Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tamara bevezetése az életbe!

Nem is tudom hol kezdjem ezt a megtörtént esetett! talán ott, hogy még a nyáron szemet vettetem anyu munkatársnőjének fiatal csinos lányára. Telt múlt az idő, de a nyár elszállt, viszont nekem kedvezett a szerencse. Ősszel beköltözött abba a koliba, ahol én vagyok. Eleinte ügyet sem vettetem rá, baráti kapcsolat alakult ki. Nem is volt olyan nőies, csak kicsit a feneke, csak kis tenyérnyi mellecskéi épp indulófélben voltak, de már foghatóak. Nem igazán, csak úgy távolról tetszett mindig. Néha azért elkalandozott az ujjam rajta, ekkor ő ezt egy jól irányzott kézmozdulattal elutasította! Ám telt múlt az idő és ő egyre nőiesebbé vált, már egyre inkább a fantáziáltam arról, milyen lehet vele a szex!!! Annyit tudni kell, hogy egy kis korkülönbség van köztünk és valamivel tapasztaltabb vagyok, mint ő, de egyszerűen nem mertem vele kikezdeni. Ám nem olyan rég szerenád volt itt bent és egy kicsivel többet ittam a kelleténél, ami meghozta a bátorságom. Odamentem hozzá, megfogtam a kicsi kezecskéit majd az ágyamhoz vezettem...

Nem telt bele sok idő és máris azon kaptam magam, hogy lágyan simogatom finom aprócska mellecskéit. Egyre lentebb került a kezem, végül a falatnyi tangáját simogattam! Tami még hogy nem volt senkivel, fokozatosan nekem kellet megmutatnom, mit is kell csinálnia. Megfogtam a kezét és végig simítottam magamon az államtól a megmeredt farkam hegyéig! Éreztem az a kis buja vágyat menyire akarja az egészet és hogy a tangája már olyan lucskos, amilyet még én sem láttam! Nagyon felizgult, tovább simogattam, majd egyszer csak hozzá szóltam:
- Ne félj - erre várt szerintem és már benne is voltam tangájának a mélyén. Fiatal borotválatlan kicsike szőrű serdülő pinácska tárult elém. Apró mozdulattokkal haladtam befelé. Közben ő a meredt dákommal játszadozott. Az apró picikén vöröslő pinácska ontotta magából a kéjnedveket, éreztem meg kell kóstolnom azt. Apró puszik halmazával mentem lefelé, mellei kő keményen meg voltak duzzadva, apró csókokkal és mellei szopogatásával éreztem le le le kell mennem! Rajta volt még a tangája, egy gyengéd mozdulattal megpróbáltam levenni róla, de ez egy kicsit megtorpantotta őt, majd a fülébe súgtam

- Gyengéd leszek - abban a percben két kezem a tanga szegélyén és már emelkedett is a csípője. Lekerült falatnyi rózsaszín tangija. Szétnyílt, ekkor vágyaim beteljesülni látszottak behajtottam fejem a lucskos punciba és őrölt nyalásba kezdtem...
Lassan éreztem, ez nem elég, vissza csókolgattam testét egészen az álláig, majd két ujjammal elkezdtem ki-be járkálni, égő szemérem ajkai közt. Kb fél óra sem telt bele és már a mennyekbe repíttetem őt... majd reggelig szeretkeztünk! Egyetlen bajom az volt, hogy nem engedte magát igazán megcsókolni...
Kitudja hogy még mi történt az este, de azt majd máskor írom le!
Hozzászólások
További hozzászólások »
ozó-ozó ·
Háááát..., ha ez az az élet, amibe be kell vezetni, akkor inkább kint maradok...

TGergely30 ·
Ez a Tamarás történet nagyon gagyi lett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: