Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanár szerelem

Angela vagyok,10.-es.Lassan 19 éves,barna hajú és szemű 5-ös tanuló.Nem úgy nézek ki mint minden más stréber,egyéni stílusom van.Ki nem állhatom a tanulást, csak is a fotografikus memoriámnak köszönhetem jegyeimet.
 -----------------------------------------------------------
 
Általános iskola óta tisztában vagyok a szexuális beállítottságommal. Leszbikus vagyok.
 
A legjobb barátnőm Amanda mindig mellettem áll és persze nincs olyan titkom amiről ne tudna. Sőt néha még szavak nélkül is megértjük egymást. Így történt ez egy fagyos decemberi napon is, amikor új történelem tanárnőt kaptunk,mivel a másik nyugdíjba ment.
Először nem örültem a hirtelen cserének, de amikor megláttam a tanárnő formás fenekét azonnal meglágyult a szívem...
Fehér, testhez simuló ruhát viselt, viszont öltözéke alól két vékony, de izmos lábszára kilátszott. Szőke fürtjei a háta közepénél értek véget. Körülbelül a 30-as éveiben járt (mindig is jobban kedveltem a nálam idősebb nőket).
Teljesen kipirultam, mint egy paradicsom. Ebből persze Amandának azonnal leesett a dolog.
 
Hónapok teltek el első "találkozásunk"óta, amikor is valahogy az osztály legpletykásabb tanulója megtudta kis titkomat. Persze, azonnal rohant a tanárnőhöz elmondani, hogy mi történik.
 
Beszélgetésük után a tanárnő kedvesen megkért arra, hogy menjek délutàn az osztálytermébe, mert beszélni szeretne velem...
 
 
 
 
 
Folytatása következik!!
Hasonló történetek
4660
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4456
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
JuS ·
Először is: ez így nem egy novella. De nem is egy történet, se nem egy valódi prológus. Csupán néhány sorban elkezdtél valamit és azon nyomban abba is hagytad. Másodszor: ha ez egy leszbikus történet, akkor a leszbibe küldd be, ha már van olyan kategória. Harmadszor: Mennyire kell évvesztesnek lenni ahhoz, vagy hányszor kell bukni hozzá, hogy tizennyolc évesen tizedikbe járjon az ember lánya? Szóval ezeket érdemes lenne figyelembe venned, ha folytatod.

astone ·
Se füle, se farka.
Dormin ·
Köszi,tudom

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: