Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanévnyitó az egyetemen

Szeptember volt, az iskola kezdete. Vége a nyári buliknak, a féktelen éjszakáknak, és a szexnek bármikor, bárhol, bárhogyan módon.
Szomorúan kullogtam be a hatalmas tölgyfaajtón, és bemenekültem a kis ficakba, ahogy nevezni szoktuk, ahol mindig megvártuk egymást.

Végignéztem magamon. Olajzöld spanyolos szoknya, és mell aljáig dekoltált finom, pasztell színű felső. Fekete tűsarkú, és a szőke hajam kontyba fogva. A hónom alatt a nehéz táska. Szexi voltam, mint mindig. Neki dőltem a falnak, és Pálmára, a barátnőmre vártam. Nem akartam belehalni az iskola okozta sokkba. Vele kell bemenjek az előcsarnokba.
Nagy forróság volt. Felemeltem a bal lábam, és a szandálom talpát a falhoz támasztva vártam tovább. Milyen meleg volt. Az ujjaimat finoman végighúztam a két mellem közötti völgyben. Finom volt, és akkor már tudtam, sexre vágytam. Egy vad szeretkezésre.

Észre sem vettem, hogy a bal kezem a mellbimbóim körül játszadozik, a jobb pedig, hosszú körmös finom ujjacskáimmal, a szoknyám alá kúszik... Kicsit jobban szétterpesztettem a lábam, és félre toltam a vékony kis, ujjnyi tanga csipkéjét. Becsúsztattam az ujjamat a puncikámhoz. A körmömmel finoman köröztem a csiklóm körül, és élveztem, ahogy a kéjnedv lefolyik egészen a bokámig. Kicsit megpróbáltam beletolni, de a vacak körmöm nem engedett. Fájdalmasan felnyögtem, és csalódottan hátra hajtottam a fejem. Vártam egy kis lehiggadásra, és akkor éreztem, ahogy finom forró pára éri el a kagylócskám még mindig nedves bejáratát, és valami furcsasággal, amit még soha nem éreztem, nagyon finoman, éppen hogy csak érintve a fenekemtől a csiklómig végignyal, mintha azt kérdezné. Szabad-e ? Igen... Igen... Nyögtem újból, s újból, amíg a bátortalan, bársonyos nyelvecske bátrabb, és követelődzőbb lett, mint aki minden cseppemet akarja. Édes ujjak tolták félre a felesleges bugyim pántját, és mohó csókban forrt össze az az ajak, és az én szeméremajkaim. Nagyot sóhajtottam, és megérintettem a segítőm fejét. Ekkor eszméltem csak fel. A segítőmnek hosszú haja volt.

Lenéztem, és egy festett szőke kobakot pillantottam meg, aki vörös rúzsos ajkaival, és finom nyelvcsapásokkal kergetett az őrületbe. A legjobb barátnőm, Pálma volt az, és előttem térdelt. Nagyon meglepődtem. Soha ilyesmi nem történt még, de nem löktem el. Gyengéden hátrasimítottam a füle mögé a haját, és hagytam, hogy kergessen a gyönyör útja felé. A másik kezemmel a szemérem ajkaim felé indultam, ahol annyira vágytam már arra, hogy bennem legyen. Igen, Pálma legyen bennem.
Megsimogattam Pálma ajkát, és a hüvelyem előrébb toltam. Ő gyengéden megcsókolta a kinyíló kelyhecskémet, és a köröm nélküli finom, vékony mutató, és nagy ujját egybehúzva lassan felnyomta. Olyannyira lucskos és forró voltam, hogy alig bírtam gondolkozni.
Kicsit megemeltem magam, majd megint le… Pálma tudta, mit akarok. Finoman húzogatni kezdte ki-be az ujjacskáit, és újra munkába állította édes kis száját. Szívott, nyalt, és annyira jó orgazmushoz juttatott, hogy majd elvesztettem a fejem. Hatalmasat élveztem. És akkor, amikor kezdtem kissé lenyugodni Pálma ujjaival a hüvelyemben, lenéztem. Az én legdrágább barátnőm ott térdepelt előttem, a szépen kikészített arcán most az én csiklóváladékom csillogott. Megint megsimogattam, és leguggoltam hozzá, de nem engedtem, hogy az ujjait kihúzza belőlem. Finoman megcsókoltam. A száján éreztem az én sós ízemet. Soha ilyet nem csináltam. Mennyire furcsa volt egy nő csókja, főleg az övé. Láttam, amint segíteni próbálsz magadon - mondta.

A szavába vágtam, és csak ennyit mondtam: köszönöm, kicsim. A puncimhoz nyúltam, és most kihúztam az ujjait. A számhoz irányítottam őket, és felnyalogattam róla a nedvemet, mint ahogy egy falloszról szoktam a spermát. Pálma mellei megfeszültek, és felnyögött. Gyere, édesem! - mondtam, és felállítottam. Az egyik lábát felsegítettem a padkára, és felhatottam a szoknyáját. Lehúztam a tenyérnyi kis vörös tangát, ami már így is tiszta lucsok volt, és megcsókoltam a csupasz puncikáját. Az egyből pirosra vált, és keményen elkezdtem felnyalni és szopogatni Pálma ízét. Pálma csak nyögött, és a két tenyerével a melleit markolászta. Én a fallosz - féle finom kis csiklóval játszadoztam, amikor Pálma összecsuklott. Még éppen kikerültem, hogy rám essen.

Édes istenem... - sóhajtozta. Ilyet még soha nem érzetem. Ez volt az orgazmus, ugye? - kérdezte.
Úr isten. Pálma, ez a nagy szexgép még nem érte el azt, ami nekem már természetes? Szájtátva néztem tovább.

Köszönöm, - mondta most ő, és felálltunk. Kissé megigazítottuk egymást, és kinéztünk a ficakból. Senki, és semmi a láthatáron. Mehetünk.
Éppen hogy beértünk, és találkoztunk egyáltalán nem hiányolt évfolyamtársainkkal, amikor megjelent egy izgatóan csinos férfi. Szőke haj, kék szem, kisportolt test. A lányok szája mindnek tátva maradt.
Mint utólag megtudtuk, az új testkontroll vezető, és úszómester mellékágon. De ez már egy másik történet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Almalé ·
Most mi a bajotok ezzel a történettel?Szerintem nagyon jó.Egyébként nem lehugyozta a bokáját okostojás,hanem a kéjnedve folyt rá.Megesik.
Szép történet Aphrodite,gratulálok,mégtöbb ilyet!

bolondember ·
Nem tudom, ez a sztori nekem inkább paródiának hat... Ha téleg az, akkor nem rossz, nem rossz...:D
(lásd köröm, festett buksi) - de lehet, h tévedek és vérkomolyan gondolta. Akkor viszont gáááz...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: