Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanár úr

Szakközép negyedikben új osztályfőnököt kaptunk, mert a régi, a nyár alatt sajnos autóbalesetet szenvedett, és tolókocsiba kényszerült. Izgatottan vártuk az osztállyal, hogy milyen is lesz az új tanárunk. Legnagyobb meglepetésünkre, egy körül-belül huszonnyolc-harminc év körüli férfi lépett be a terembe. Látszott rajta, hogy zavarban van. Megállt a tanáriasztal előtt, majd köszönt.
- Üdvözlöm önöket, a nevem R. Balázs és én leszek az új osztályfőnökük. Remélem, jól kifogunk egymással jönni. Egy gyors bemutatkozást kérnék önöktől, aztán átbeszéljük a követelményeket is.
Ez meg is történt, mindenki elmondott magáról néhány szót, majd átrágtuk a hivatalos dolgokat is.
Nagyon szimpatikus volt mindenkinek. Egy kis hippi beütése volt a tanár úrnak, de rendkívül humorosan adta elő a dolgokat. Magas volt, barnahajú, kékszemű, kis körszakállal. Jó képű férfi volt, a suliban minden lány oda volt érte.

Októberben felvetette az ötletet, hogy menjünk el egy osztálykirándulásra. Persze mindenki nagyon örült, hiszen jól esik egy kis kikapcsolódás. A közeli hegyekbe mentünk két napra.
Három óra gyalogolás után megérkeztünk az erdőközepére, egy tisztásra. Mindenki fáradtan omlott le a földre.
- Na, emberek, verjük fel a sátrakat, még nincs pihenő!-szólt a tanár úr.
Mindenki szorgalmasan állította a sátrakat, én a földön ültem továbbra is. A tanár oda lépett hozzám.
- Maga meg mit ül itt?!Állítsa fel a sátrat, utánna ücsöröghet.
- Csak ha segít nekem. -feleltem mosolyogva, majd beletúrtam hosszú sötétbarna hajamba.
- Sokba fog ez még magának kerülni!-mondta, majd rám kacsintott.
Ledobtam magamról a pulóvert, csak egy szűk póló volt rajtam, s alatta nem volt melltartó. A hidegtől megkeményedtek a mellbimbóim, amit ő is észre vett. Feltűnően bámulta a melleim, miközben széthajottuk a sátrat. Harminc perc szenvedés után állt a sátor. Úgy hat óra lehetett, és már kezdett szürkülni. Itt volt a remek alkalom, hogy pisilés ürüggyel ellógjak cigizni. Elindultam az erdő felé, kicsit tartva attól, hogy nekem ugrik valami vadállat, és szétcincál.
- Maga hova igyekszik? - kiabált utánam az osztályfőnök.
- Csak a folyóügyeket intézem! - szóltam vissza.

Mikor már kellő távolságra voltam a tábortól, megálltam az egyik fánál, rágyújtottam, közben pedig zenét hallgattam az MP3 lejátszómon, ezért nem hallottam, hogy közeledik valaki. Hirtelen elém lépett Balázs, az osztályfőnök.
- Hát maga meg mit csinál itt?-kérdezte kerek szemekkel.
Kivettem a fülhallgatót a fülemből, majd nagyot szívtam a cigarettába.
- Megismételné, kérem?
- Adna tüzet? - mondta mosolyogva, majd zsebéből kivett egy doboz cigarettát. Átnyújtottam neki a tüzet, ő elfogadta, majd rágyújtott.
- Mit csináljak most magával?!Ez elvileg szankciókkal járna...
- Ajajj, most kaptam egy fekete pontot?-kérdeztem flegmán.
- Kettőt!-mondta mosolyogva, majd mindketten felnevettünk.
- Tudja, maga jó fej tanár. . . Bírom a stílusát. Ahogy beszél, az arcmimikáját.
- Szerintem hagyjuk ezt a magázódást, legalább is, amíg ketten vagyunk. Te mit gondolsz?
- Nem rossz ötlet!-feletem mosolyogva.
- Szóval, én is nagyon bírlak téged. Őszinte vagy, ami a szíveden az a szádon, ez tetszik. Tetszik, hogy néha felháborítóan flegma vagy, tetszik, hogy óra közben nyíltan flörtölsz velem, annak ellenére, hogy a tanárod vagyok.
Nem feleltem semmit, csak mosolyogtam magamban, és közben arról fantáziáltam, hogy forrón szeretkezünk. Melleim a mellkasához préselődnek, merev péniszét érzem magamban.
- Most visszamegyek a táborba. - mondtam.
- Ne menj még! - mondta, majd megragadta karom és magához húzott. Hajam a fülem mögé tűrte, majd gyengéden megsimította az arcom és mélyen a szemembe nézett. Kezeimmel átkulcsoltam a derekát, fejem a mellkasára hajtottam.
- Mondtam már, hogy...
Nem hagytam, hogy befejezze a mondatot, megcsókoltam.
- Ez is szankciókat von le maga után? - kérdeztem mosolyogva.

Nem felet semmit, csak mosolygott. Elengedtem a derekát, majd visszaindultam a táborba.
A tűz már égett, mire oda értem. Hogy még véletlenül se legyen senkinek sem gyanús, hogy együtt voltam Balázzsal, megkérdeztem az egyik osztálytársam, hogy mégis hova tűnt. Ő persze nem tudott semmit, ezért nem is erőlködtem tovább. Leültem a tűz mellé. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak a csókra, ami az előbb elcsattant. Néhány perc múlva Balázs is visszajött, és közölte, hogy amit magunkkal hoztunk szalonnát, majd megsüthetjük, ha lesz parázs. Az idő gyorsan telt. Megvacsoráztunk a szalonnából, és a kenyérből, majd énekelgettünk egy kicsit a tűz körül. Tizenegykor takarodó volt, mindenki bevonult a sátrakba, és aludtak is, mivel nagyon fárasztó volt az út. Én is bemásztam az enyémbe, bár nem jött a szemere álom, ezért ki is másztam onnan, és visszaültem a parázs mellé. Már hideg volt, ezért hoztam néhány száraz fát, amit rádobtam, hátha újra éled, és ad valami meleget. Leterítettem a hálózsákom, majd ráfeküdtem, az oldalamra. Közben Balázs is odajött.

- Te mit csinálsz itt? - kérdezte.
- Éjjeli őrködöm, hát te?
- Jöttem neked segíteni!-mondta nevetve, majd mellém feküdt.
- Hogy bealudt mindenki percek alatt... -mondtam.
- Elfáradtak.
- Te is fáradt vagy?
- Én már megszoktam a túrázást. Amíg jó idő van, szinte minden hétvégén megyünk. -válaszolta, majd hozzám bújt.
Csak feküdtünk és bámultuk a tüzet közben hallgattuk, ahogy a tücskök ciripelnek.
- Nagyon finom volt a csókod, kapok még?-kérdezte.
- Amennyit csak akarsz!-feletem, majd megfordultam, és megcsókoltam. Hosszasan csókolóztunk. Simogatni kezdte a testem, majd én is az övét. Éreztem lábai közt a kemény dudort.
- Megkívántál? - kérdeztem mosolyogva, s közben finoman megszorítottam kemény falloszát.
- Nagyon kívánlak!
- Na, gyere, akkor másszunk be a sátorba!

Bemásztunk Balázs sátrába, majd vadul téptük le egymásról a ruhát a sötétben. A hátamra fektetett, lábaim széttárta, és belenyalt neves puncimba. Nyelve hegyével finoman játszott csiklómmal és a kisajkakkal. Halkan felnyögtem. Már ő se bírt magával, és lassan bevezette kőkemény farkát a puncimba, közben pedig lágyan megcsókolt. Lassan mozgott bennem, és ahol érte testem csókokkal kényeztetett.
- Szeretném betenni a popsidba, mit szólsz?! - kérdezte félénken. Nem feleltem semmit, engedelmesen négykézlábra álltam, és vártam, hogy finoman bevezesse egyik ujját popómba. Ezt meg is tette. Lassan bedugta először mutatóujját, majd középső ujját. Finoman húzogatta őket ki-be. Nem sokára berakta előnedvtől gyöngyöző farkát is. Gyengéden mozgott a szűk lyukacskában, én közben egyik kezemmel a csiklóm masszíroztam. Nem sokára kezdtem érezni hasam aljában az orgazmus kezdetét, és bármennyire is próbáltam magam visszafogni, nem sikerült. Néhány pillanat múlva csodás orgazmusban volt részem. E közben Balázs is kivette kemény péniszét, és a fenekemre spriccelt, majd fáradtan omlott le. Meztelenül rohantam át a sátramba, hogy megtisztítsam popsim az ondótól. Mikor ezzel végeztem, visszamásztam Balázshoz a sátorba a ruháimért, felöltöztem, majd visszaültem a haldokló tűz elé a hálózsákomra. Pár perc múlva Balázs is kijött, és leült mellém. Rágyújtottunk. Csak bámultam előre, a semmi be.

- Ez után semmi nem lesz a régi, igaz? Többé nem lesz izgalmas, ha óra közben rád kacsintok, vagy ha a szám szélét nyalom...
Közelebb ült hozzám, majd átkarolt.
- Semmi nem változott, ugyan úgy lázba fogsz hozni, ezek után is. - mondta.
- Tanár úr, szét kúrta a puncim. - súgtam a fülébe.
- Nem ez volt az utolsó alkalom, mondtam magának, sokba fog kerülni a sátorállítás!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vivienne ·
Nekem nagyon ronda tanárom volt :smile: :smile: :smile:

jeszterke ·
én is akarok ilyen tanárbácsit! *.*

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: