Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Társasház

Csendes kis vidéki településen egy több lakásból álló társasházban élünk. A lakók fiatal házaspárok. Kedvenc évszakunk a nyár. Ilyenkor nagyon sok időt töltünk a házhoz tartozó kertben, sokat napozunk, és alkalmanként jókat grillezünk.Egy szép nyári napon kellemes napsütésre ébredtünk. A feleségen nagyon sajnálta, hogy dolgozni kell mennie, de az élet már csak ilyen. Gyorsan megreggeliztünk majd elindult a munkahelyére, én pedig összepakoltan a napozáshoz szükséges kellékeket és leballagtam a kertbe. A nap már nagyon melegen sütött, így gyorsan a kerti zuhany alá álltam, hogy egy kicsit lehűtsem a testem. A nagy igyekezetemben észre sem vettem, hogy a szomszédunk Mesi már lenn van az ő kert részükben. Ő azonban észrevett, majd átkiáltott:
- Hello szomszéd! Hűsölünk, hűsölünk?
- Természetesen, mi mást tehet az ember ilyen időben. - válaszoltam neki, majd meggyőződtem róla, hogy ő is egyedül napozik és megkérdeztem tőle:
- Nincs kedved átjönni? Mert így egyedül nagyon unalmas lesz sütkérezni.
- Már hogyne volna! - válaszolta szinte azonnal.

Gyorsan befejeztem a tusolást és a törölközőt magamra csavarva, lefeküdtem az egyik napozó szivacsra. Mesi amikor átjött csak egy törölközőt csavart maga köré. Leült mellém majd legnagyobb örömömre közölte:
- Figyelj, én mindig meztelenül napozom, és ha nem zavar, akkor itt is így szeretnék. - majd végignézve rajtam, gyorsan hozzáfűzte:
- Bár látom rajtad is csak egy törölköző van, gondolom te is így szoktál - mondta nevetve. A törölközőjét ledobta majd hasra feküdt. Én is gyorsan megszabadultam az enyémtől. Igyekeztem természetesen viselkedni, de a szép formás meztelen test látványa - amire végül is már nagyon régóta kíváncsi voltam - teljesen lekötött. Ő ezt látta, de nem szólt semmit csak mosolygott. Egy kis idő elteltével megkért, hogy kenjen be napolajjal. Mellé térdeltem, majd egy kevés napolajat a kezembe töltve elkezdtem bekenni a formás kis testét.

A vállainál kezdtem majd egyre lejjebb haladtam, a melleit oldalról lágyan végigsimogattam, de ő nem tiltakozott. Nagyon finom bőre volt, kellemes érzés volt simogatni. A fenekénél egy kicsit tovább időztem, körbe-körbe simogatva kentem a napolajat, alkalmanként lágyan a combja belső részét is érintve. A hőn áhított test előttem hevert, és én ott is megérinthettem, ahol már korábban is nagyon szerettem volna.
- Nagyon finom a kezed. - mondta teljesen váratlanul és közben kissé megemelte a csípőjét. Ekkor láttam meg először a kis punciját, ami le volt borotválva. Időközben az olajos kezem egyre lejjebb csúszott, „véletlenül megérintve” vágyaim tárgyát a szép sima punciját is, de Ő továbbra sem tiltakozott.

Felbátorodva - éppen csak érintve a kis „mókuskát” - elkezdtem az ujjaimmal finoman masszírozni, majd a kis fenékvágatában a kezemet végighúzogatva az izgató „barna lukacskát” is kezelésbe vettem. A síkos ujjamat kissé be- becsúsztattam a kis barlangba. A teste rezdüléseivel tudtomra adta, hogy nagyon élvezi az egészet. A testét tovább simogatva már csak arra tudtam gondolni, vajon milyen lehet szemtől szembe.
- Ha megengeded elől is szívesen bekenlek. - ajánlottam fel neki.
- Miért ne engedném.- válaszolta. Majd ugyan azzal a lendülettel, ahogy hátranézett már meg is fordult. Így beteljesült korábbi álmom, a szemem elé tárult a csinosan fazonra igazított „mókuskája”, és a szép formás barna mellei.

Teljesen belefeledkezve csak gyönyörködtem bennük, nem törődve azzal, hogy a farkam időközben már teljesen az égnek állt. Ez azonban Mesi figyelmét sem kerülte el, majd mosolyogva megjegyezte.
- Látom egész jó hatással vagyok rád. - nézett sokat sejtetően a farkamra.
- Azt hiszem ez a látvány mindenkire ilyen hatást gyakorolna, ezek a szép keblek és a fazonos puncid megmozgatják az ember képzeletét. - tettem hozzá nevetve.
- Szeretnéd őt is kezelésbe venni? - kérdezte cinkosan mosolyogva, közben a középső úját a kis punusán végigsimítva.Már nem is válaszoltam csak odahajoltam és elkezdtem a régóta kívánt kis punciját a nyelvemmel cirógatni. Nagyon kellemes íze és illata volt a testének, teljesen belemerültem. Majd a nyelvemmel először csak végigfutottam a hasán fel a mellekig, aztán vissza le teljesen le a puncijáig, amelyet apró csókokkal borítottam. Mesi könyökeire támaszkodva csillogós szemekkel figyelte, ahogy egyre jobban belemelegedve a nyelvemmel bebarangolom a nagyajkat, kisajkat, majd a nyelvem hegyével a csiklóját keresem.

Egy rövid idő után az egyre jobban nedvesedő kis puncijának a nedvét az arcommal a combja belső részére kenegettem, majd újra és újra belehatoltam a nyelvemmel, kezeimmel pedig a szépen lebarnult melleit simogattam, majd a testét végigcsókolva felmentem a mellekig. A mellbimbói már keményen ágaskodtak. Nyelvemmel játszadoztam egy kicsit velük, amit Mesi rendkívül élvezett, de aztán újra visszakalandoztam a „kis mókuskájához” amivel egyszerűen nem tudtam betelni. Mámorosan ittam a testéből előtörő kéj nedveit. Így cirógattam egy ideig, majd amikor éreztem, hogy közel van az orgazmushoz lassítottam a tempón, de erre Ő:
- Ne hagyd abba kérlek, folytasd, folytasd! - miközben a kézével a fejemet cirógatta. Én pedig a legnagyobb örömmel teljesítettem a kérését.

Tovább kényeztettem a nyelvemmel, közben a jobb kezem középső ujjával a kis mókuskát ízlelgettem, bal kezem kisujjával pedig a kis „barna barlangot” kezdtem izgatni. Az újaim ellentétes mozgása e legrejtettebb testrészeiben, valamint a nyelvem játéka teljesen felpörgette, a teste megfeszült és nagyokat „sóhajtva” élvezte a gyönyört.
- Ó ez nagyon jó volt - mondta egy kis idő múlva - nem is gondoltam, hogy ilyen ügyesen bánsz a női testtel, - majd így folytatta:
- De látom te is kellő képen felizgultál. - nézett fátyolos tekintettel a farkamra, ami már ugyan csak keményen ágaskodott, hegyén az első előnedv cseppekkel.
- Ezt nagyon imádom. - mondta közelebb hajolva a farkamhoz és a nyelvével először finoman szétkente rajta az előbukkanó spermacseppeket, majd egyre mélyebben a szájába vette és finoman szívogatni és érzékien szopogatni kezdte.

Nagyon jó érzés töltött el, nem sokkal ezelőtt a nyelvemmel kényeztettem azt a nőt, akit már évek óta kívántam és most Ő teszi velem ugyanezt. A nyelvével körbe-körbe izgatta a makkomat, közben a testemet simogatta, nagyon kellemes érzés volt. Később a kezével simogatta a farkam, alkalmanként a nyelvével be-besegítve, majd apró leheletszerű csókokkal lement teljesen a herezacskóm alá, ahol a pici nyelvével kimondhatatlanul izgató dolgokat művelt. A heréimet felváltva a szájába véve szopogatta, majd újra visszatért a farkamhoz és tempósan ismét szopni kezdte. Ezután szép lassan elindult felfelé, apró csókokat lehelve a testemre, majd lovagló ülésben a puncijához illesztette a farkam és szép lassan ráereszkedett. A gyönyörtől nedves mókuskájában a farkammal, testével nyolcasokat kezdett rajzolni, közben időnként előredőlve kéjes csókokat váltottunk.

Már régóta szerettem volna veled egy jót szeretkezni. - mondta a levegőt egyre szaporábban véve. Ezzel nem vagy egyedül - válaszoltam - már én is rettenetesen kívántalak.- folytattam, közben a melleit, az arcát, a nyakát csókolgattam, ahol csak értem. Fantasztikus érzés volt a kis puncijában ki-bemozogni, és ahogy időnként hátradőltem látványnak sem volt utolsó, ahogy a fazonra igazított mókuskája újra és újra elnyeli a farkamat.Egy idő után lejjebb csúsztam a lábai közt, hogy újra és újra megízlelhessem a puncija nyújtotta fantasztikus ízeket
- Ó ez nagyon jó, csináld, csináld! - mondta újra és újra.

A nedveitől rendkívül síkos mókuskájába mélyen behatoltam, ahogy egyre jobban ráereszkedett az arcomra. Majd megfordult rajtam úgy, hogy a nyelvemmel végig a csatakos kis punciját birtokolhattam, és előredőlve hevesen bekapta a farkamat, majd őrült tempóban szopni kezdte. Amikor érezte, hogy közel a csúcs, újra lovagolni kezdett a farkamon és ismét a gyönyör kapujába ért. A farkam már teljesen kész volt szinte lüktetett, ekkor először a szájába vette a saját nedveitől rendkívül sikamlós farkamat, majd az ajkaival lassan csúszkálva le-fel rajta kéjesen szopni kezdte, majd egy rövid idő után a mellei közé vette.
-Nagyon szeretném, ha itt élveznél először. - mondta kéjtől sugárzó arccal és abban a pillanatban a mellei között elélveztem. A farkamból elemi erővel előtörő meleg sikamlós spermafolyam az arcát is érte. Erre ő először a nyelvével az ajakait kéjesen körbenyalta, majd a következő mozdulattal a szájába vette a farkamat, így legnagyobb meglepetésemre már a következő adag kéjnedvemet a szájába spriccelhettem.

Mesi szép lassan a farkamat - a szájából ki nem véve - tovább szívogatta, szopogatta, amíg az utolsó cseppeket is eltüntette. Amikor végzett, a tekintetét felemelte és egy bájos kis mosollyal az arcán mind eközben a farkamra apró csókokat szórva, megkérdezte:
- Ugyan mit szólna a feleséged, ha ezt látná?
- Azt hiszem, beszállna harmadiknak - válaszoltam némi kis kínos mosoly kíséretében. Mesi a válaszomon először meglepődött, majd egy rövid idő után megjegyezte:
- Talán egyszer tényleg kipróbálhatnánk hármasban. - mondta elgondolkozva a dolgon. A válasza engem is egy kicsit meglepett, de rövid töprengés után egyre jobban tetszett a felvetése. Ezután egymás testét simogatva letusoltunk és tényleg nekiláttunk napozni. Az elkövetkező időszakban még sok alkalommal „múlattuk együtt” az időt.

Hasonló történetek
29476
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30298
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
croatia ·
fasza lehet lenyalni a napolajat......

Al Bundy ·
szerintem evvel kellet volna kezdeni és utána +írni a tennispartit, de persze ez csak az én véleményem. na én huzok a nudibárba :).

tanárúr ·
Bizony ez eléggé mókuskás...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: