtem, csak aprókat, hogy megszokjuk egymást újra. Combomra tette kezét és jelezte hogy gyorsítsak. Erőteljesebben kezdtem lökni előre, amire ütemes, halk nyögdécselés volt a válasz. Figyeltem ahogy hullámzanak a mellei, ahogy behunyja a szemét, és ahogy testében végigfutnak az élvezet hullámai. Teljes valómmal rá koncentráltam, éreztem körülöttem feszülő húsát, és úgy tűnt mintha a szívem egyszerre vert volna az övével.

Néztem a hátát, a gerincét és megcsókoltam a tarkóját. Rövidesen teljes testében megfeszült, aprókat lökött fenekével. Légzése hosszabb pillanatokra elállt és hüvelyizmai erősebben tapadtak szerszámomra. Csodálatos látványt nyújtott ahogy elévezett. Ismét hátrafordult és összeért a szánk. A tempó tovább gyorsult, makkom pedig egyre erőteljesebben kívánta a robbanást. Heréimből aztán végre elindult az ismerős bizsergés és haladni kezdett fölfelé. Kirántottam belőle a farkam Ö pedig gyakorlott mozdulattal egyből hátranyúlt és a markába szorította. Iszonyatos sebességgel verni kezdte, én pedig szememet behunyva csak arra figyeltem hogyan élvezek. Farkamban pattanásig feszült az utolsó idegszál is, amint végigzúgott benne az előtörő sperma. Ráélveztem gömbölyű fenekére, csípőjére, hátára. Csodás volt. Könnyű csókok, ölelések, ilyenkor ösztönösen bújtunk egymáshoz mindig. Nagyon szerettem azt a lányt. Ezért nem tudom kiverni a fejemből.
Hasonló történetek
29927
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Shakira ? ·
Valogad a lapos te buznyák!

Madonna ! ·
Faszod a szúz te faszszopó picsafika

Shakira ? ·
A geci szád te punna

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: